Wie ook Nod op 27 februari?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hailey1826, 10 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Enne Ladylola, al getest!!?? Ben niet nieuwsgierig...
    Wanneer ben je jarig dan? Ook vandaag, zo ja, dan van harte gefeliciteerd!!

2. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ladylola als je vandaag jarig bent, van harte gefeliciteerd, ben ook erg benieuwd naar je test.

Ik kom net van het toilet af en zag bruin slijm/bloed ten grote van een euro en ook met het afvegen nog wat, hopelijk zet het niet door en is dit een innestelingsbloeding. Ik moet ook eerlijk zeggen dat mijn menstruatie nooit zo is begonnen altijd meteen boem en het is te vroeg nu is dat niet zo erg dan weet ik dat ik weer een beetje een normale cyclus krijg, maar ik hoop nog steeds dat het niet doorzet!! Helpen jullie duimen? Word weer de hele dag naar de wc hollen en op internet kijken.

Iedereen nog een fijne zaterdag ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes

3. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Nu een uur later heb ik geen nieuw verlies gehad dus dat geeft weer hoop toch?

4. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    hoi meiden,

ik heb test gedaan vanmorgen en het is beetje twijfelachtig maar zag tog egt een +. het was een cb test, ik heb hem ook aan mijn vriend laten zien en die zag ook een +. het begon heel duidelijk met een -, en ik wilde hem eigenlijk al weggooien totdat er ineens heel licht een verticaal streepje kwam. ik heb een foto gemaakt maar weet niet hoe ik hem hier kan laten zien. de foto is beetje wazig maar ook daar zie ik een +.
    ow....spannend!

5. eeva

eeva Niet meer actief

Spannend.... :)

Je kunt als je een bericht schrijft meer opties kiezen en dan bij het paperclipje je test uploaden..

6. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    ok, thnx

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hoi meiden!

Ik wil me weer even melden zo na mijn vakantie! Ik ben heel erg benieuwd wat voor spannende dingen hier allemaal gebeurd zijn!!! (Het is een beeeetje teveel om terug te lezen allemaal ;)) Hoe is het met jullie?!

Ik wilde wachten tot ik weer thuis was met testen (mn vriend was ook niet mee). Gisteravond laat thuisgekomen en mijn ongesteldheid begon meteen.. Erg jammer! Ik had nog wel wat hoop omdat ik al een paar dagen over tijd was! Deze maand dus een wat langere cyclus!

Kan ik hier al meiden feliciteren???

X

8. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    net ook nog effe een kv testje er tegenaan gegooid, en ook daar zit een streepje. heel minimaal maar hij zit er:D:D

9. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    hummeltje83,
    eeva,
    empress (eerste ronde),
    fafa, (vierde maand, tweede ronde)
    marriette2684, (zesde maand, vierde ronde)
    fioontje,
    hailey1826 (tweede ronde)
    trubbel, (tweede ronde)
    carlo1987 (eerste ronde),
    ladylola, (vijfde ronde), 28 feb NOD
    ingie,
    lies29, (tweede ronde na miskraam)
    mammacharlotte,
    jollie78, (eerste ronde na miskraam) (NOD waarschijnlijk toch een weekje later)
    senna04,

10. eeva

eeva Niet meer actief

Whaaw, klinkt goed carlo
    Ik heb meer vertrouwen in de Kruitvat als ik eerlijk ben, want daar verschijnt geen streepje als je niet zwanger bent..

Gefeliciteerd meid :D:D:D

11. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Carlo ik durf je eigenlijk wel te feliciteren, dus bij deze van harte gefeliciteerd!!!

Ik heb geen bruinslijmverlies gehad goed he ben benieuwd waar het ons brengt deze maand.

12. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    lieve meiden ik heb net nog een digitale test gekocht van cb, en......ZWANGER!!!:D:D:D:D

13. eeva

eeva Niet meer actief

Fijn hé die duidelijke test, super meid!!

Welke symtomen had je?

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    CARLOOOO!!!!! Meid je bent een enorme geluksvogel weet je dat!!!!! Verdorie je zat te miepen...en tis je gelukt om in de 1ste ronde na de pil zwanger te raken!!!!!! GEFELICITEERD!!!!

Thxx voor de felicitaties...ik was woensdag jarig en vier het vanavond:D!

Hier geen test gedaan. Ik had mezelf getempt en me temp is met 0.5 gedaald dus ga er vanuit dat ik ongie word. Maar heb er nu wel spijt van, omdat ik het niet zeker weet en er nog geen tekenen van een ongie zijn:S Bizar zit al op 32 dagen en dat is vaak echt mijn top!!! Misschien dat ik toch nog een testje ga doen...maar vind het zo lastig, want als dat ding posi is dan hoe kan ik het verborgen houden tegenover iederen:S Hahaha dilemma!

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    @ Lies..je maakt het ook spannend. Ik hoop voor je dat het geen ongie is!

Fijne avond allen!

16. LittleRose

26 feb 2010
    33
    0
    0
    Utrecht
    Hoi dames

Vandaag zou ik ook ongi moeten zijn, mijn temperatuur is 37,4 normaal zou hij moeten dalen vanwege ongesteldheid..

I keep praying!!!

:p

17. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    hummeltje83,
    eeva,
    empress (eerste ronde),
    fafa, (vierde maand, tweede ronde)
    marriette2684, (zesde maand, vierde ronde)
    fioontje,
    hailey1826 (tweede ronde)
    trubbel, (tweede ronde)
    carlo1987 (eerste ronde),
    ladylola, (vijfde ronde), 28 feb NOD
    ingie,
    lies29, (tweede ronde na miskraam)
    mammacharlotte,
    jollie78, (eerste ronde na miskraam) (NOD waarschijnlijk toch een weekje later)
    senna04,

18. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Ik had mijn NOD afgelopen vrijdag. Zojuist getest en positief.

Dit was onze eerste poging voor een tweede, ik ben helemaal verbaasd en blij!

19. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Hoi,

ik moet helaas afhaken, het is vandaag toch weer erger geworden, ik baal er flink van en zeker als ik zie dat sommige hier gewoon in de 1e ronde zwanger raken. Het is jullie gegund hoor begrijp me niet verkeerd, maar ik heb dan wel zoiets van waarom moet ik dan eerst een miskraam krijgen en lukt het bij mij niet meteen. Maar goed hopelijk volgende maand meer kansen.
    Tamara gefeliciteerd!!!

20. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    oja vergeten het rara is dat mijn temp nog steeds hoog is gister en vandaag maja.

Deel Deze Pagina