Ook ik heb de 20e mijn NOD. Voel af en toe kleine steekje in mijn baarmoeder en mijn temperatuur is goed incl innestelingsdip. Het is elke keer weer lang wachten na de eisprong, die 2 weken lijken eeuwen te duren. Ik heb ook zitten denken om eerder te testen. Maar daar ben ik nog niet over uit ivm mk verleden. Heb wel ergens op dit forum gelezen dat sommige vrouwen 4 dagen voor hun NOD al positief testten met 2v5 van het Kruidvat. Ook veel sterkte met afwachten en hopen op iets positiefs!!
goedemorgen, ik heb de 22e mn NOD! heb vorige week zondag een knalovutest gehad....en aangezien mn hele cyclus bagger is....was ik blij! dus flink geklust! nu afwachten, voel me al wel sinds van de week erg raar....misselijkheidsvlaagjes....maar dat was t dan ook! dussss.....nog een weekje afwachten maar!!!!
Mijn NOD is ook de 22e en ik heb nu sinds donderdag erg last van mijn buik en sinds gisteren heel veel slijm verlies, wat zou dit kunnen zijn? Ik had vorige week zondag ook een positieve ovutest. Succes met nog een weekje wachten, ik weet niet of ik al eerder ga testen.
Ik dacht gister ik ga het gewoon even proberen misschien kan ik mijn ventje een leuk valentijnkado'tje geven maar helaas was negetief, was ook heel voorbarig hoor haha ik was dik 3dagen voor nod en ach nu zien we wel of ik na mijn nod nog niet ongi ben dan ga ik nog wel een keer testen ik weet ook nog niet presies hoelang mijn cycles is dus we wachten gewoon nog even af tot ergens vrijdag of zaterdag ofzo. Heb mijn mannetje nog niets gezegt dus misschien toch een laat valentijnskadootje en anders op naar de volgende ronde. Liefs,
Spannend he.. Mijn NOD is op 22 februari, maar mijn ovulatie was deze keer zo gek vroeg, het zou nog wel eens eerder kunnen zijn. Normaal is mijn luteale fase altijd 14 dagen, dus dan zou mijn NOD aanstaande vrijdag de 19e al zijn.. Ik voel me moe, slapjes en zie heel wit, en afgelopen zaterdag leek ik een innestelingsdipje te hebben.. Of misschien zie ik wat ik hoop te zien.. Afwachten maar weer! 9 zou een mooi getal zijn hoor. maar net als jullie vind ik het elke maand weer veel te lang duren.
hier gisteren de hele dag een beetje misselijk enzo en steken in de boobies, alleen ik durf en wil niet teveel hopen want ik zal toch wel gewoon ongesteld worden, ja jullie horen het ik ben geen optimist! haha
ladies! kon me vanmorgen niet bedwingen en getest met kv 2v5 en die was positief! licht 2e streepje en zonder te turen te zien! ik weet dat t nog alle kanten kan opgaan! maar ben toch alvast een btje positief hoop dat jullie allemaal eind van de week ook een positest hebben!! liefs peertje!
hoi peertje, alvast een kleine felicitatie van deze kant!! hoop voor je dat je over een paar dagen een knal test in handen mag hebben!! wanneer is je NOD eigenlijk?? die van mij is zat/zon ga denk ik don testen want ga vrijdag met een vriendin naar 9 mnd beurs!! hoop nu ook positieve test te hebben!! suc6 allemaal deze dagen!! liefs sabsje
Heey allemaal...leuk om ieders ervaringen te lezen! Mijn NOD is rond 23ste...spannend! Is eerste ronde dus tja de kans is niet erg groot ofcourse maar stiekem wel de hoop hihi. Leuk joh Peertje dat je nu al positief getest hebt! Ik voel eigenlijk alleen af en toe steekjes in mijn borsten, meer afscheiding maar heb geen idee of dit een voorteken is of dat dit bij mijn cyclus wordt...dat is t lastige als je net gestopt bent met de pil. Merk dat ik mijn lichaam echt even opnieuw moet leren kennen. Ben ook al een paar dagen heeeel snel geirriteerd...waarschijnlijk door hormonen want verder is er geen aanleiding...maar of die hormomen nou bij mijn pilloze clyclus horen of op iets moois duiden??? Dat is de vraag haha! Succes allemaal met afwachten en geduld opbrengen
@sabsje: thnx! mijn NOD is zondag/maandag....maar heb steeds een misselijkgevoel....zegt niet altijd wat...maar voel me anders,.....dus vandaar! dus ik hoop dat ik donderdag of vrijdag een beter streepje heb en dan kom ik m met jullie delen jij ook suc6! spannend! zou leuk zijn heh! kan je gelijk naar de beurs! @israe: thnx! hoop voor jou ook op een positest hoor!!!!!
