Wie ook NOD rond 3 januari en al positieve test?

Discussion in 'Zwanger worden' started by HopeSept12, Dec 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dream4

dream4 Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,749
    0
    0
    gefeliciteerd !

2. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    duidelijker kan niet!

3. iellie

iellie Niet meer actief

Weet jij al wat? Hoop voor je dat je een mooie test in handen krijgt! Ik heb nog niet echt ervaring met ZWtest, heb laatst alleen die van Kruidvat gebruikt (net als die op de foto van hierboven). Ik las ook wat over die van Z&K en dat die gevoelig zou zijn... msischien kun je die bestellen?
    Succes!

4. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    :(
    Ik weet het niet zo goed meer... met KV2v5 test ik echt niet duidelijk. Zelfs bij mijn vorige zwangerschap was ik al 5 weken en nog altijd niets te zien... terwijl digitale positief teste...

vorige week digitale test gedaan, maar was negatief (ik was ook wat vroeg) nu weet ik niet zo goed of ik nu opnieuw een digitale moet doen of eerst proberen met een tuurtestje... (digitale is nogal duur)

ik ben een beetje hopeloos op dit moment:(

5. iellie

iellie Niet meer actief

Je kunt een digitale kopen en jezelf een ultimatum stellen. Dat als je zondag nog niet ongesteld bent, dat je dan maandag ochtend test ofzo...
    Lastig he! Good luck!

6. mybaby

mybaby Lid

Dec 21, 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    thnx dames.
    ik kan het nog steeds niet geloven.
    ik heb voor maandag een afspraak gepland met mijn huisarts.
    als ik dat heb gehad ga ik contact opnemen met mijn verloskundige om een afspraak te maken voor echo.

ik kan niet wachten.
    hoop dat alles goed komt en gaat. daar maak ik mij het meeste zorgen om.
    vooral nu het nog zo pril is.

7. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Ik denk dat de Sensitesten extra gevoelig ook wel goed en gevoelig zijn? Maar ik weet er niet super veel van eerlijk gezegd, heb alleen ervaring met deze testen.

Enne mybaby,
    Probeer er ook van te genieten he meid!

8. nono

nono Niet meer actief

Ik had met gevoellige Zwanger&kids testen (die gratis waren) een licht streepje. k2v5 was meer negatief dan positief, zag heeel iets wat. Vanmiddag in een haast toch weer getest, dom had ik net veeeel gedronken in een korte tijd, pas achteraf van Shitttttttt, had ik eerder moeten bedenken. Zag wel iets van een streepje, ik hield die van gister en vandaag bij elkaar, zag je dat het iets donkerder was. Morgen vroeg weer een testje er tegen aan! Hopelijk positief!!!

9. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

Nov 1, 2011
    1,139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    @ nono een licht streepje is ook een streepje toch?

pff de tijd gaat zo langzaam he, kan pas de 21e testen en moet als ht goed is nog mn eisprong krijgen 1 dezer dagen.....
    ben al sinds 1-1 duizelig/weeig. dat ontpillen houd me ook voor de gek geloof ik....

10. nono

nono Niet meer actief

Hoe komt het toch dat sommige testen mensen gewoon niet liggen? Hcg is hcg toch? Lees het wel vaker.

11. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    ik weet het ook niet!
    ik ben net nog eens mijn testen van de vorige zwangerschap bekeken (mk na 5 weken) en 4 dagen na NOD zag ik amper iets met een KV2v5... terwijl digitale aanduide dat ik 2-3 weken zwanger ben!!!

toch raar hé??
    ik zal wachten tot maandag, als ik dan niet ongesteld ben, koop ik 'savonds een test om dan dinsdagmorgen te testen... en direct een digitale denk ik... of beter toch niet??? ik twijfel zo!

12. nono

nono Niet meer actief

HopeSept, heb jij nog getest?

Ik vanochtend laatste test gedaan. Ja hoor, cb plus test werd duidelijker, helaas verloor ik kort erna bloed. Ik beschouw dit maar gewoon als ongi. Jammer, jammer!

13. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    ik heb daarnet nog getest... en geen tweede streep te zien!!!

ik begrijp er geen snars meer van!:(

Share This Page