Ik heb steken heel laag onderin mijn buik sinds zondag... dinsdag was de innesteling... sinds dinsdga is de pijn **nou ja meer gevoelig** er constant..... s ochtends minder als de rest van de dag.... dinsdga had ik het gevoel dat er met bukken een balletje in de weg zat en dan mee rolde zeg maar.... nu is dit niet meer.... soms ook last van een plekje links in me buik (darmen??) Verder helemaal nergens last van! Merkte wel dat ik ineens 2 puistjes heb terwijl ik die bijna nooit heb! Ik twijfel zo, maar weet het niet... en zeker omdat ik een mri moest voor mijn voet en ddus niet wist of ik zwnager was of niet... Mijn nod is 2april!
Hoi Mandii ik wil je niet ontmoedigen hoor, ik had nooit klachten rond mijn menstruatie, afgelopen maand had ik ook van heel veel dingen last, vooral die buikpijnen rond en zelfs week na eisprong maar helaas na 3 dagen over tijd te zijn werk ik toch wel weer ongi. Maar het kan voor iedereen anders zijn Ik hoop t voor je!!!
Ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar de klachten die je noemt kunnen net zo goed een naderende ongi betekenen.. Of van een evt. innesteling. Want hoe weet je zo zeker dat dinsdag je innesteling was? Je ei nesteld zich in tussen de 5 en 10 dagen en je weet nooit precies welke dag dat is geweest. Denk dat je even af moet wachten, het duurt ook nog wel even voordat je NOD is. Succes!
Eeen test doen maybe die je meer duidelijkheid kan geven?? Succes meid en hoop voor je dat t goed nieuws is!
Ik heb dat aangenomen omdat die calculator dit aangeeft.... ik weet wel zeker waneer ik mijn ei gehad heb, innesteling weet ik natuurlijk nooit zeker.... ik heb de afgelopen 3 keer nergens last van gehad, tenminste niet van buikpijn.... daarom twijfel ik zo, en omdat die buikpijn er al vanaf zondag zit.... en ik deze buikpijn nog nooit heb gehad enzooo..... maar ik verwacht niks....
hoe weet je dan precies wanneer je een innesteling hebt? want heb gehoord dat je ook bloedingen kan krijgen, is dat bij iedereen zo?
Wanneer je een innesteling hebt dat weet je nooit precies. Sommige mensen verliezen wat bloed, maar lang niet iedereen.
ik heb daar nog nooit last van gehad.... dus ik weet t niet... ik hou de banner aan... of de calculator.... lastig he zwanger worden/raken
Pff ja inderdaad Maar kan je het beste ook aanhouden hoor, is een mooi gemiddelde. Het kan er dus alleen wat van afwijken.
ga zoiezo maandag bloedtest vragen bij dokter... want heb vandaag mri gehad (ondanks eventuele zwangerschap) en moet eink nog rontgen dus dan wil ik t eerst weten... hopelijk werken ze ook mee......
Meid, Ik hoop het voor je! Maar ik heb al 20 maanden last van steekjes/puistjes/laag in mn buik raar gevoel. En al die 20 maanden is het 1 keer raak geweest. Ene maand heb ik zoveel kwaaltjes dat ik dacht; hmm, dit ken ik nog niet! Hmm, had ik dit ook niet toen ik die ene keer zwanger was?! En maand naar maand was het weer een teleurstelling. Ik gun het je, maar pin je aub niet vast op die kwaaltjes, want ik wordt gek door die kwaaltjes, maar ben na 20 mnd nog niet zwanger! Je lichaam kan je zo, maar dan ook zo voor de gek houden!