Hoi allemaal, Ik ben sinds juli bezig met zwanger worden. Mijn probleem is dat ik niet elke maand ongesteld word. Soms word ik bijna 4 maanden niet ongesteld! Ik heb overgewicht dus daar zou het mee te maken kunnen hebben. Daarom ben ik nu in behandeling bij een gynecoloog, ik heb provera 5mg en clomid 50mg geslikt maar dat heeft helaas niet gewerkt. Nu slik ik 10mg provera en 100mg clomid, ik hoop dat dit wel een eisprong op gaat wekken. Ik vraag me af wie er nog meer in ongeveer hetzelfde schuitje zit en hoe lang het heeft geduurd voor je zwanger werd? Hebben jullie nog tips voor me? Ik heb het er erg moeilijk mee en vind het emotioneel erg zwaar Alvast bedankt voor jullie reacties
Hoi hoi, Ik zit ook in hetzelfde schuitje. Ik heb in september mijn spiraaltje laten verwijderen. Vorige week donderdag naar de gyneacoloog geweest en vanaf dinsdag voor het eerst gestart met Clomid 50mg. A.s. donderdag moet ik terug voor de eerste echo, hopelijk is er dan een eitje. De gynaecoloog dacht namelijk dat ik niet zo'n extreem geval was en met een mindere dosering misschien al genoeg zou hebben. Ik heb namelijk wel 'maandelijks' een menstruatie, maar mijn cyclussen duren te lang. Ik ben ook heel benieuwd naar ervaringen van andere meiden. Succes! De aanhouder wint, dus laat de moed niet zakken! x
Hey meid, Onder 'vruchtbaarheidsbehandelingen' is een clomid topic Daar zitten meer meiden in dezelfde situatie. Liefs
Hey hey meis Ik slik deze ronde ook 100mg clomid nadat de 50mg niet aangeslagen is. Ik heb ook erg lange cyclussen en ben vanaf juni 2009 gestopt met de pil... dus onze situaties lijken wel wat op elkaar Ik heb zelf geen overgewicht, dus dat kan gelukkig geen rol spelen en na bloedonderzoek is mijn hormoonhuishouding in principe goed op orde. De clomid krijg ik dus ook om een eitje op te wekken, vind het allemaal wel spannend!
Hallo allemaal, We zijn met de 7e ronde bezig.... helaas heb ik een zeer onregelmatige cyclus. Vanaf ronde 5 ben ik aan het temperaturen geweest (advies van HA). Vandaag naar de HA geweest en hij heeft Clomid 50mg voorgeschreven. Deze week ga ik voor het eerst gebruiken. Ik ben erg benieuwd! HA las uit mijn temp. grafiek dat ik een trage eisprong heb, wie van jullie hebben dit ook? Heeft een van jullie tips voor mijn eerste ronde Clomid? Groetjes, BiBi
Hoi! Zit helaas ook in hetzelfde schuitje... clomid werkt nog niet... deze ronde gaan we 't proberen met 150 mg. Hoop zo dat dit zal aanslaan! Als je wilt, kun je meekletsen in het topic '2010 start clomid'. Succes!
Ben jij niet onder behandeling dan van een gyn? En heb je geen verdere onderzoeken gehad voor dat je clomid kreeg? @TS: Ik heb in totaal 6x clomid gebruikt, en ben met 150 mg zwanger geworden van onze tweeling
Ben nu ruim een jaar bezig zwanger te worden en nu een maal de clomid gekregen. Tot dusver is mijn ei gerijpt en lijkt te gaan springen. Volgens de echo tenminste en volgens de ovulatie test. Nu is het afwachten of het ook daadwerkelijk lukt.
Hoi, Om even te beginnen, het is emotioneel idd erg zwaar en ook een verschrikkelijke test voor je relatie. Sex hebben op commando en maar weer wachten. Ieder ziekenhuis bezoek, hopen dat er een eitje groeit en zoja hopen dat het raak is. Ik heb 3x 50 mg gehad 1x 100 1x niets en 1x 150 mg bij deze laatste had ik 2 eitjes die beiden gesprongen waren. 1 daarvan is nu een klein jongetje geworden die vrolijk zijn moeder van binnen in elkaar schopt en slaat . Ik kan je geen advies geven wat wel en niet te doen. Het enige wat ik je kan zeggen. Probeer vrolijk te blijven en te genieten van andere dingen in het leven. Het is lastig en blijft lastig maar door verdrietig en emotioneel te zijn wordt het voor jezelf en je man/vriend alleen maar lastiger. Succes!!!!!!!!!!!
Donderdag terug naar de gyn. Kijken of Clomid 50mg. aangeslagen is. Spannend! Als ik deze verhalen zo lees (over het algemeen) moet ik maar niet al te veel hoop hebben. Meeste hebben een hogere dosering nodig blijkbaar... We zullen zien. M'n duimen draaien iig. Succes allemaal!