@hailey, ik snap dat dat heel frustrerend is zoiets. mijn vriend is wat dat betreft erg meegaand. ben de hele dag al aan het huilen, dan van de pijn aan mn boobs, dan van de onzekerheid, dan weer van de pijn in mijn rug, en hij blijft maar knuffelen en troosten. voor zolang het duurt haha
haha ja, gisteravond was het ook zo rustig hier. en net de 2 dagen dat ik 's avonds alleen thuis zit. dus heb dan lekker de tijd om op het forum te zitten.
O ja, zoals jullie zien ben ik er dus ook! Wel maar ff, ga zo naar bed, heb weer knallende koppijn, maar dat heeft zeker niets met zwanger zijn of zo te maken. Ben gewoon ziek! Ik vermoed een voorhoofd of bijholte ontsteking. Ik stel het wel nog ff uit om naar de huisarts te gaan, want ik heb geen zin in een antibiotica kuur. Kan volgens mij nooit goed zijn als je zwanger wilt worden. Of heeft iemand daar andere ervaringen mee? Ik ga ook ff het lijstje aanvullen!
hummeltje83, eeva, empress, fafa, carlo1987 (eerste ronde), ladylola, ingie, hailey1826, fioontje, mammacharlotte, lies29, 2e ronde na miskraam jollie78, 1e ronde na miskraam (NOD waarschijnliijk toch een weekje later) marriette2684, senna04, trubbel,
Hoi Jollie, Zo zou ik er ook over denken, ik hou het dan liever bij paracetamol. Er schijnt wel een kuur te zijn die je mag hebben als je zwanger bent dus je zou kunnen zeggen dat je probeert zwanger te raken en dat je daarom liever die kuur wil hebben. Neusspray mag je ook niet als je zwanger bent!
Oeps, die neusspray is nu het enige wat verlichting geeft! Stomen helpt ook al bijna niet en ik gebruik al ibuprofen, omdat paracetamol niet werkt bij mij. mmmmm niet goed bezig dus, maar ja, ik ben dan ook (nog) niet zwanger!
@jollie, misschien een idee om toch even contact op te nemen met de ha wat het beste is om nu te doen?
Ja, misschien nog niet zo'n gek idee....even kijken hoe het morgen gaat, anders toch maar even bellen. Manlief zit ook al achter me aan dat ik moet gaan. Maar nog even wat anders. Ik heb nog een vraagje over m'n cyclus, waar ik niets meer van snap. Ik had hier al een nieuw onderwerp voor gestart, maar ik post m'n vraag hier ook maar even, misschien weet iemand van jullie raad.
sorry, was de tekst ff kwijt, komt ie: Wie weet raad, want ik snap er niets meer van. Vaak vind ik de signalen rond mn eisprong vrij duidelijk, maar nu lijkt het er op of ik er wel 3 heb gehad!! Ik zal het even toelichten , maar t is misschien af en toe wat onsmakelijk Op zondag 31 januari heb ik een miskraam gehad met ca. 4 ½ week. Dan begint volgens mij de cyclus weer te tellen en die is bij mij nogal wisselend, maar gemiddeld zon 30-35 dagen. Op dag 13/14 had ik wat ongikrampen en een beetje wit, draderig slijm, dus ik dacht hé, meteen weer een eisprong, dus klussen!!! Toen op dag 20 (de eerste verjaardag van ons zoontje!), weer hetzelfde verhaal maar wat meer slijm, dus ik dacht, misschien fout gevoeld en nu mn eisprong mn lichaam zal wel wat van slag zijn na de miskraam. Dus toen weer geklust! Nu vandaag en gisteren (dag 23/ 24 van de cyclus) echt flinke draden slijm die er bijna gewoon uitlopen en die zomaar nog niet af te vegen zijn. Dus help, wat is er met mijn lichaam aan de hand?! Kan dat slijm ook op iets anders wijzen? Of is dit dan een teken van mijn eisprong? Ik snap er echt niets meer van. Ik heb geen ovutesten (wil dat eigenlijk ook niet), maar ben bang dat ik te laat ben met testen als ik ze nu nog ga halen. Klussen zit er nu sowieso zeer waarschijnlijk helaas niet in, omdat ik zelf knallende koppijn heb door een voorhoofd- en bijholte ontsteking. En man thuis de keuken aan het verbouwen is. Dus ik vrees dat de energie vanavond op is. Wie weet raad??
@jollie, heel vreemd inderdaad, ik weet er ook niet egt raad mee. het is iig wel goed geweest denk ik dat je de kansen benut hebt. alleen jammer van de laatste, maar met erge hoofdpijn zou ik er ook niet aan moeten denken op t moment.
