Kom gezellig mee kletsen bij: Jehhh!!!! eerste ronde in maart / april 2010 daar kletsen een paar meiden mee die aan ronde 2 begonnen zijn
Wel spannend hier allemaal. Met die vage streepjes. Ben heel benieuwd. Ga denk ik vrijdag testen. Zondag NOD. Zullen het wel zien, vind het wel weer spannend.
nou vanmorgen ff testje gedaan van kruidvat, kon niet wachten hoor... maar niks... nog steeds kei kei moe en last van borsten.. morgen maar afwachten anders donderdag maar weer testen....
nog 4 dagen wachten en dan kan ik nog een test doen, ik ben zo ontzettend moe vandaag, maar heb ook al de afgelopen 5 nachten slecht geslapen. vanmiddag vergadering gehad, nou ik viel bijna in slaap. ben ook wel beetje moe van alle spanning denk ik. had een goed gevoel bij de test, totdat ik vanmorgen opstond opeens zei mijn gevoel dat die nega zou zijn. en juist...hij was nega.ik hoop zo dat het er aan ligt dat ik te vroeg getest heb. heb ook nog steeds zo'n pijn aan mijn borsten, en ik heb ineens een cupmaat groter???? had toevallig nog een bh liggen die me te groot was, die heb ik gisteravond effe geprobeerd en nou past die mij ineens. ik weet dat pijnlijke borsten ook bij de eisprong en beginnende menstruatieklachten kan horen, maar kan dat dan ook zo lang duren. ik heb het al vanaf vorige week donderdag en zaterdag is mijn NOD, mijn eisprong is 13febr. geweest.
@ trubbel: hier precies hetzelfde, wanneer is jou NOD dag? ook pcies de 27e? kan je de kruidvat testen ook eerder doen als de dag dat je menstruatie zou moeten beginnen? en hoeveel eerder dan??
@carlo, had me verteld de mijne is de 25e a.s. donderdag. heb hier ergens gelezen dat je die idd wat eerder kon doen, maar dat is natuurlijk bij elke vrouw verschillend. Dus heb nog hoop... Vorige maand van allerlei kwaaltjes gehad nu niks alleen moe en pijnlijke borsten dusssss... spannend hoor...
@Lies, spannend hoor. ik kon het vanmorgen niet laten. ik had een cb test en wilde t tog proberen. je kan nie voor niks 4dgn van te voren testen. maar helaas. nou probeer ik t vol te houden tot aan mijn NOD, maar ik zou t liefst nu elke dag testen omdat t hcg elke dag verdubbeld word. maar het is alleen zo duur om nu elke dag te testen.
Spannend he? Maar hcg wordt om de 2 a 3 dagen verdubbelt. Misschien dat dit je helpt nog even te wachten met testen.
ik heb samen met met mn vriend net besloten om ook maar de kruidvat test in te slaan, dus ben effe snel na de kruidvat toegereden. zodat ik kan testen wanneer ik er behoefte aan heb. als het me dan even teveel word die spanningen dan kan ik gewoon effe een testje doen. ze zijn absoluut niet duur en daarbij zijn ze als beste getest volgens "kassa". ach...het houd je van de straathaha
Ik ben stout geweest en heb een testje gedaan, maar deze was negatief. Ook wel logisch Hahaha...maar goed heb niet veel hoop. Bang voor de teleurstelling en voel ook gewoon niks. @ Carlo cu6!! Ik had ook de kruidvattest!
Jeetje Carlo wat vervelend dat die cb test negatief was, groot gelijk dat je een kvtest gekocht hebt alleen nu nog even gaan bedenken wanneer je hem wil gaan doen. Ik heb nog 2 testen liggen van sensitest die doen het volgens mij ook altijd wel erg goed. Ik heb de neiging om morgen al te testen, omdat ik er toch 2 heb liggen, kan ik die andere nog altijd zondag doen. morgen zou ik 4 dagen voor nod zitten wat zouden jullie doen?
@lies, ik heb er ook voor gekozen om 4 dgn van te voren 1 test te doen en de andere bewaar ik voor de NOD. maar nu met die kruidvat testen zie ik mezelf ervoor aan om nu elke dag er 1 te gaan doen. haha
Hahaha ja die testen zijn zo goedkoop! Maar goed een negatieve test is ook niet leuk! Ik wilde morgen testen, maar ik denk dat ik toch nog 2 dagen wacht! Weten jullie dat als de test nega is een dag ervoor, kan je de dag erna alweer testen?
@ladylola, dat dacht ik wel ja. dat je de dag erna kan testen. hcg verdubbeld zich per dag. maar in bijsluiter van testen staat dat als je vroeg test dat je dan moeten wachten op je NOD voor de volgende test.