Wie ook Nod op 27 februari?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hailey1826, 10 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Heb net bij ff mijn temp ingevuld en krijg daar een duidelijke kruis op dag 19 dus dat geeft me weer een beetje hoop.

Gistermiddag heb ik ook weer raar gedroomd, bij de zwangerschap in oktober had ik gedroomd dat mijn schoonvader zei dat ik zwanger was en dat klopte, helaas werd dat een miskraam. Nu gister droomde ik dat mijn vader zei dat mijn voorgevoel klopte, dus dat zou betekenen dat ik zwanger ben, we wachten af we zullen zien.

2. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff wat spannend allemaal.

Ik moet nog 6 dagen wachten om te testen.

Wel heb ik erg last van misselijkheid, kon er vannacht niet door slapen bah. Vanochtend leek het ee te vallen en toen ik eenmaal opgestaan was begon het weer met die vlagen.
    Met flinke vlagen.

Ik ben vrij nuchter en dit is mijn eerste ronde dus ga er niet vanuit dat het lukt.
    Moet er wel bij zeggen dat ik al maanden geleden mijn spiraaltje heb laten verwijderen om mijn lichaam even tijd te geven.

Snap nu wel dat mensen eerder testen dan hun nod :).

3. fafa

fafa Niet meer actief

De kans dat je in de eerste ronde zwanger raakt is niet groter of kleiner dan ronde 4, of 11 ;) , zeker als je al ont-hormoond bent. Dus waarom niet?.. Spannend! Misselijkheid klinkt iig al goed.

4. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat het zelfbescherming is :).
    Hoe is het met jou?
    Allebei nog 6 dagen.

5. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    mijn nod is over 5/6 dagen...
    zit inmiddels in ronde 9 dus ga nergens meer vanuit..

ik heb beetje last van pijnlijke ()() maar dat heb ik vaker voor mn nod... afwachten maar weer!

6. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn er met velen dan op te gaan testen :).
    Laat het maar eruit knallen haha.

7. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    ik geloof men lijf niet meer:D vorige maand had ik allerlei zw kwaaltjes.. pff echt ben bang voor teleurstelling:( had er verleden maand al zoo naar gehoopt en dacht echt dat raak was:( nu jah , de testen blijven een verslaving van mij:D ik blijf hopen voor mij en natuurlijk ook voor jullie allemaal!!! xxxxx waar blijft mijn postbode met die testen;) xx

8. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    ja dat heb ik ook! heb alle kwaaltjes die je maar kunt hebben gehad volgensmij ;) maar steeds weer ongi! :)
    Succes allemaal :)

9. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieuwsgierig hoor maar hoe vroeg ga jij testen?
    Ik weet alle feiten wel die we eigenlijk niet willen horen haha..

10. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    ik probeer met de extra sensitive testen 6 dagen voor NOD:D heb er 12 besteld:D zal zoals gewoonlijk elke dag een test doen mijn kennede:$ pffff... hoop echt posi voor ons allen:D wanneer testen jullie?? xxx

11. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het liefst zo snel mogelijk maar heb de kruidvat 2v5 thuisliggen dus weet gewoon dat ik nog even moet wachten.

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    We hebben allemaal niet echt een vaste dag waarop we gaan testen he? Anders zouden we een mooi lijstje kunnen maken :)

13. Mariette2684

Mariette2684 Actief lid

25 sep 2009
    130
    0
    0
    Friesland
    Ik lees dat heel veel van ons al kwaaltjes hebben, spannend hoor! Ikzelf voel nog helemaal niks helaas. Maar... we hebben nog een week te gaan. Er kan nog heel veel gebeuren (hopelijk).

Zou wel grappig zijn als we allemaal tegelijk zouden testen, maar denk dat we toch wel wat dagen verschillen.

14. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is allemaal 5 a 6 dagen volgens mij!

15. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    hoihoi,

ik heb vanmiddag de clearblue test gekocht. ik ga 23 febr. testen maar heb er 2 gekocht voor het geval hij negatief uitslaat, dan kan ik mijn NOD 72febr. nog een test doen.
    kwaaltjes lijken alleen maar erger te worden. enorm moe, kan de laatste 2 a 3 dagen wel tot 13.00u uitslapen, huil echt om alles maar ook vanwege de onzekerheid en dat ik moet wachten totdat k antwoord heb...wel of niet.
    mijn borsten zijn vandaag echt een ramp. voelt als enorme spierpijn en mijn tepels lijken wel schuurpapier, kan er niks op verdragen. zelfs snoepwinkels moet ik nu hard voorbij lopen, als ik iets van eten zie of ruik dan komt er weer zo'n vreselijke misselijkheids vlaag opzetten....nou ja vreselijk...als ik weet dat ik zwanger ben dan is het allemaal voor een goed doel. maar zolang ik het niet weet vind ik het vreselijk.

16. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    72 febr. is natuurlijk 27febr;)

17. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    He wat grappig volgens het boekje had ik ook op valentijnsdag mijn ei en ook 28 feb mijn nod. Ik heb het idee dat het bij mij niet raak is want mijn temp begint nu al weer te zakken. was 37.2 vanmorgen alweer 37.0 dus ga er maar vanuit dat het niet raak is, kan het ook niet tegenvallen.

18. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ja goed gerekend....
    we zijn nog lekker op eigen kracht bezig, beetje mmm vrees, we hebben afgespoken dat we als het na 2 jaar nog niet raak is we er een paar onderzoekjes aan wagen.

19. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    ;)hey hey getest juist met extra sensi test.
    Maagdelijk wit:( maar het kan toch dat het te vroeg was he , bij mijn 1ste kindje had ik ook laat een posi test:D ik blijf erin geloven :D heb nu al 3 dagen hoofdpijn , spierpijn in men boobs en steekjes... zal es temp nemen xxx

20. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    tadaa men sprankeltje is terug:D kon het weer nie laten en heb de test opengedaan:D kzie toch een heeeeeeeeeeeeeeeel ietsiepietsie lijntje:D te licht om te fotograferen:D afwachten is de boodschap men temp is 37.. maarja heb al zoveel lijntjes gezien :$ die toch niet posi waren vooral met de predictor xx succes dames , morgen doe ik weer een test8)

Deel Deze Pagina