Wie ook Nod op 27 februari?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hailey1826, 10 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, dat zou dan positief kunnen zijn.
    Bedankt voor je antwoorden.
    Je hebt helemaal gelijk wat dat testen betreft, scheelt geld en testen maar nu vind ik het erg moeilijk.

Snap goed dat mensen toch eerder testen.

2. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben je nu bezig voor een 3de als ik goed kijk?

3. eeva

eeva Niet meer actief

Ja, wij zijn bezig voor de 3e, hi,hi...
    Sinds deze maand.... de jongste krijgt nog borstvoeding en mijn LF was nog niet lang genoeg tot nu toe... maar ik zie vooruitgang want ik zit al op 8dpo, dus mijn LF is al langer dan afgelopen maand :D:D:D

Ik ben zo blij :):):) nu kunnen wij er ook echt voor gaan ;)

Ronde 1 voor ons dus :p

4. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heb je lang borstvoeding gegeven! Super knap. Heb zelf in de kraam gewerkt dus weet dat de opstart ervan lastig kan zijn met je regeldagen etc.

5. eeva

eeva Niet meer actief

Bij de eerste ging het moeilijk, toen heb ik veel last gehad van kloofjes, bloedende tepels en tandjes van de kleine... maar nu alleen maar last van de bijtende doorkomende tandjes (als er nog maar een paar staan, dan voel je echt pinnen in je steken, auw..) als er meerdere staan, gaat het weer.
    Och... het is voor een goed doel, om te voorkomen dat de kleine de allergieën van papa niet erft!

Wordt dit jullie eerste kindje?

6. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja als het mag lukken wel..
    Al een tijdje spirraalloos en gewacht tot mijn man zijn studie af had.
    Nu dus de eerste ronde. Zo spannend.

Hoop dat ik net als jou zo borstvoeding mag kan geven :).

7. eeva

eeva Niet meer actief

Wanneer ga jij testen? en welke testen ga je dan gebruiken?
    Het ziet er goed uit voor je, vind ik! Zeker spannend :):)

Ik ga de kruidvattesten (2 voor 5 euro) gebruiken als ik denk zwanger te zijn op mijn nod.... die zijn goedkoop, betrouwbaar en hebben maar weinig HCG nodig! sommigen testen al 4 dagen voor nod licht positief met deze testen ;)

8. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze testen bij mij ook al klaar. Die van de kruidvat. Hoorde inderdaad dat die erg gevoelig zijn en ze zijn natuurlijk goedkoop, dus niet zo heel erg om te vroeg te testen zeg maar.
    Denk dat ik ga proberen om op mijn nod te testen maar de mogelijkheid bestaat dat ik het eerder doe.
    Ben zo'n lekker nieuwsgierig aagje.
    En jij?
    Moet zo weg maar lees je reactie nog wel hoor!!

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    #209 Ladylola, 21 feb 2010
    Laatst bewerkt: 21 feb 2010
    Ik had het willen weten, want dat zou mijn onzekerheid over niet zwanger raken wegnemen. Hopelijk wijst een positieve test dat gauw uit:D
    En hoe voel jij je? Al testdrang:D?

@ Hummeltje dat ziet er goed uit!

@ Hailey morgenochtend ga je weer testen toch? Good luck;)

@ Lies bij jou klinkt het ook veelbelovend:D Ik hoop het voor je.

Ik ben trouwens na mijn ei begonnen met tempen. Maar goed daar word ik niet wijzer uit. Na mijn ei had ik 36 en de afgelopen dagen 36.8, maar goed ik tempte op verschillende tijden. Wel voel ik menstruatieachtige krampjes en onverklaarbare dingen in mijn buik. Verder nog weinig:( Dus het is en blijft een verrassing!

