Wie ook Nod op 27 februari?

Discussion in 'Zwanger worden' started by hailey1826, Feb 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lies29

Lies29 Bekend lid

Sep 5, 2008
    700
    0
    0
    Ik ga pas in maart testen, omdat ik niet zeker weet wannneer en hoe mijn cylcys verloopt. 5 maart gaan we een weekeind weg, voordat we gaan wil ik denk ik een testje wagen. Als die niet positief is zal ik waarschijnlijk in dat weekeind wel mijn regels krijgen. Hopelijk niet, of eerder, maar niet in dat weekeind dat zou echt balen zijn!

2. fafa

fafa Niet meer actief

@Lies: ja, het komt altijd rot uit, die ongi... ik had dat voordat ik aan de pil ging ook: van de 10x één week vakantie die ik vanaf mn eerste menstruatie tot aan mn pilgebruik heb gevierd, was ik tijdens een stuk of 7 ongesteld. Statistisch gezien klopt daar toch iets niet... :(
    En als je zwanger wil worden is het natuurlijk dubbel vervelend. Dus hopen maar dat je gewoon onwijs zwanger je weekendje in gaat, zou geweldig zijn. :)

(ow, en is domme dingen doen een zwangerschapskwaal? Ik zaag net met de decoupeerzaag per ongeluk een stuk uit de eetkamertafel... f*ckerdef*ck :$ hoe ga ik dat vanavond uitleggen? hahaha)

3. kaatje27

kaatje27 Lid

Jan 21, 2010
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat duurt dat wachten toch lang tot je kunt testen bah
    ik zou het graag nu al willen weten;)

4. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Hoi meiden!

Nou, zie dat hier vandaag alweer veel gebeurd is; een doorgezaagde tafel en iemand met allerlei kneuzingen dankzij haar paard.. :( Hahah! Gaat lekker!

Hoe gaat het verder met de kwaaltjes? Ik vond vanmorgen m'n borsten zoveel groter, maar ik heb het idee dat ze steeds een halve cupmaat veranderen (erbij.. eraf.. erbij.. eraf!). Rare dingen!!!

Ik weet trouwens ook nog niet wanneer ik nou moet gaan testen. Ik ga morgen een weekje op vakantie, zal je zien dat m'n menstruatie doorbreekt (fijn...). Maar ik ga daar niet testen. Als ik weer thuis ben maar, denk ik!

X

5. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    ... en ohja: ik ben echt su-per-moe!!! Pfff...

6. fafa

fafa Niet meer actief

owja, Canarische eilanden was het toch? Beter! Ook goed tegen de vermoeidheid 8) lekker relaxen.

Hier onwijs misselijk, maar dat is waarschijnlijker omdat ik met een spuitbus verf in de weer ben geweest en de kamer vol drijfgassen hangt :D misschien ook niet zo slim...

7. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Jup! Hoop echt op n lekker zonnetje :D

Verfmeuk is idd niet zo goed.. Maar ja, misselijk is wel weer een kwaaltje he? :p

8. Mariette2684

Mariette2684 Actief lid

Sep 25, 2009
    130
    0
    0
    Friesland
    Vandaag ben ik weer tante geworden! Het lijkt wel of iedereen om me heen zwanger is / net bevallen is. Een goede vriendin is over twee weken uitgerekend, de dochter van mijn buurvrouw is gister bevallen.

Dan wil ik ook zo graag! Hebben jullie dat ook zo erg. De hele wereld lijkt zwanger behalve ik.

9. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Jaa!! Superbekend.. Die kinderwagens zijn echt overal! Ze zitten allemaal (samen met nog meer hele zwangere vrouwen) te wachten om een hoekje, en als ik eraan kom vallen ze allemaal aan! *jaloers*

Ik ging net weer naar 't forum hier, en ik dacht ineens heel erg: Ik wil het zoooo graag!

10. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    jaaa en dan ook nog allemaal van die meiden die dan binnen 3 maanden zwanger zijn ook ...... vriendin liet haar spiraal eruit halen toen wij al weer 10 maanden aan de gang waren, en zij is vorige week bevallen en ik word maar steeds ongi :(:(
    ik houd moed, heb zere boobs, lichte hoofdpijn en bij vlagen misselijk, maar om me heen heeft iedereen buikgriep, dus denk dan, zal er ook wel een vlaag van krijgen.... boobs vertrouw ik toch al niet meer, want die doen de laatste tijd tussen innesteling en ongi zeer.... pfffffff......... nouja, kan iig nog een week genieten van het misschien deze ronde .......

11. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Spannend, fioon! Hou ons op de hoogte!
    Tja, ik mag wat dat betreft ook niet klagen in ronde 3 pas.. Alle kansen liggen nog open voor ons! Maar die kinderwagens blijven je toch wel achtervolgen, mijn kinderwens is al wel een stukkie ouder dan 3 maanden..

12. fafa

fafa Niet meer actief

:$ :D vallen ze aan??.. woehahaha.. scary!

maar nee, lijkt me idd niet leuk om veel zwangeren in je omgeving te hebben, zeker als je zelf al een hele tijd bezig bent zoals fioontje (als ik zo even snel reken minstens 20 maanden?).
    Zijn jullie nog steeds "op eigen kracht" bezig, fioontje? Of met medische hulpmiddelen?

Ow en Charlotte: als je het nog leest, fjne vakantie gewenst! :)

13. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Thanks!! :D Gaat vast goedkomen! Ik zal aan jullie denken!