Ik heb op 8 november een miskraam gehad en heb toen na 33 dagen mijn 1e menstruatie gekregen en daarna weer na 44 dagen. Ik weet dat ik tot aan mijn 1e menstruatie iedere keer het gevoel nog had dat ik zwanger was, ik had alle kwaaltjes nog. Pas toen ik ongesteld raakte waren de kwaaltjes weg om vervolgens een week later weer terug te komen en na 44 dagen werd ik dan eindelijk ongesteld. Heel mijn cyclus ligt overhoop. Had ik eerst vruchtbaarslijm voor mijn ei, nu heb ik daar helemaal niets van gezien. Heel frustrerend allemaal, maar je lichaam heeft even de tijd nodig om dit alles te verwerken zeg maar. Ik heb ook al gehoord dat je zomaal een maand kunt overslaan en geen ei krijgt dus het kan bij jou zijn dat je lichaam wel wilde dat je eitje kwam, maar niet sprong of klinkt dit nu heel belachelijk? Ik weet het niet. Met temperaturen kom je er wel beter achter hoe je lichaam in elkaar steekt vind ik. Succes!!!
Dank je wel voor je reactie. Ik denk ook dat de boel een beetje van streek is. Echt een regelmatige cyclus had ik al niet, dus dat maakt het nog wat lastiger. Mag ik vragen hoe ver jij zwanger was toen je een mk kreeg? Ik hoor/ lees trouwens ook van mensen die meteen weer zwanger zijn na een mk. Zonder nog eens ongesteld te worden. Och ja, alles kan. Ik probeer er gewoon van uit te gaan dat het deze ronde niets wordt, dan kan het alleen maar meevallen. Ik ga nu stoppen en slapen. Ben helemaal kapot. Koppijn kost veel energie...
ik was 6 weken. Inderdaad je hoort van mensen die meteen weer zwanger raken en op zich kan dat ook wel, maar ik zou dat niet hebben gewild als ik zie wat er die menstruatie erna en nu de laatste keer ook weer afkwam is het misschien beter om even te wachten, al ben ik nu het afwachten wel zat en wil ik graag wel weer zwanger zijn. Ik ga ook stoppen, ben erg moe ga op de bank kijken of er iets leuks op tv is. Tot morgen!!!
ik ben net even lekker in bad geweest, toen ik het bad uitkwam zag ik ineens dat ik op mijn rechterborst heel lichtjes de adertjes zag lopen. ook houd ik mijn tepels maar steeds in de gaten om te kijken of dat er misschien al een vlekje of iets te zien is. haha. maar nee. ik baal er op t moment zo van hè, in vriendenkring is er iemand zwanger. en al die tijd aan moeten horen hoe zij zich voelde toen ze zwanger wilde worden enzo, kreeg zelfs bijna alle details te horen. en nu zij zwanger is lijkt het wel alsof het haar niet interreseert hoe het bij mij gaat. als ik iets wil vertellen, krijg ik te horen hoe zwaar zij klachten heeft enzo, en dat alles wat ik heb waarschijnlijk een griepje zal zijn ofzo. alsof ik vertel dat ik moe ben dan ligt het aan het weer, als ik vertel dat ik misselijk ben dan kan t misschien wel een griepje zijn, als ik buikpijn heb dan zal ik wel na de wc moeten. kennen jullie dit ook? ik voel me dan af en toe zo klote he. je bent al onzeker en wilt het graag delen met iemand en dat kan dan niet.
get wat flauw, ik zou haar daar denk ik op aanspreken, ik heb wat dat betreft wel een beetje haar op mijn tanden. maar ik ben wel blij met een vriendin die wel begrip en interesse heeft. we zijn dan ook beide lang bezig, en durven elkaar alles te vertellen, we weten ook precies van elkaar hoe de cyclus loopt. (bijna gelijk haha, scheelt 2 dagen)
@fioontje, ik ben normaal ook wel iemand die snel iets zegt, maar nu vind ik het moeilijk. ik zei de vorige keer wel tegen haar toen ik zei dat ik geen eetlust heb en zo lusteloos ben en ze weer eens de opmerking over een griepje maakte "ja of ik ben misschien wel gewoon zwanger". maar volgensmij kwam t niet egt duidelijk over. ik ben nu een beetje bij het station aangekomen dat als ze niks vraagt hoe het gaat dat ik dan ook niks vertel. beetje raar misschien maar heb geen zin meer om aan te horen hoe ziek, zwak en misselijk zij is terwijl ze al zwanger is en van mij niks aan wil horen.
@ fafa wat vervelend dat je ongie heeft doorgezet, maar wel fijn dat het nu dan heeft doorgezet. Nu kan je gauw door naar de volgende ronde! Trouwens super van je lijstje....leuk. Misschien kunnen we deze topic erin houden en met elkaar bijhouden wie wanneer zwanger is geworden en wanneer? @ Jollie wat vervelend dat je lichaam zo van slag is. Hopelijk brengt het wel wat geluk @ Lies jij hebt vast gauw weer een bol buikje met een gezond spruitje erin @ Carlo wat vervelend van die vriendin. Wie weet is een een zwangerschapskwaal:S Of je kan het gewoon met haar bespreken om haar erop te attenderen dat het op die manier niet leuk voor jou is. hummeltje83, eeva, empress, fafa, carlo1987 (eerste ronde), ladylola, 5de ronde, 28 feb NOD ingie, hailey1826, fioontje, mammacharlotte, lies29, 2e ronde na miskraam jollie78, 1e ronde na miskraam (NOD waarschijnliijk toch een weekje later) marriette2684, senna04, trubbel,