Wie ook Nod op 27 februari?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hailey1826, 10 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Hoi Hoi daar ben ik weer,

Fioontje jammer maar opzich wel positief dat je cylcus steeds korter wordt of niet?

Hailey wat hou jij het spannend!

Net bij kv geweest en wat denk je de testen waren op als dat geen voorteken is dan weet ik het ook niet meer.
    Morgen heb ik geen auto dus ga ik het niet halen, misschien zaterdag of zo en anders maandag weer denk ik of ik moet ze via internet kunnen bestellen zal dalijk eens kijken.
    Mijn borsten steken nog steeds en mijn buik borrelt ook aan alle kanten en dan ook die plofjes onderin rechts en links. Zou de hele dag wel kunnen slapen enz enz Vanmorgen ook misselijk geweest, beetje kokhalzen maar niet hoeven spugen. Ben ook al een kilo kwijt waar ik normaal echt 4 weken over doe zeg maar. Gewoon omdat ik geen eetlust heb en ook geen snaaizin heb en dat herken ik weer uit de vorige zwangerschap. Maar goed we zullen zien!

2. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    O, o, ik moet eigenlijk dit clubje gaan verlaten :(
    Ik heb net in de middagpauze ovulatietesten bij het kruidvat gehaald. Deze net geprobeerd, en wat denk je? Een dikke vette positieve test. De teststreep nog knallender dan de controlestreep, terwijl ik hem niet eens de voorgeschreven 10 sec. in de urinestraal heb kunnen houden (ik hoefde niet zo veel).

Dus dat wordt mannetje verleiden vanavond...hoop dat het lukt. Twijfel nog of ik eerlijk zal zeggen of ik getest heb, want daar zal ie wel niet zo blij mee zijn.

Maar nu heb ik dus waarschijnlijk pas over twee weken m'n NOD, rond 11 maart. Dus eigenlijk hoor ik hier niet meer thuis, maar als jullie het goed vinden, blijf ik toch nog.

3. fafa

fafa Niet meer actief

ow, wat goed dat je nu je ovulatie hebt 'onderschept'
    en blijf vooral gezellig hier, om ons op de hoogte te houden van de vorderingen!

en niks aantrekken van manlief, hij weet niet hoe het is om zo'n ingewikkeld vrouwenlijf te hebben, en hoe onzeker je daarvan kan worden.
    gewoon beweren dat zo'n bezwete bestofte man (als ie nog aan de keuken bezig is) je enorm opwindt :D

4. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    haha, da's een goeie! Ja, hij is inderdaad nog in de keuken bezig. Maar vanavond heeft ie ook nog een vergadering en ik heb geen idee hoe laat ie dan thuis is. Zal toch ff op de een of andere manier duidelijk proberen te maken dat hij op thuis moet zijn. Alleen is er wel een kans dat ik al slaap...bleh.

Moet morgen trouwens naar de ha voor m'n hoofdpijn. Ga dan dus wel zeggen dat we bezig zijn om zwanger te worden, voordat ik weet ik veel wat aan medicatie krijg.

Trouwens, fijn dat ik nog mag blijven..hihi

5. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    ovulatietesten van kv zijn niet betrouwbaar geven vals positief aan ik heb wel eens een hele maand posi ovutest gehad van kv

6. eeva

eeva Niet meer actief

Ik heb ook 5 dagen een knal positieve kruidvat-ovulatietest gehad... eerst negatief toen positief op de ovulatie-dag erna (dus na temp.stijging) nog 4 dagen vet positief, daarna negatief!
    Ik heb gelijk toen mijn ongi begon matcare testen besteld (zie echts boven aan deze pagina) die zijn nog goedkoper en er zitten 2 vroege zwangerschapstesten gratis bij..
    en ze zijn betrouwbaar, binnen 24 thuis geleverd in een witte enveloppe.

7. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Ik vertrouw die stomme kruidvat ook niet meer!! Vanmorge getest.... heel licht tweede streepje (en niet omdat ik het wilde zien maar t zat er) en wat denk je vanmiddag kreeg ik de duivel op bezoek!!
    Op naar ronde 3!!

8. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @jollie, natuurlijk kan je hier blijven.

weet iemand of dat de etos ovu testen betrouwbaar zijn? als het deze ronde niks word hebben mn vriend en ik besloten om ovu testen te gaan gebruiken. had wel al na de matcare en sensitesten gekeken, maar dacht als ik ze bij de etos kan kopen is net zo makkelijk. de cb ovu testen zijn trouwens ontiechelijk duur, 8 voor 30euro:$
    die van etos zijn 5 voor 10euro volgensmij.

9. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Nou maken jullie me wel een beetje onzeker hoor, maar ja, wel fijn dat jullie eerlijk zijn.
    Gelukkig let ik niet alleen op de testen. Ik heb ook al last van krampen en gisteren en vandaag echt letterlijk heel veel draderig slijm. Ik heb de test eigenlijk alleen maar als bevestiging gebruikt en ik denk eigenlijk wel dat ie klopt.

Nu die vandaag knal positief was, zou die dan morgen weer negatief moeten zijn, of alleen maar lichter dan vandaag?

10. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    niet echt, want ik zat altijd keurig op 28.... maargoed, het voordeel is dat ik nu niet nog 2 dagen hoef te slipgluren, op naar een sinterklaaskadootje :)

11. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi Meiden:D

Jemig kan soms niet bijhouden wat er allemaal is getikt!!!
    Maar @ Hailey wat maak jij het spannend!!!!! Good luck!!

@ Jollie wat top dat je je ovu onderschept hebt. Veel klusplezier:D
    Ik had ook de kruidvat testen en ik deed het 5 dagen...en de 5de dag had ik ook draderig slijm!! En de ovutest was knallend. Dus ja geen idee, maar denk dat het werkt!

Hier nog geen nieuws...helemaal niks niente nada!!

12. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    hoi dames,

ik weet het niet meer. ik voel niks meer. ben niet meer zo moe en geen misselijkheid meer. wel nog heel lichte pijn aan mijn borsten. ik heb 30jan mijn ontrekkingsbloeding gehad van de pil. dit is dus de eerste ronde na de pil en twijfel steeds meer of mijn cyclus wel is zoals ik dacht. ik zou 13febr mijn ei hebben gehad, 's avonds heel licht kramp gehad alsof ik ongesteld moes worden. heb rond die dag ook eenmalig een prop eigelig slijm gehad. geen veegjes rose of bruin slijm gehad vanaf die dag tot nu toe. vorige week had ik wel echt zo'n gevoel van het kan wel eens gelukt zijn, maar na 2 testen (vroege) die nega waren en alle kwaaltjes die nu weg lijken te zakken heb ik geen gevoel meer dat het raak was, ik ben bang dat ik na de volgende ronde zal gaan. het is echt vreselijk. ik ben wel erg emo maar dat ben ik ook altijd als ik ongesteld moet worden. ik ben echt bang nu dat ik zaterdag nega test, als dit uberhaupt wel mijn NOD is.

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi Carlo

Ik begrijp dat je moeilijk vindt en je het jammer vindt dat het wellicht niet raak is, maar weet dat er meiden zijn die maanden moeten ontpillen, maar ook meiden zij bij wie het niet direct raak is. Ik begrijp je teleurstelling heel goed! Je bent net 1 ronde bezig en ik weet iedere ronde die je wacht is te lang, maar ik hoop dat je het wel de tijd gunt!

Volgende ronde nieuwe kans en als je gauw zwanger raakt is het een mooi cadeau, maar probeer er vanuit te gaan dat het ene halfjaar tot jaar duurt. Vooral als je nog moet ontpillen!

Sterkte meis!

14. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @ladylola, thnx voor je berichtje. ik weet inderdaad dat het erg vroeg is om te klagen. en ga als ik dus ongesteld word deze maand gewoon weer met volle moed de volgende ronde in. alleen het voelt zo frustrerend omdat ik twijfel of ik de juiste cyclus geteld heb en omdat ik vorige week zo het gevoel had dat het raak was.

15. fafa

fafa Niet meer actief

carlo, lieverd, ik begrijp je helemaal, het is allemaal zo spannend, en als je eenmaal hebt besloten ervoor te gaan, wil je het ook meteen.

Probeer te bedenken dat het hele zwanger-worden-proces misschien niet altijd even leuk is (wachtbank-stress enzo), maar ook een hele spannende en bijzondere tijd voor jullie als stel, dus probeer er ondanks alles van te genieten; van het samen in spanning zitten, maar ook van het samen er weer voor gaan, als het toch niet raak is. En wat Ladylola al zei: het is heel normaal om er minstens een half jaar over te doen.

En jou tijd komt, echt. En die van iedereen hier. En als het niet deze maand is dan wel de volgende of die erop.

All things have their own pace...

16. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    even een vraagje. ik heb zaterdag NOD, dus dan wil ik weer een test doen. nou heb ik vrijdag een feest, en dit zal ws tot in de late uurtjes duren. hoe kan ik dan het beste met ochtendurine testen?als ik uitgeslapen ben?of voordat ik ga slapen(middernacht)?iemand enig idee?

17. Mariette2684

Mariette2684 Actief lid

25 sep 2009
    130
    0
    0
    Friesland
    @Carlo geef de moed niet op hoor. Ik weet uit ervaring dat het best een tijdje kan duren voordat alles op gang is (bij mij duurde dat zo'n 5 maanden). Mijn eerste 'echte' ongi kwam pas na 82 dagen (terwijl dit achteraf gezien qua bloeding ook niet veel voorstelde). In deze periode dacht ik ook een ei te hebben (heb een dag echt krampen gehad en misselijk). Ook twee keer een periode van 3 dagen bruinverlies. Ik vond het echt enorm vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent.

Ik wil je niet bang praten (er zijn ook meiden die gelijk een ritme hebben), maar hou er wel rekening mee dat je lichaam wat tijd nodig kan hebben.

18. eeva

eeva Niet meer actief

Als je uitgeslapen bet kun je het beste de eerste urine opvangen en die gebruiken voor je test, succes :):):)

19. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Goede morgen allemaal,

Carlo ik snap heel goed dat je baalt van je lichaam eerst zegt hij ik voel vanalles en daarna weer helemaal niets, daar wordt je natuurlijk helemaal hopeloos van. Ik wil je geen valse hoop geven maar er zijn genoeg vrouwen die niets voelen en toch lekker zwanger zijn. Dus het kan nog alle kanten op dat is het mooiste van die wachtweken, zolang je geen menstruatie ziet heb je nog 50-50 kansen. ik vind dit wel een mooie periode, natuurlijk ook wel frustrerend omdat je niet weet waar je aan toe bent, maar aan de andere kant ook wel een mooie periode de spanning de gevoelens de ditjes en de datjes. Ik waan me toch altijd wel een beetje zwanger totdat het tegendeel bewezen is en dat is dan natuurlijk erg balen, maar dat is meestal maar een dag of zo en daarna gaan we er gewoon weer tegenaan.

Mijn borsten doen vandaag weer meer pijn. Krijg er ook weer van die moderdervlekjes op dat had ik andere keren ook. Gisteravond ook felle steken in mijn baarmoeder gehad, zou dat een innesteling kunnen zijn?Beetje laat, maar als mijn ei wat later was kan dat natuurlijk. En daarom test ik natuurlijk ook negatief. Ik krijg er steeds meer vertrouwen in, was vanmorgen ook goed misselijk dus...............

20. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    hier ook duivels doorgekomen!!!!!!:x sesnsi testen komen er hier niet meer in.... xxx

Deel Deze Pagina