wie ook nod 6 feb

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door essiegio, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannique

Jannique Lid

30 jan 2010
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Mijn NOD is 7 februari. Spannend. Heb al een paar dagen buikpijn, maar dat heb ik steeds tussen mijn eisprong en menstruatie in. Denk dat de buikpijn nu anders is. Het af en toe steekjes links en af en toe een steekje in mijn borst. Afwachten maar. Succes allemaal!

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    nee ik heb mezelf en me vriend nog niet laten testen ik wacht het nog 2 maanden af

3. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Love peet: Wat vervelend meis, dat waren vast 9 lange maanden. Je moet het ongeveer 1 jaar geven zeggen ze voordat je echt stappen moet gaan ondernemen. En het wachten duurd lang ik ben nog maar voor de 2de maand bezig en vind het al lang haha. Dus ik het ontzettend veel respect voor vrouwen waarbij het lang duurd. Hou je hoofd koel meis ook jou is het zeker gegund!

@ Samba: Gezellig samen testen hihi. Ik kreeg vandaag die vroege testen over de post en erin stond in dat je kon testen 10 dagen na je innestel dag dus dan mag ik al testen. Heb er voor de grap zomaar eentje gedaan maar helaas niks. Maar goed misschien toch beter om het 4 dagen van te voren te doen maar mijn NOD dag is 5 februari dan mag ik toch de 1ste al testen???? Heb je zelf ook van die gevoelige testen want dan mag jij ook eerder testen toch!

Fijne avond! X

4. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    Testen op:

3 feb: Pat1971
    4 feb: Samba, Stimpy79, Enjoyllive
    5 feb : bolly
    5 feb: Michelle77
    6 feb:
    7 feb: JuJu (bij positief gevoel en anders op 9 feb ivm korte LF)
    8 feb: Rachell
    9 feb: Lovepeet[/QUOTE]

5. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    #125 Samba, 30 jan 2010
    Laatst bewerkt: 30 jan 2010
    Testen op:

5 feb: Michelle77, Bolly
    6 feb:
    9 feb: Lovepeet

Welkom Bolly.....

6. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    @Enjoyllive: ik heb officieel ook nod op de 5de. Dit is dan een cylus van 27 dagen. bij een cyclus van 26 dagen dan de 4de. ik gebruik die van de kv 2 voor 5. Ik ga ut gewoon proberen. voor 2,50 wil wel het risico lopen. 4 feb Is tevens mijn vriend zijn verjaardag, vandaar.

Ik kwam ervandaag achter dat een borst ineens veel groter is dan de ander(ziet er niet uit). Ik ben niet symetrisch maar dit verchil was wel heel groot ineens.
    Ze zijn ook niet gevoeliger.... Ik kan nog steed op mijn buik sslapen:D. mijn vriend blij.... heeft hij tenminste 1 handje vol:$.

ongi krampen van vanochtend zijn weer weg....gelukkig. ik had zelfs gedroomd dat ik ongi was.....:). Ik hoor nu toch te dromen over positesten, zwangerschappen en babytjes??

dat was het wel weer wat kwalen betreft....

weltrusten...

7. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    dank je .. wel

8. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Testen op:

5 feb: Michelle77, Bolly
    6 feb: Lottel(Volgens eigen berekening)
    9 feb: Lovepeet

9. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    @all : Hoe voelden jullie dat je een eisprong hebt gehad?

Pff druk weekennd, gisteren op pad geweest met de pony's en vandaag weer.. heb alleen vannacht niet geslapen.
    Dat is wel een beetje jammer

10. Stimpy79

Stimpy79 Lid

26 jan 2010
    97
    0
    0
    NULL
    Ben niet meer misselijk, maar heb gisterenavond heel erg last van mijn onderbuik gehad net alsof ik ong. moest worden en vooral aan de linkerkant, weidr...maar ja. Heb geen gevoelige borsten maar wel gevoelige tepels maar dat heb ik elke keer na mijn eisprong gehad.
    Nog geduldig 4 dagen wachten.

11. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ All...Nou meiden ik ben al ongesteld geworden vanmorgen :( Dag 28 zou vrijdag zijn dus ben best wat vroeg. Maar aangezien ik de vorige zoveel last had van mijn menstruatie dat ik bijna naar de huisarstenpost moest :$.... En het nu ook al bijna niet meer uit hou van de buikpijn! Oh wat voel ik me slecht niet alleen omdat het niet raak is ook ok het feit dat er een MEGA drukke werk weerk aankomt! Maar goed ik heb gelukkig jullie als uitlaat klep! Wat nemen jullie in tegen menstruatie klachten als je er veel last van hebt!

En hoe verwijder je die oude Banner bij je handtekening want deze is niet meer van toepassing helaas!

Fijne zondag iedereen! X

12. selena24

selena24 Niet meer actief

Enjoyllive wat jammer dat je ongesteld bent geworden. en zeker niet leuk dat je er zo'n last van hebt:( Dat ik nog aan de pil was hielp nurofen goed bij mij tegen dat soort klachten. Nu ik niet meer aan de pil ben, heb ik nergens last van.Sterkte ermee iig! En de code van de banner kun je volgens mij eruit halen bij de handtekening en dan de handtekening opnieuw opslaan. En als je dus wel een nieuwe banner wilt, dan maak je bij de banners een nieuwe aan en voer je de nieuwe code in de handtekening. Succes!

13. essiegio

essiegio Actief lid

11 jan 2010
    312
    0
    0
    NULL
    zwijndrect
    ppff nog 5 dagen wachten vind het heel spannend want ben al een dike week misselijk hooftpijn buikpijn boven de wc gehangen enheb he goevoel dat mhet raak is maar moet nog even wachten:(

14. rachell

rachell Actief lid

2 sep 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    @ Enjoyllive .. Wat klote hee !! :S je hebt nu wel een hele korte cyclus ofniet ? had je je ei wel goed dan ??

15. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    enjoyllive: O nee, wat balen zeg!! Dikke knuf,hopelijk is het de volgende keer raak..

essieigo: Jeetje, dat zijn idd beroerde dingen.. Hopelijk voel je je snel iets beterder.

16. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Rachell: Idd nu een erge korte cycles. Mijn ei had ik wel goed want die voel ik altijd erg goed. Is een korte cycles heel erg kun je beter een te lange hebben of? Poe moet zeggen dat ik me er ook beetje druk over maak!

@ All: Bedankt voor alle lieve berichtjes jullie zijn TOPPERS!

Nu gaan we lekker frietjes halen heb ik wel verdien hihi!
    X

17. onelove

onelove Actief lid

8 mrt 2009
    180
    1
    0
    lerares
    Zuid Holland
    hallo meiden!

mijn NOD is 8 februari!
    Spannend!

18. rachell

rachell Actief lid

2 sep 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    @ OneLove : Ikke ook ! ga je ook pas dan testen of al eerder??

@ Enjoyllove : ach nee joh je moet je geen zorgen maken ..
    Je hebt toch niet altijd een korte cyclus ??

19. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0

Hallo ALlemaal
    Ik zet mezelf er ook op. Heb nu veel last van puistjes op mijn rug en soms misselijk. Gisteren licht oudbloedverlies.Verder nergens last van. Succes allemaal

20. essiegio

essiegio Actief lid

11 jan 2010
    312
    0
    0
    NULL
    zwijndrect

hey ja ik heb ook last van puistejes en misselijk maar heb ook zon opgeblazengevoel inmen buik hopen dat het ons een keer zal lukken

Deel Deze Pagina