Ik ook nog niet ongesteld, maar ik krijg nu toch wel duidelijke symptomen dat ik ongesteld zal worden... - constant opstaande tepels - harde borsten maar wat ik nu ook heb in vergelijking met anders is dat ik sinds deze middag opnieuw steken in de onderbuik heb!!! mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben, maar die test zegt het maar niet :x morgenochtend testen en is hij dan nog altijd negatief, dan zal ik er mij moeten bij neerleggen dat ik niet zwanger ben!
hallo dames, ik heb de afgelopen dagen 3 tests gedaan. el alle 3 positief. de 1e was niet zo een duidelijke plus ( dit was 1 dag voor mij NOD ) de 2e test was vanmorgen en dat was een duidelijke plus de 3e test (ja dames ik kon het niet laten want ik kan het nog steeds niet geloven ) ik had een test gekocht weer van clearblue maar dit keer staat er 'zwanger' of 'niet zwanger' en er stond na 1 minuut al zwanger!. ik denk dat ik het nu pas ga geloven vooral ik het echt in woorden heb zien staan. wat nu? moet ik nu de huisarts contacteren of is het daar te vroeg voor. ik weet al precies waar en door wie ik geholpen wil worden wat echo's betreft en verloskundigen. of ben ik nu te snel vooruit aan het denken. dames help wat is nu de volgende stap. ik vind het zo spannend en ben zoo zenuwachtig voor alles.
Ten eerste gefeliciteerd! Je kunt je huisarts bellen, maar die licht je eigenlijk alleen maar in. Hoef je niet heen. Je kunt de verloskundige bellen en een afspraak plannen voor over een paar weken voor de echo en intakegesprek. Zij leggen je gelijk uit wat je allemasal moet doen. Je kunt eventueel moeders voor moeders bellen, als je urine wilt gaan verzamelen. Geniet lekker van dit mooie nieuws! Hier vanmiddag roze bloedverlies. balen, balen. Zal waarschijnlijk start van de ongesteldheid zijn. Ik heb nog een beetje hoop. Maar ik bereid mij voor op een teleurstelling.
Aleisha, balen dat je bloedverlies hebt. Ik hoop dat het gauw stopt en dat het een onschuldige bloeding was. Owwww sinds vanavond ineens erge krampen in mijn buik (Van baarmoeder tot aan darmen) enorme pijn! Trekt zelfs door tot aan m'n rug. Ik drink m'n kop thee op en ga dan slapen. Uitgerekend zou morgen mijn NOD zijn, zat de heletijd met de dagen in de war. Naja het zal wel doorbreken komende ochtend. Pfff.
@ mybaby wat goed zeg gefeli! ik heb begrepen dat je dan gewoon de VK moet gaan bellen en je ha alleen inlichten inderdaad. ben jaloers op je hoor hoop eind van de maand ook een PLUS te zien haha.. maar zover is het voor ons niet, eerst nog ff flink klussen haha..
HopeSept12, vervelend dat je je zwanger voelt maar de testen negatief uitslaan. Hier nog steeds geen ongestelheid te bekennen, hmm. Normaal als ik ongesteld word is dat wanneer ik opsta uit bed, moet ik rennen naar de wc. Tot nu toe nog niks, geen bloed = goed eh!
ik ben net ongi geworden... helaas... was leuk geweest zo snel, maar wij gaan gewoon verder met opgeheven hoop. heel ceel succes voor de meiden die nog moeten testen ! gefeliciteerd voor de meiden die zwanger zijn ! & tot in een ander topic voor iedereen die op rood staat (helaas! )
Jammer Martina, ik zie wel veel positiviteit in je berichtje, dat is goed! Ik hoop voor je dat het de volgende ronde raak is! Nog steeds geen spoor van ongi te bekennen.
ja het is zeker jammer, maar ik blijf het positief inzien. er zijn hier zat meiden die veel langer bezig zijn als mij & daar hou ik ook rekening mee. het zal altijd leuk zijn als het meteen raak zou zijn, maar het is niet anders. ik ga gewoon hopen dat het de volgende keer raak is. & nono heel veel succes ! ga voor je duimen dat het raak is
Hier helaas toch ook echt ongi geworden... Maar weer door naar de volgende ronde! Succes allemaal! en voor wie roze is: Jeuh! gefeliciteerd!
gefeliciteerd meiden die zwanger zijn..en succes in de volgende ronde voor de gene die ongesteld zijn.. Bij mij is er nog steeds niets te bekennen . Vandaag cyclusdag 25. Wel steken aan de zijkant van m'n buik, en een beetje trekkerig gevoel. We zullen wel zien
Heeft er iemand enig idee welke testen het gevoeligst zijn?? Bij men vorige zwangerschap werkte de KV2v5 ook niet zo goed bij mij,... ik ben nu op zoek naar een beter alternatief... Ik woon in België, maar eventueel online bestellen? dankjewel!