owwwwwwwww! ik lees het goeie nieuws nu pas! Carlo GEFELICITEERD meid! super. En in de eerste ronde nog wel, mazzelpeer! Lies, balen voor je dat je ongi is doorgezet, ik had het echt gehoopt voor je.
Hi Meiden Zijn we al over in het nieuwe topic??? Hier nog geen ongie en ook geen positieve test!!!! Maar goed de duivels zijn vast onderweg! In iedergeval ik schuif door van maart en volgende NOD is dan weer in april Goodluck lady's!!! Zwangergangers veel geluk
hoe weet je dat je geen posi-test meer gaat krijgen? zolang de ongi er niet is, is er nog hoop, toch?
CARLO en TAMARA!!!! Wat goed, gefeliciteerd en dat nog wel in de eerste ronden! Geweldig, geniet er lekker van. Ladylola, we blijven voor je duimen!
Thxx voor je hoop, maar heb sinds vanavond een roseetje in mijn broek dus deze ronde is voorbij. Eindelijk dan weer een nieuwe en hoop niet dat deze ook zo achterlijk lang duurt @ Jollie ook thxx... Hoe heet het nieuwe topic of blijven we gewoon in deze? Ik ben pas weer in april
Tamara en Carlo: Gefeliciteerd ! Had hier al een paar dagen niet meer gekeken, maar was toch benieuwd. Super! Geniet ervan!
Carlo!!!!!! wauw wat supper dat je zwanger bent!!!!!!!!! heb enkele paginas terug gelezen!!! wauw ben echt blij voor jou meid!!!! proficiat meid!!! heb wat probs met internet en kon er effe niet op xx
al 3 dagen overtijd maar gisteren nog negatief getest dus waarschijnlijk word ik wel ongesteld....of zou het toch....