Hoi hoi, Ik heb morgen mijn nod.. Ik wil pas na het weekend gaan testen, als dat nodig is. Dit is volgens mij ronde 13 voor ons. Vorige week zaterdag heb ik gigantische buikpijn gehad, leek wel of ik ongi moest worden.. Dat is niet gebeurd, kan dit een innesteling zijn geweest?? Verder heb ik altijd voordat ik ongi moet worden, zere ()(), maar deze keer helemaal niet.. Wat denken jullie ervan?? Groetjes!!
Bekijk bijlage 52602 hoi meiden mijn NOD is zat/zon. en ik heb vandaag met kv 2v5 zoals jullie kunnen zien getest!! en zoals jullie ook kunne zien een heel licht tweede lijntje ( in het echt is ie wat donkerder )! ik had al eerder in dit topic geschreven en vond het wel zo netjes om jullie even op de hoogte te houden!! zijn er nog meer met mij die al goed nieuws hebben!! veel sterkt met testen allemaal!! hoop op goed nieuws voor jullie!! liefs sabsje
Sabsje, Ik zie inderdaad ook een lijntje, dat is goed nieuws. Ik heb maandag mijn NOD en denk dat ik dinsdag of woensdag ga testen.
Gefeliciteerd meid lekker van genieten! Heb vanmorgen ook weer even testje gedaan en was weer positief gelukkig wel weer licht maar goed streepje is streepje. Had wel de halve dag wat roze afscheiding waar ik een beetje bang voor ben maar hoop dat dit kleintje lekker blijft zitten en zich thuis gaat voelen bij mij voor nog 9maanden of ietsjes minder haha. Ik ga hopen dat morgen geen roze afschijding meer is dan kan ik ook echt gaan genieten als ik nog wel roze afschijding heb ga ik even de gyn bellen voor de zekerheid of hij mij gerust kan stellen of juist niet weet ik niet maar dan weten ze er in iedergeval wat van af. *Dus kleintje hou je vast ik hou nu al heel veel van je.*
@sabsje: gefeliciteerd meid!!!!! we duimen dat t goed blijft zitten @ kappiegirl: spannend meid, kan ook innestelling zijn heh! ik duim hoor! en over paardrijden heb ik echt geen idee...inprincipe hoeft dat niks uit te maken met een evt mk! en zelf heb ik vanmorgen ookk nog getest en wederom positief! en t streepje was al veel duidelijker dan afgelopen dinsdag! dus ik ga van t wknd nog eens met de digitale cb testen! verder heb ik soms last van misselijkheid en soms niks! dat maakt me dan weer zo onzeker....en ook mn () () zijn gevoelig! maar soms ook niet....pffff irritant die onzekerheid! maargoed,...we gaan van t positieve uit natuurlijk! liefs peertje
Helaas is mijn zwangerschap vannacht in een miskraam uitgelopen heb aardig wat bloed verloren helaas. Dus we gaan weer even afwachten hoelang deze cycles duurt en dan weer vol goede moet er tegen aan. Voel me nu ondanks dat het zo kort was toch heel leeg en verdrietig. Liefs,
@kappiegirl...wat naar nou,je was er zo blij mee. Hoop dat je de volgende x geluk heb! @sabsje onwijs gefeli!Ik zie echt een 2de streepje! Ik kan morgen testen,maar voel me vreemd... Geen gevoelige tepels,maar wel vannacht niet geslapen van het plassen,maar wel af en toe krampjes.. Ook heb ik geen opgezette buik,wat ik normaal wel heb,als ik ongi moet worden.
@kappie: @#$%%@$%@ wat kloet meis!:x...sterkte! zelf heb ik vanmorgen nog een keer getest, met dit als resultaat: (sorry kappie)
Hoi meiden, @kappiegirl: Kan me voorstellen dat je leeg en verdrietig voelt. Meis kop op je moet er even doorheen :aai:. Sterkte... @peertje en sabsje en andere zwangeren: geleliciteerd meiden!!! Lekker genieten ervan. Mijn NOD was afgelopen donderdag en tot op heden nog niets te bekennen. Ik ben van plan om maandag te testen als er nog niets veranderd is. Ik ga er wel vanuit dat ik maandag ongesteld ga worden. want bij de vorige ronde waren het ook 32 dagen. We shall see...
Ik had gisteren mijn NOD en zoals gewoonlijk kan ik de klok erop gelijk zetten. we gaan gewoon weer verder.............:x
Hoi Dames...leuk dat er nu een aantal positief getest hebben!! Morgen is mijn NOD (denk ik, want dit is eerste cyclus na stoppen met de pil) en voel sinds vanochtend ongikrampjes......dus ik denk dat deze ronde voorbij is Heb vanochtend wel een test gedaan en die was negatief...ik kon er echt geen streepje opkijken hahaha Verleidelijk hoor al voor NOD testen haha ik kan ze maar beter niet in huis halen geloof ik. Maar ja...ben pas net begonnen dus mag niet nu al gaan treuren van mezelf hahaha! Succes allemaal voor degene die NOD afwacht en voor de positesters, geniet ervan! Iemand ervaring met ovutesten van sensitest? Werkt dat goed? Grtz Israe
Vandaag is mijn NOD en dacht vanmorgen wel wat ongikrampjes te voelen, maar was snel weer weg. Ik ga nog niet testen wacht het nog wel even af. Succes met wachten voor diegene die nog niks zeker weten.