hey peertje wat ontzettend tof, alvast een voorzichtige proficiat!!! ik ben wat minder positief gestemd, heb echt het gevoel gewoon ongesteld te gaan worden en ga me de komende dagen maar gewoon op andere dingen richten en niet teveel hier op het forum kletsen, maar weet nu toch al dat ik dat niet kan laten, ben ook gewoon erg benieuwd hoe het jullie allemaal vergaat. nou morgen heb ik lekker een dagje helemaal voor mezelf, kleine op het kdv en ik ben lekker vrij. en wat ga ik dan doen: poetsen maar met een peuter van 26 maanden die de hele dag om je heen loopt en aandacht vraagt lukt het me normaal niet echt dus heb lekker ff de handen vrij! dus eigenlijk is het ook wel weer lekker, huisje lekker schoon, bedjes allemaal verschonen. zo genoeg gekletst, ga hier nog ff verder snuffelen en dan nog ff tv kijken en slapen want ik ben doodop, ben 3 dagen lang om 7 uur sochtends begonnen met werken..... dikke kus van mij!
thnx meisje! ja ik durf nog niet super blij te zijn! maargoed...hopelijk eind vd week wel' en wie weet komt t bij jou ook wel dit wknd! you never know! leuk dat je ons wel blijft volgen! ooo lekker een dagje rust morgen!!!! hahaah niet teveel schoonmaken heh!
Peertje hier ook een voorzichtig gefeliciteerd! wat super hoop dat het goed zit bij je en dat het niet meer los laat en dat jou baby gewoon lekker in je buik blijft groeien. Ik durf niet te testen... haha ik weet nog niet presies wat mijn cycles is en heb vandaag presies een maand geleden mijn eerste ongesteldheid gehad en heb 14februari natuurlijk negetief getest ik durf niet te testen haha ik denk dat als ik test ik meteen ongi word... Mag vanmiddag pas de BMW ophalen bij de garage dus ga ik vanmiddag een nieuwe test halen en dan morgen ochtend testen als ik nog niet ongi ben. Oh wat ben ik ook een muts maar het zou zo mooi zijn als het al is gelukt. Ik voel verder niets had ik bij de eerste 2 ook alleen zo vreselijk moe dat ik s'avonds al om 9uur op mijn bed wil liggen maar dat kan helaas niet want om half 10 moet ik de laatste ronden doen bij de paarden. Dus heb die laatste ronde al verplaatst naar 9uur en dan kan ik om half 10 mijn bedje in. Verder geen last van misselijkheid dat komt meestal met een week of 8 bij mij en gaat dan niet meer weg, en geen zere borsten (die voel ik altijd wel sinds mijn eerste zwangerschap) ach ik ben zo benieuwd maar zo bang om te testen... Nou iedereen die al zwanger heeft getest ook gefeliciteerd natuurlijk en ik hoop morgen duidelijkheid te kunnen gegeven. Liefs, Kappie
nou kappie...das spannend! maar dat je t nog vol kan houden zonder te testen!!!! ik hoop dat t bij jou ook raak is! jij hebt ook al 2 kids? ik ook! enne .....een BMW ophalen.....heeel vervelend! hou ons op de hoogte heh! liefs, Peertje
nou mensen ik ben vanochtend ongesteld geworden, jammer maar dan maar weer op naar de volgende ronde. xx
Wat jammer meisje26 hoop dat het volgende keer raak is voor je en voor alle andere natuurlijk. Ik heb inderdaad ook al 2 kids en ze zijn zo lief en leuk samen heerlijk stel ze wilde zelf ook graag al een broertje of zusje erbij dus voor een 3de gaan was bij ons dus heel makkelijk als papa en mama willen dan mag het komen en wij hebben er wel bijna 3jaar over gedaan omdat te beslissen maar hebben wel een hele goede keus gemaakt denk ik alleen de vader en moeder van mijn vriend zijn het er niet zo mee eens geloof ik nou ze zien maar wij willen dus