@daisy: Spannend allemaal he, hopen dat je volgende week ook een posi test in je handen hebt! Nog een paar daagjes geduld ( Is moeilijk, I know! ) Zou het liefst nu ookal willen testen maar doe het niet.. ( Moet me heeeeel erg inhouden hoorzz(A) ) Wie weet hebben we volgende week wel allemaal een positieve test, dat zou super zijn toch?! We houden hoop! Xx
ja idd lisanne, het is zo moeilijk haha, je bent alleen maar daar mee bezig, wel of niet.. al zegt me gevoel van niet, maar we gaan afwachten!! spannend dames! we houden elkaar op de hoogte! @ hanna mom 31 dec dat is al snel, misschien dat je morgen een testje kan doen en anders zou ik gewoon wachten tot je nod, al is dat heeeel lastig!! Liefs
Haha erg he meiden, ik weet het, ik zit nu 5 dagen voor nod en vanochtend kon ok het niet laten, Om een vroege zw test te doen, helaas negatief ben we, bang Dat me ongi gewoon gaat doorzetten. We houden elkaar op de hoogte!!
Ik wordt hier gek... gisteren een testje gedaan en een paar uur later zag ik een licht streepje... zou zooo graag opnieuw testen, maar heb nu geen meer in huis liggen... vul naar kruidvat?
Goedemorgen dames! @Daisy. Baale zeg! Het kan nog best wel hoor, maar een nega test is nooit leuk om te zien. Je hebt nog 5 dagen, dus het kan nog best. Hier kon ik me vanmorgen inhouden, morgen is manlief niet thuis, dus dat wordt dan toch zaterdag. Ben best wel trots op mezelf . Temp is best gestegen vanmorgen en nog steeds ook last van mijn buik, dus mijn hoop is nog flink aanwezig .
Oh wat spannend!!! Ik zou wel een test kopen, maar morgenochtend pas testen. Dan zit er meer HCG in je urine, dus is de kans groter dat je weer posi test. Succes!
Hanna mom, ik hoop het zo voor je! Ga voor je duimen meid. Lastig is het om niet te testen hihi maar stijgt het hcg meer na je nod? Of ookal voor je nod? Ik wacht nu maar rustig af, voel me wel anders dan andere maanden maar misschien wil ik wel van alles voelen...heb gewoon even geen hoop voor deze maand. We gaan duimen haha julie al wat meer kwaaltjes? Ik nog hetzelfde pijnlijke boobs en de steekjes zijn eigenlijk wel weg. Liefs
Hier trekken de kwaaltjes ook een beetje we, voel mijn buik niet meer zo, (.) nog wel gevoelig/pijnlijk. Spannend.. Ik weet t niet.. ik hoop dat het snel disndag is maar toch ook maar proberen te genieten van oud en nieuw (zonder wijn, want ik ben Bob goed geregeld!)
@Daisy. Hier wel wat last van mijn buik (steekjes en een soort van buikpijn), last van mijn rug en wat zeerdere borsten, maar ja. Kan ook ongi betekenen natuurlijk... @Iellie. Oh jee, jij moet nog best lang wachten! Succes .
verdorie! toch mezelf niet in kunnen houden en een vroege test gedaan... negatief natuurlijk! :x en dat was de vorige keren ook en toen werd ik gewoon ongesteld.. dus mijn hoop is al weer bijna weg! ben er ff chaggi van! wil het zo graag! mijn vriend wilde zo graag voor zijn 30e kinderen en dat wordt hij eind januari.. het is dan gewoon nog niet eens gelukt om zwanger te raken! bah! :x sorry! moest even mijn ei kwijt... hoe gaat het met de testdrang van de rest???
Babywish, ik heb ook eens die vroege testen gedaan (10hcg) op 8dpo was hij negatief, maar op 9dpo heel licht positief.. ook had ik toen een kruidvat 2v5euro gedaan en ook die had al een duidelijk streepje!! Er is nog hoop meid
vandaag is me nod dag maar geen ongesteldheid te bekennen.. heb nog geen test gedaan wacht tot morgen...ga wel paar x controleren of ik ong ben word ik gek van steeds naar wc.. gr dina
spannend ! ik hoop voor je dat het wegblijft ! dat is inderdaad wel irri als je steeds na de wc moet, had ik de vorige keer ook, had meer het gevoel dat ik er net zo goed kon blijven zitten haha
ja ik ben ok wel heel vroeg.. maar volgens die test kon het 6 dagen voor nod en ik ben het wachten zo beu en wil het zo graag! en die testen in mijn nachtkastje roepen me steeds! haha! ik hoop zo dat het toch raak is... @waterroosje: ik herken dat ja, de hele dag naar de wc en denken dat je iets voelt lopen en dat je ongi toch begonnen is.. spannend hoor!!! en knap dat je nog niet getest hebt! ik duim voor je!
@Babywish. Je bent ook nog wel wat aan de vroege kant met testen hoor... Hier is ook wel testdrang aanwezig, mijn NOD is zaterdag. Probeer toch tot dan te wachten meiden. Wie doet er mee? Wachten tot NOD!