nee nog niet overtijd, donderdag is mijn nod. maar had gelezen dat het een paar dagen ervoor ook al kon , dus vandaar.
@trubbel, kan inderdaad al eerder. sommige mensen reageren er heel erg negatief op als je eerder test, omdat er nog veel mis kan gaan voor je NOD. maar ik heb zelf ook eerder al een test gedaan, want ook na mijn NOD kan er tot de eerste 3 maanden nog heel veel mis gaan. helaas was mijn test nega, maar heb 4 dagen van te voren getest. dus is erg pril om te testen, maar wou het toch proberen.
Goede morgen allemaal, Het is rustig geweest hier gisteravond, dacht ik moet weer heel wat bijlezen, maar helaas Vanmorgen een test gedaan en helaas deze was negatief. Maar ik zit nu ook 4 dagen voor nod (minimaal) weet niet helemaal precies wannneer mijn nod is. Als ik afga van ff dat op dag 20 mijn eisprong is geweest dan zou zondag mijn nod zijn. Ik heb alleen bij mijn andere zwangerschappen wel steeds vroeg positief kunnen testen dus ik ben er bang voor dat het niet raak is. We wachten nu tot zondag! Liefs Lisette
Goede morgen dames! Ik duim nog steeds met jullie mee! Ik heb bijgelezen en gezien dat er nog "game overs" zijn... Jammer he... maar de moed erin houden en hopelijk lukt het wel in jullie nieuwe cyclus! Ik had bericht gelaten dat het voor mij game over was, zondag kwamen m'n MS lichtjes door, maandag zijn ze doorgezet maar gisteren waren ze alweer quasi helemaal door. Dat ben ik niet gewend! Ik heb mij MS normaal gezien 5 dagen waarvan ik zéker 3 dagen veel bloed verlies... Wat heeft dit nu weer te betekenen? Is mijn cyclus helemaal in de war?? Zijn er dames die dit al hebben meegemaakt?
Hey het is een sensitest...kan het nie zien met hulsje erom tis zo mini en met dat bolle venstertje pff xx
Wat je te vroeg of te laat ongi en heb je getempt? Kan ook nog een innestelingsbloeding zijn he? Andes test je even.
Goh hummeltje, dat zou heel mooi zijn... Maar maandag had ik echt wel wat te veel bloedverlies denk ik... Misschien ga ik toch een goedkope test van het kruidvat halen, maar ik denk dat het niets is... Toch snap ik niet waarom mijn MS al gedaan zijn!!!
Inderdaad Hummeltje! Ik hou jullie verder nog op de hoogte... Ach ja, ik zie wel maar reken er niet meer op
Hier ook iemand stout geweest. Vanmorgen ook getest, maar helaas negatief. Heb zulke zere borsten en dat heb ik anders nooit. Denk gooi er een testje tegen aan. Zou een mooi kado zijn voor mijn mannetje. We zijn vandaag 5 jaar getrouwd. Vrijdag nog maar een proberen.
Sinds maandag heb ik een beetje bruikverlies. Het houdt nog steeds aan maar zet nog niet door in een ongi. Dit zou ook pas zaterdag moeten komen. Iemand die dit ook heeft of heeft gehad? Weet namelijk niet zo goed meer wat ik ervan moet denken. Als het inhoud de ongi komt eraan dan zou het bruinverlies nog 3 dagen aanhouden . Hoop dat de negatieve testen van degene die al getest hebben nog omslaan als ze dichten bij de NOD komen.
Hallo dames, ben toch nog even aan het meespieken... Tot nu toe weinig echt goed nieuws, maar het is nog vroeg, dus ik heb nog alle hoop voor jullie! Hummel, balen dat je al zo snel ongesteld bent geworden, maar nieuwe ronde, nieuwe kansen. @Empress: (misschien heb ik het al eerder gevraagd, maar ben ik het vergeten): hoe lang ben je al van de hormonen (pil oid) af? Mijn onttrekkingsbloedingen tijdens de pil waren namelijk ook veel langer en zwaarder dan mn echte menstruaties nu. Afgelopen keer ook maar 2 a 3 dagen terwijl het tijdens de pil een week duurde. @Marriette: bij mij begint het bruinverlies ook soms al 4 dagen vantevoren... dus ik weet altijd snel wanneer de ronde 'over' is. Maar ik heb het iedere maand wel minstens 2 dagen. Dus als dat bij jou niet normaal is, kan het ook wat anders betekenen dan aankomende ongi. @Lies: nega test? Had om één of andere reden 'mn geld op jou gezet'. Had zo'n idee dat jij echt wel zwanger zou zijn. Ben benieuwd naar de volgende test (op NOD?).
KV 2 voor 5 euro gedaan. Vandaag weer gedaan, want vond het een leuk verjaardagscadeau. Nu w8 ik maar tot mijn NOD als ik maandag nog niet ongesteld ben dan klopt het niet, maar ik ga er maar vanuit dat ik een dezer dagen ongesteld wordt:S @ Hailey mijn temp is na mijn NOD bij 36 begonnen naar 36,5, 36,8, 37,1, 36,8 en vandaag 37,2 (vandaag is dag 11). Ben ban dat het een stijging is voordat ik ongesteld word. Jij al getest? @ Ingie gefeliciteerd met je trouwdag. Jammer van de test! @ Mariette wat balen! Hopelijk komt je ongie dan gauw, want dan kan je ene nieuwe cyclus in. Het liefst is het natuurlijk een wondertje Nou meiden kom op er moet er toch 1 dit weekend zwanger zijn!!!!!!! Ik wil NIET mee naar het weekend van 28 maart!!!
Misschien toch iets te vroeg getest. We zullen het vrijdag wel zien. Ik hoop ook niet op het weekend van 28 maart. Maarja, als het zo moet zijn, dan zal er wel een reden voor zijn. Hoop zo dat het raak is.
owja, ladylola: happy birthday! (hopelijk wel een jarig gevoel vandaag, en het niet laten verpesten door de teleurstelling van een nega test? Je NOD is nog ver weg, dus die test zegt nog niks)