wij gaan er voor. Ja niet testen kan even niet anders haha ik heb even geen auto voor de deur dus heb gevraagt of mijn buuf straks even een testje wil halen als ze boodschapjes gaat doen... haha maar ik ga morgen ochtend pas testen zodat ik zeker weet dat ik vandaag echt niet ongi ben geworden. Pff het is echt heel moeilijk maar vind het het ook heel eng, straks is ie negatief en heb ik zo'n monsterlijke lange cycles ofzo zie altijd achter elk boom wel een spook op dit moment... Ja die BMW haha ik had een Feroza zo'n jeepje maar omdat mijn paarden steeds groter en meer werden moets ik een 2paards trailer en dat mocht de feroza niet trekken... Dus ik moest een andere had de feroza voor een bedrag verkocht dat zo veel meer was als waar ik hem voor had gekocht dat ik een leuke zwaardere auto kon kopen die er ook nog mooi uit ziet. En had het op een Audi gemunt maar omdat de audi's die ik mooi vond geen trailer konden trekken ben ik uit geweken naar een BMW en oh wat een heerlijke auto is dat zeg echt super. Maar toen reed ik de auto van mijn vriend in de soep de olie was op maar er brande geen lampje dus kon ik er echt niets aan doen maar goed moest toen een andere auto komen maar niet zo'n grote en zo'n dure dus werd een knalroze Golf en daar rij ik nu normaalgesproken mee maar omdat mijn vriend de BMW nodig had voor werk en die er niet was ivm apk en reparatie moest hij de roze auto naar zijn werk haha dus nu rij ik weer een week in de BMW en die rijd net zo lekker als de roze golf haha en die koste maar 200euro... Oeps weer zo'n lang verhaal... Sorry denk dat de zenuwen toe beginnen te slaan en dan is praten of schrijven zo'n goede afleiding. Liefs, Kappie
@meisje: balen zeg! op naar de volgende ronde! @kappiegirl: leuk zeg! de oudste van mij die heeft ook vaak over een broertje en een zusje! hahahah haah wat een verhaal zeg! hihihihi een kanlroze golf! val je tenminste wel op! nou ik duim voor een posi test!
nou mijn nieuwschierigheid heeft het toch gewonnen van mijn hersenen... Ik heb een test gedaan en hij was niet negatief maar ook niet echt positief naar mijn idee. Er kwam na 2 min. een heel dun lijntje maar of dit nou echt is weet ik niet. Mijn vorige testen waren altijd echt niet te geloven zo positief daar kon niemand negatief van maken maar nu is het zo'n heel dun lijntje dat overgens wel zo te zien is maar niet echt overtuigend voor mij. Ik heb geprobeerd om hem op de foto te zetten maar is zo ondzettend slecht te zien dat je er alleen maar negatief van kunt maken. Even niet zo smakelijk nu...maar met afvegen had ik net een heel klein sliertje bloed zal je zien heb ik net geteste word ik meteen ongesteld zoals ik al wel had verwacht hoop zo dat het goed is en dat ik niet ongi word nu dan zal ik echt heel hard balen denk ik...
ooo spannend meid! die van mij was ook heel licht hoor! maar we zitten nog voor NOD! of jij niet?? nou kan ook nog innestelingsbloeding zijn heh!1! ik duim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dank je wel Peertje hoop dat het goed zit en dat we gewoon lekker zwanger mogen zijn. Heb verder nog geen bloed gehad dus nog geen ongi in aantocht hoop zo dat ik zaterdag nog eens mag testen en dat het dan duidelijkheid geeft. Tot die tijd ga ik me even druk bezich houden met andere dingen die ik moet doen deze week. Heb gelukkig weer een auto mag deze week luxe rijden volgende week weer mijn eigen fijne bakkie.