Fijne avond nog:D

10. sunny82

sunny82 Lid

18 feb 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Wat een spanndende verhalen van iedereen... vind leuk om ze te lezen, want het spookt ook allemaal zo rond in m'n hoofd. Ben zelf 29 januari gestopt met de nuvaring, heb de eisprong gevoeld en na de eisprong wel wat vage buikklachten gehad. Maar voel nu verder niks, af en toe rommelt het een beetje in m'n buik, maar ben toch wel erg benieuwd of ik rond de 29ste:( ongi word. Hoop het natuurlijk niet. Afwachten maar, heb wel het gevoel dat het allemaal niet zo snel gaat voordat ik zwanger ben, misschien gewoon uit zelfbescherming:)

11. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    jeetje weer een vage streep hailey? Wat is het spannend voor jou deze maand, wat zegt je gevoel? of wil je daar niet aan toegeven?

Het komt voor iedereen weer dicht in de buurt van de nod, dus kom maar op met de kwaaltjes!!!

Ikzelf heb er een goed gevoel over. Vandaag weer hoofdpijn de hele dag en misselijk als ik niet op tijd eet. Vanavond lasagne gemaakt, had ik al de hele week zin in lag het op mijn bord bleeeeee. en ook mijn toetje wilde ik niet meer. Terwijl een half uur later mijn buik weer honger had, echt zo raar. Mijn temp was vanmorgen weer 36.8 dus die blijft redelijk constant. Het is afwachten. Volgende week zondag weten we meer :).

Volgens mij gaan dinsdag de eerste testen of niet? Heeeel veeeeel succes!!!

Liefs Lies

12. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    gek, ik lees hier veel over hoofdpijn, ik denk dan oh, einde verhaal, want toen ik zwanger was van lars had ik dat helemaal niet, en nu heb ik t een paar dagen voor ik ongi word bijna altijd. had gister ook hoofdpijn en vanmorgen ook, maar gister ook moe, misselijk en zelfs een keer over gegeven. heb nogsteeds een beetje rare buik, maar kon nu wel gewoon weer eten, gister niet, en aangezien iedereen de griep had om me heen denk ik dat ik daar gister last van had... pfff word weer een lange week.....

13. fafa

fafa Niet meer actief

@Lies, klinkt goed! Had je bij de eerste ook zoveel last van misselijkheid?

En volgens mij had ik net een klein beetje bruinverlies. Dus dat zou game over betekenen. :(
    Even kijken of het morgen doorzet...

14. Empress

Empress Lid

17 feb 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen dames,

Ik ben er even tussenuit geweest dit weekend en heb hier (alweer) goed mogen bijlezen! Spannend zeg, zoveel "lichte streepjes" en duidelijke kwaaltjes! Ik duim voor jullie!!!

Bij mij is het sinds gisteren game over!! Mijn NOD was vandaag, maar gisteren kreeg ik alvast de duiveltjes op bezoek :(
    Mijn lichaam heeft me dus wel degelijk heel goed voor de gek gehouden de afgelopen weken! Maar we geven niet op hoor! ;)

Ik heb een dame hier gevraagd om eens voor me te pendelen en het resultaat was: zwanger in mei. Zelf heb ik ook een pendel, maar heb er nog niet ZOVEEL ervaring mee... mijn pendel zegt april... Ach ja, ik wacht gewoon weer geduldig af en we zien wel wanneer het zover is! Dat moment is zo ongelooflijk welkom!

Dames, ik blijf hier met jullie meelezen!! Ik ben echt benieuwd voor jullie!

15. Mariette2684

Mariette2684 Actief lid

25 sep 2009
    130
    0
    0
    Friesland
    Dat was even bijlezen vanochtend. Dit gaat wel een spannende week worden.

@Empress jammer dat het deze ronde niet raak is, balen :x. Hopelijk mag het toch snel raak zijn voor jullie.

@Hailey. Spannend hoor. Ik wacht deze week ik spanning af en hoop natuurlijk dat je zwanger bent!

Bij mij wisselen de gevoelens heel sterk. Van het weekend dat ik dat het misschien wel eens raak kon zijn. Mijn vriend stelde meteen voor om te testen, maar is natuurlijk nog veel te vroeg (wist hij weer niet ;)). Vond het wel heel lief. Hoe langer we bezig zijn, hoe meer hij ervan overtuigd raakt dat hij wel heel graag wil dat ik zwanger ben. Gister voelde ik weer niets, dus dacht dat het wel niet zou zijn. Maar vandaag heb ik wat krampjes in mijn buik. We zien het wel. Ik had gezegd dat ik met testen zou wachten tot zaterdag, maar weet nu nog niet of ik dat wel kan volhouden :D.

16. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

en fafa heeft het doorgezet? ik hoop van niet!!!

Empress k*t of niet, vandaag dan maar lekker aan de chocola (of de hele week misschien wel) en dan weer vol er tegenaan!!!

Mariette ik herken je gevoel de ene keer wel denken dat je zwanger bent en het andere moment niet. Gisteren voelde ik me onwijs zwanger, maar vanmorgen was ik niet zo misselijk als dat ik zou verwachten, wel een heel klein beetje, maar ik had het erger verwacht. Je mag over 3 dagen testen zie ik ga je dat ook doen of wacht je nog iets langer?

Mijn hoofdpijn is nog steeds licht aanwezig, vanmorgen mijn temp ineens 37.3 dus het word alleen maar hoger. Koffie smaakt me echt niet meer en ook mijn ontbijt special k had ik even geen trek in. Gisteren vroeg naar bed was erg moe maar ik kon niet in slaap komen vannacht ook een paar keer wakker geweest en vanmorgen kon ik er om 7 uur gewoon uit. Oja en snurken zo hard dat ik er zelf wakker van word :) en ik snurk bijna nooit.

IS HET AL ZONDAG, DAN GA IK TESTEN!!! OF MISSCHIEN AL EERDER.

liefs lies

17. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend allemaal.
    Krijg zo de neiging om te gaan testen maar als donderdag mijn nod is dan is het nog veel te vroeg voor kruidvat testen.

Die vroege testen van predictor zijn vaak vals positief toch?
    Heeft Cb ook van die vroege testen en hoe zijn die??

Succes iedereen!

18. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL

Denk niet dat ik nog hoef te testen..
    Heb bruin verlies bij afvegen zeg maar.

Vind het zo raar dat ik nu al ongi zou zijn want heb donderdag pas mijn nod en mijn cyclus is heel regelmatig.

Baal als een stekker.. temp vanmorgen was nog 37.3.
    Kijken wat hij verder deze dag nog doet.
    Durf niet te hopen op een innestelingsbloeding.

19. Mariette2684

Mariette2684 Actief lid

25 sep 2009
    130
    0
    0
    Friesland
    @ Hummeltje heb een beetje hetzelfde als jou. Vandaag een beetje bruinverlies terwijl mijn NOD pas zaterdag is. Vreemd hoor :(. Geen idee wat dit nou weer is. Hoop niet dat ik ongi wordt natuurlijk.
    Voor een innesteling lijkt het me een beetje laat, of kan dat wel? Ik dacht dat het altijd zo'n 5 dagen na de eisprong was. Is bij mij nu al 9 dagen geleden.

@ Lies ik denk dat ik donderdag of zo ga testen als dan mijn ongi nog niet is doorgebroken en als ik kwaaltjes krijg. Als ik niets voel wil ik het toch proberen uit te stellen tot zaterdag/zondag (mijn NOD). Jij hebt ook al aardig wat kwaaltjes? Ben benieuwd of jet het uit kan houden tot zondag.

20. fafa

fafa Niet meer actief

nou hummel, shake hands. Hier ook beginnend bruinverlies. Maar dat heb ik wel eens eerder 3 dagen voor NOD gehad, dus ik denk dat we gewoon samen naar de volgende ronde gaan.
    En ik was zo overtuigd van een innesteling vorige week. Dus óf dat heb ik me toch allemaal in mn hoofd gehaald óf het is snel daarna fout gegaan; wat Jollie al zei: de kans dat het na een innesteling toch ergens mis gaat is nog vrij groot.

Trouwens hummel: hoe weet je dat je cyclus regelmatig is als dit pas ronde 1 is? Of ben je al wel langer dan 1 maand van de pil (of andere hormonale anticonceptie) af?

Maar nu ik mijn duimen niet meer voor mezelf nodig heb zijn ze wel vrij voor jullie, dames! Ik hoop op heel veel posi-testjes deze week :)

Deel Deze Pagina