(ben morgen overdag ook nog wel even hier te vinden tijdens het maken van mijn laatste schoolopdrachten en al het inpakken ;))

14. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    ook ik heb de kwaaltjes van zere boobs, lijkt steeds erger te worden. enorm vermoeid, ben enorm emotioneel, kan om alles huilen en ben met vlagen misselijk. alsof ik zo moet spugen. het zijn bij mij geen griepklachten, die voelen heel anders. ik ga een vroege test doen van clearblue dus kan dan ws 23 febr. testen. maar dat duurt nog zoooo lang;)

15. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Had ik maar kwaaltjes.. Tot nu toe alleen supermoe (maar niet moe alsof ik een dag niet heb geslapen, dat ken ik namelijk ook ;)), een halve cupmaat meer en vanavond moest ik vreselijk huilen (beetje gehad met school), dat moest er gewoon even uit. Maar dat vind ik nou niet echt overtuigende kwaaltjes.

Ik denk dat ik dus gezellig op vakantie ongesteld word. Of dat de menstruatie mij ook gaat pesten (net als die kinderwagens) en dat ie wegblijft omdat ik op vakantie ben.. :p

16. Empress

Empress Lid

Feb 17, 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen dames!

Hier viel best wat te lezen sinds mijn laatste berichtje van gisteren ochtend :$
    Er zijn dus best heel wat dames met een aantal zwangerschapsverschijnselen... zoooo spannend!! Ik duim heel hard mee! Ik heb nu al bijna sinds 1 week tijd een vreemd gevoel in m'n buik, zo kleine steekjes en soms voel ik m'n eierstokken. Ik ben ook ongeloooooooflijk moe en slaap niet zo goed (terwijl ik anders na 2 minuten slaap en doorslaap tot 's ochtends). Heb lichte hoofdpijn, heb 1 dag pijnlijke tepels gehad en mijn buik voelt wat gezwollen aan.
    Pfffff, ik durf zelfs niet hopen om mezelf van een teleurstelling te besparen!
    Ook hier in België lijkt het een ware babyboom! Al mijn oud-klasgenoten van vroeger, waarmee ik nog contact heb op Facebook, hebben inmiddels minstens 1 kindje. Facebook puilt uit van de babyfoto's of van de zwangere buikjes! :( Ik bekijk ieder kindje in een kinderwagen... Ik wil het ook zoooo graag!

Ik las dat Mamacharlotte lekker op reis gaat!! Ze zeggen wel eens vaker dat een reis wonderen kan doen als je zwanger wil worden ;) Meid, ik wens je alvast een zeer fijne reis, en ik hoop dat jullie met z'n drieën zijn als jullie terugkomen!

So far so good, testdag 24/02 komt dichterbij!

17. Lies29

Lies29 Bekend lid

Sep 5, 2008
    700
    0
    0
    Goede morgen allemaal,

Nou vanmorgen was mijn temp ineens 37.2 nu weet ik het helemaal niet meer. Telkens 36.4 gehad en toen op dag 20 36.8 dus dan zou je denken dat dat mijn eisprong was. Gisteren 36.5 een dipje op dag 25 klopt ook helemaal, maar dan vandaag ineens weer zo hoog. Ook de hele nacht een zeurende eierstok gehad. Hopelijk was dit niet mijn ei want we hebben niet geklust en vanavond zal te laat zijn. En dan word ik dus pas op dag 40 ongesteld dus op maart als we net weg gaan. Oh ik baal hier zo erg van. Waarom moet je lichaam nu steeds zo raar doen, waarom is er niet gewoon afgesproken op dag 14 je ei en op dag 28 ongesteld of niet. Dat was toch veel makkelijker geweest.

Mama charlotte een hele fijne vakantie, ik ben benieuwd wat je ons na volgende week laat weten.

De eerste die gaat testen hoeft nog maar een paar daagjes te wachten succes daarmee!

Ook hier bevalt de een na de ander, heb nu alweer 4 kaartjes klaar staan om te versturen, 3 jongens en 1 meisje. Ben benieuwd wie de volgende is die komt vertellen dat ze zijn bevallen of zwanger zijn. En eigelijk mag ik niet klagen, want de jongste is pas 8 maanden, maar na de miskraam maak ik me toch zorgen of alles nog wel lukt en of ons een 3e wonder nog wel gegund is.
    We willen graag verhuizen naar een groter huis, maar als het bij 2 kinderen blijft hoeft dat weer niet zeg maar.

Liefs Lies

18. hailey1826

hailey1826 Actief lid

Jan 27, 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    Hey van waar in belgie ben je??:D x

19. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Heel erg bedankt allemaal voor de fijne-reis-wensingen! :D Ik ga helaas niet met m'n vriend weg.. Maar 't eisprongetje is geweest, we hebben ons best gedaan en ik hoop inderdaad dat ik een heel klein iemand mee mag nemen in het vliegtuig terug :D

20. fafa

fafa Niet meer actief

goedemorgen dames!

@ Lies: ik weet zelf helemaal niks van temperaturen, maar kan die verhoging niet gewoon een toevallige uitschieter zijn: ik word soms ook heel warm wakker (soms zelfs zo dat het zweet over mn rug loopt). Kan me voorstellen dat niet ieder temperatuurschommelinkje iets betekent maar dat je een gemiddelde moet nemen van een dag of drie om er iets zinvols over te zeggen? Gebruik je FertilityFriend? Ik heb daar eens naar zitten kijken en dat lijkt me een heel handig programmatje; die rekent gemiddeldes voor je uit en 'filtert' er dan ook betekenisloze temperatuurschommelingen uit.

@Hailey: hoe staat het met je gekneusde lijf?

Share This Page