ik heb ook rond 3 januari mijn NOD, nog niet getest maar ik moet donderdag naar de verloskundige voor een echo ivm eerdere miskraamerg spannend dus
Spannend, dat je nu nog geen bruinverlies hebt dan En ongikrampjes horen ook bij zwangerschap, ha ha.. ik had alleen een ongigevoel toen ik zwanger was voor nod en verder helemaal nergens last van
Ik heb 2 januari mijn nod, maar nu al 3 dagen menstruatiepijn.. Iemand ervaring mee? Dit is ronde 9 voor ons.. Wil proberen niet of zo laat mogelijk voor nod te tetsen.. Als dat lukt.. (tot nu toe nog niet haha)
ik heb ook 3 januari mijn NOD... en voel wel wat dingen die ik voorheen nog niet heb gevoeld... gister toen ik op de grond ging zitten om met mijn neefje te spelen een steek in mijn buik en ook een keer toen ik met autorijden de koppeling in trapte.. en paar dagen terug had ik zo'n gekke kriebel/kramp in mijn buik die ik niet kon verklaren en gisteravond had ik kramp toen ik in bed lag.. en het voelde anders als menstruatiekramp en darmkramp... *zucht* wat duurt wachten toch lang! heb ook zo'n vroege test liggen, maar durf niet! spannend meiden!!!!!!
@martina: maar heb nu al zo vaak vroeg getest en elke keer gewoon ongi dat ik nu niet meer durf en maar afwacht.. al ben ik zo aan het speuren naar allerlei signalen.. dus "er niet mee bezig zijn" lukt niet erg! haha!
Hoi, Wat ik nu voor heb... gisterenavond een test gedaan van KV2v5 en ik bekijk die nog eens en er staat een tweede lijn op! Welliswaar ingedroogd, maar er staat toch een lijntje! bij de andere testen die ik voorheen heb gedaan zie ik geen tweede lijn!? Kan dit een teken zijn van....!? Daarnet opnieuw test gedaan, maar bijna niets te zien!
ik zie dat je over 5 dagen pas kan testen dus ik denk dat je te vroeg bent met testen hoop voor je dat je over 5 dagen een knal positievetest hebt
Ik heb een paar daagjes later mijn Nod, maar ik lees hier toch ff mee. Hoop dat jullie allemaal een positieve test in de handen krijgen!
HopeSept12, heb je een foto van de test? als je zo vroeg test is een heel licht lijntje een goed teken.. ik hoop voor je over 2 dagen een duidelijke test
Hier NOD ook rond de 3e... Spannend. ik voel sinds maandagochtend lichte zeurende buikpijn (zoals het inzet paar dagen voor ongi), alleen is dat heel vroe. heb ik normaal nooit zo vroeg en het blijft bijna constant aanwezig... Daarnaast heb ik sinds gister avond lichte pijn aan mijn linker borst als ik tegen de onderkant druk. Wordt wel heel spannend zo allemaal! Ik weet niet of ik dit allemaal voel, omdat ik zo graag wil of dat het er echt is.. haha. Ik heb nog nooit een zwangerschapstest gedaan en heb er al 4 maandne 1 thuisliggen. die van Kruidvat waarbij een + of - in beeld verschijnt. Nu heb ik het plastic eraf gehaald, haha, weer een stapje dichterbij. maar ik durf nog niet. Iemand ervaring met deze test? Spannend! Duimen voor ons allen!
Hope, een voorzichtige gefeliciteerd. Ik hoop het voor jullie. Zo'n vage lijn maakt je wel heel onzeker, he? Ik moet nog even wachten met testen. Maar ga zo toch maar even naar de kruidvat om testen te scoren Ik lees dat ze heel goed zijn!
Hallo dames, Ik heb ook mijn NOD rond 3 januari, Heb heel erg pijn aan borsten, erg moe, zit sochtends om 11 uur alweer te gapen haha en slaap de laatste nachten enorm slecht erg zenuwachtig gevoel maar geen idee voor wat, vervelende zeurende steken in mijn onderbuik en rug. Best aardig wat symptomen die lijken op een zwangerschap...durf alleen nergens op te hopen! Misschien zit het wel allemaal tussen mijn oren omdat je iets graag wilt... Nog meer dames last van kwaaltjes? Xx lisanne
@ Lisanne: zo dat zijn behoorlijk wat symptomen inderdaad, maar ik heb precies het zelfde. nouja niet de symptomen maar ik kan wel snappen dat je bang bent dat het tussen je oren zit omdat je het zo graag wilt...
@Martina..Uhu ik denk dat veel vrouwen dat hebben hoor..probleem is alleen dat je er weinig aan kan doen..hihi Ach we wachten maar geduldig af.....(Erg lastig )
Hoi meiden ik zelf heb dat nu ook, hele erge gevoelige borsten kan er zelfs niet eens op liggen (zo erg heb ik het nog nooit gehad) ook steekjes in me buik wat doortrekt naar mijn lies.... spannend allemaal. heb vanochtend een test van zwanger en kids gedaan ( 6 dagen voor nod) en deze was natuurlijk negatief...) kon het niet laten... misschien zegt het niks, maar misschien al wel. heel veel succes dames met testen en laten we hopen op een posi test! Liefs