Wie ook Nod op 27 februari?

Discussion in 'Zwanger worden' started by hailey1826, Feb 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hailey1826

hailey1826 Actief lid

Jan 27, 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    jij ook succes:D maar ik ben bang dat mijne nega zal zijn:D kweet niet , was vorige maand ook zo teleurgesteld xx

2. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

Feb 11, 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haily probeer niet te negatief te denken. Menstruatieklachten lijken veel op zwangerschapskwaaltjes.
    Wordt je niet helemaal nerveus van zoveel testen?

Carlo voor jou is het ook spannend. Een goed gevoel?

Zou er voor mij nog hoop zijn deze ronde?

xx

3. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    aan de ene kant wel een goed gevoel en aan de andere kant niet. bang voor een teleurstelling. heb jij al wat kwaaltjes?zie dat je over 3 dagen kan testen.

xx

4. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

Feb 11, 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Carlo,

Bij mij is het wat "piep".

Was wel misselijk steeds maar vandaag ineens bruinverlies.
    Net bij afvegen en wat in inlegkruisje.
    Temp blijft wel gelijk.

Raar is gewoon dat ik 3 dagen te vroeg ben voor mijn menstruatie en dat ben ik nooit. Ben al een tijdje hormoonvrij en heb een regelmatige cyclus.
    Ook begint het nooit met bruinige afscheiding maar roze en zet het door. Nu lijkt het weer wat minder te worden.
    Heel raar en ik raak ervan in de war.

xx

5. Lies29

Lies29 Bekend lid

Sep 5, 2008
    700
    0
    0
    oh wat balen hummeltje, kan het geen innestelingsbloeding zijn?
    Gisteren ook gehoord van iemand die dit ook had, misschien zelfs wel nog meer dan jij beschrijft, en die is nu bijna aan het bevallen het kan dus allemaal nog zolang het niet doorzet.

Succes!!!

6. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

Feb 11, 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Lies, ik hou gewoon hoop!
    Heb ook meer van die verhalen gelezen inmiddels.
    Ik hoop het, misschien dat ik morgen alvast test met een kruitvattest als ik niet ongi ben geworden.
    Ik hou idereeen op de hoogte.

Bedankt allemaal voor het meedenken en de positieve berichtjes.

7. hailey1826

hailey1826 Actief lid

Jan 27, 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    ja ik kom gek... ik ben blijkbaar de enige die streepjes ziet:( heb juist mijn serie testen getoont aan mijn mam en zij men vriend zien er ook maar 2 strepen op 1 test uit de collectie:(
    ben zo bang voor de digitale test eh:(xx heb nog 37 graden , men darmen rommelen , borst jeukt steekjes links:( ikke bang en onzeker en ook gek aan het worden!!! xx

8. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    ik snap je helemaal hailey, welke testen heb je geruikt? en wanneer ga je de digitale test doen?
    succes!

9. hailey1826

hailey1826 Actief lid

Jan 27, 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    allemaal van sensitest extra sensi:( , zou ik de digitale morgen ochtend doen??? ik weet het niet meer:( xx

10. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    je kan de digitale test morgen doen. de kans dat die nog nega aangeeft is er wel. het ligt er net aan hoeveel hcg er in je urine zit. mn zus heeft ook de digitale 3dgn van te voren gedaan en had toen een positieve test. in de 1e ronde. ik ga zelf ook morgen de clearblue test doen, maar niet de digitale, die was uitverkocht:( maar deze kan ook 4dgn van te voren. ik weet dat het een risico is maar heb wel aardig wat kwaaltjes, voornamelijk mn borsten. ik wil gewoon een test doen om te kijken of dat die al positief aangeeft, ik weet dat de kans er is op een negatieve test maar wil het toch proberen. ik zit in de 1e ronde, welke ronde zit jij nu?

11. hailey1826

hailey1826 Actief lid

Jan 27, 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    ronde 2:D ohh ik hoop heel erg dat ie van jou posi is!!!:D je komt toch morgen ochtend op de forum he?:D ben echt al zenuachtig..

12. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    ik ben morgen vrij, heb alleen een vergadering in de middag dus of daarvoor of daarna kom ik zeker even online om te laten wat de uitslag was. ik ben de hele dag al zo enorm zenuwachtig. ik heb de volgende kwaaltjes al vanaf afgelopen vrijdag: moeheid, emotioneel, vlagen van misselijkheid, rommelige darmen, steken rondom mn tepel, pijn aan mijn borsten, afgelopen zaterdag en nu het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. daarom wil ik toch morgen de test al doen. ben jij er al uit of dat je de test morgen gaat doen? ik hoop voor jou natuurlijk ook dat die posi is, en voor mezelf:p haha

13. hailey1826

hailey1826 Actief lid

Jan 27, 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    ik heb eigelijk zelfde al jij;) veel misselijk vooral :D ik heb morgen late dienst ik begin om 15 uur , ik hou het in de gaten hier hoor ik ben benieuwd:D maar op de clearblue site staat als ie zegt niet zwanger , kan het toch zijn dat je zwanger bent:D waarom zijn al die testen zo ingewikkeld??!! gek kom ik;) ik doe hem morgen ochtend ook:p ik kan niet wachten.. xx

14. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    haha ja stom he die testen als die dus morgen nega aangeeft dan moet ik zaterdag nog een test doen, mijn NOD. want dan kan die weer wel zwanger aangeven. als jij om 15.00u moet beginnen wat voor werk doe je dan? ik heb ook wisselende diensten, ik zit in de ouderenzorg.

15. hailey1826

hailey1826 Actief lid

Jan 27, 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    Horeca:D vakantiecentrum aan zee8) , zou ook graag ouderenzorg doen , maar ja , had niet genoeg geduld om mijn school uit te zitten:( heb ook verzorging gestudeert... lijkt me zwaar , maar enorm dankbaar werk , toch,? xx morgen werk ik tot 24 uur en woensdag thuis whoehoe :D

16. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    het is heel erg dankbaar werk, kan soms inderdaad wel eens zwaar zijn. maar het blijft leuk, geen dag is hetzelfde. ik heb deze week een paar dagen vrij maar zolang de testen nega zijn is dat niet lekker, als ik werk heb ik een beetje afleiding. nou zit ik alleen thuis overdag. en dan duren de dagen heeeeeel lang. wel een lange dag tot 24uur werken. als ik de avond werk dan is dat tot ong. 23.00. maar dan zullen we mekaar woensdag nog wel op t forum regelmatig tegen komen:) dan ben ik ook nog vrij:)

17. hailey1826

hailey1826 Actief lid

Jan 27, 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    zeker weten! het is idd niet leuk thuis zitten met twijfels ... toch ben ik graag een dag thuis hoor;) ik hoop dat we alle 2 posi testen:D kunnen we verder zeuren over onze testen:D en als we nega testen kunnen we nog harder gaan zeuren over de test:D nuja , we mogen nog niet klagen eigenlijk , we zijn nog maar begonnen he:) er zijn er die al veeeeeel langer proberen, ik bewonder hun geduld! heb jij al kindje en hoe oud ben je? ik word 25 en heb een zoontje van bijna 4 xx

18. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    ik ben 22, en wij gaan voor ons eerste kindje. wij mogen inderdaad eigenlijk nog niet klagen maarja...het zal tog leuk wezen als het zo snel ging. al dat wachten is ook niks. hoe snel was je zwanger bij je zoontje?

19. hailey1826

hailey1826 Actief lid

Jan 27, 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    je geloofd het nooit ... direct na pilstop!!!:D daarom hoopte ik er nu weer op ...;) mis dus ben in 2de ronde :D ik duim voor ons morgen echt waar!!! laat zeker iets weten he:p doe ik ook:D , ga een bad nemen nu en voor de tv kruipen , tot morgen dan slaapwel:D xx

20. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    ja ik laat zeker iets weten, ik heb net toevallig een lekker bad genomen ga nu ook maar ff tv kijken. slaap lekker, hoop dat het lukt met al die spanningen en succes voor morgenvroeg. tot horens

Share This Page