Wie ook NOD rond 3 januari en al positieve test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HopeSept12, 27 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    weetje wat, ik vergeet de test die ik al gedaan heb en wacht netjes tot mijn nod! dus ik doe mee!!! haha!

2. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Yeah, dat is 1! Zo gaan we elkaar vast helpen :D. Uh, nog 6 daagjes voor jou toch?

3. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    ja, mijn nod is dinsdag 3 januari, dus eigenlijk pas testen op de 4e volgens de banner.. spannend!!!!!!

4. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    ik doe ook mee !! alleen wachten duurt zo lang, maarja je moet er wat voor over hebben... ik ga denk ik gewoon de 3e testen, als ik nog niet ongi ben geworden :)

5. Lisanne

Lisanne Actief lid

1 aug 2011
    109
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik wordt ook zooo gek van dat wachten...echt zo irri!
    Lijkt wel of de dagen alleen maar langer duren..hihi:p
    Ik doe mee met geduldig wachten tot dinsdag!:D Heb gelukkig geen testen in huis dus dat maakt het wel weer wat makkelijker;) Al zijn die zo gehaald natuurrlijk.....:p

Hoe voelen jullie je verder dames?
    Hier nog steeds het zelfde, zit alleen nu om het half uur op de wc omdat ik denk dat ik iets voel lopen (Sorry:p ) maar tot nu toe nog niks..
    Voel me ook heeeel anders als anders en normaal voordat ik ongi ga worden heb ik eigenlijk nergens last van..dus hoop maar dat dit dan wat betekent.... ( sorry zit mezelf moed in te praten geloof ik :p )

Dames ik duim voor jullie allemaal!

Liefs..

6. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    nouja ik merk eigenlijk nog niet zo heel veel... ook niet voor mijn ongi periode...
    ik heb wel dat ik verkouden ben geworden ineens & hoorde dat dat ook een symptoom kan zijn maarja het kan ook gewoon een echt verkoudheid zijn, ben moe & s ochtends misselijk, maar dat ben ik wel vaker.

heb trouwens wel testen gekocht... ik heb die dingen nog nooit gekocht voor mijzelf dus vond het wel leuk. hopen dat ik ze mag gaan gebruiken

7. iellie

iellie Niet meer actief

Ik doe mee! Ookal lijkt eht onmogelijk. Mijn NOD is ook de 3e. Volgens de test die ik heb mag ik ook pas testen vanaf NOD, dus scheelt dat daarvoor testen geen zin heeft ;)
    Duimen!!!!

8. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Mijn nod is ook dinsdag de 3de... Ik ga morgenochtend testen en als die negatief is dan probeer ik ten vroegste volgende week woensdag te testen... dus ik doe ook mee!!!

:cool:

9. daisy500

daisy500 Niet meer actief

Oeh spannend meiden
    iedereen gaat op nod of na nod testen??
    Ik doe mee!
    ik heb nu ook al een test gedaan en ook nega :(!
    dus ik wacht lekker tot de 3e.

ik kreeg vanmiddag wel inene meer krampjes/steekjes bij me baarmoeder wat heel erg doorstraalt naar me lies en bovenbeen....moest echt even stoppen met lopen...
    ook is me afscheiding veeeeel minder dan afgelopen maanden, en sinds vanmiddag ook meer lage rugpijn en steekjes...wat trouwens al minder is geworden, pffff gek word je er van.

vind knap als iedereen het volhoud tot nod!

Liefs

10. iellie

iellie Niet meer actief

Ik haat wachten! haha, heb ook vakantie nu en heerlijk dagen gevuld met niks.. dat maakt t niet makkelijker. Net al even stiekem babykamers aan het speuren op marktplaats....
    Gelukkig morgen en zaterdag druk met eten maken voor oudjaarsavond en morgen avond met vriendinnen eten. die dag erna uitslapen, want oud&nieuw feestje en 's avonds bij mijn schoonouders eten. tot en met zondag dus goed gevuld, dat maakt het ietsje makkelijker. ;) (hoe) houden jullie het vol?

11. daisy500

Leuke planne voor het nieuwejaar dus ;) lekker gevuld idd!
    Hopen dat het dan wat makkelijker word met de testdrang.
    Ik heb nu ook vakantie en ergens baal ik wel mocht ik toch ongi
    Worden dan is dat net op vakantie..gaan maandag een weekje weg.
    Maar hoop natuurlijk van niet!

12. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Testen op NOD. Cool meiden dat jullie meedoen! Ik hoef natuurlijk niet eens zo heel erg lang te wachten. Ik hoef alleen morgen nog door te komen en moet 's middags werken, dus dat schiet ook wel op. Zaterdagochtend ook met manlief afgesproken dat ik ga testen. Heel symbolisch op oudjaarsdag (als mijn temp hoog blijft).

Gaan jullie je dagen echt bewust volmaken? Dat vind ik wel het fijnst, maar ja, dat kan niet altijd. Ik zit bijna hele dagen ook hier te sneupen en op ff en googlen op vanalles en nog wat haha. Erg he! Mezelf gek maken kan ik heel goed ;).

13. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    hoe ik het volhoudt???? euh.... eigenlijk niet! haha!
    ik heb weer van alles wat ik voel... afgelopen maandagavond in bed ineens een zeurende kramp in mijn buik.. (innesteling???) en een paar dagen daarvoor af en toe steekjes als ik een bepaalde beweging maakte.. vandaag ineens een soort ongikramp, maar dat is wel erg vroeg en heb een klein beetje gevoelige/pijnlijke tepels...(sorry voor de details!) dus ja... er niet aan denken valt niet mee! maar gelukkig ook met oud en nieuw het hele huis volzitten met vrienden en familie, dus ik kom mijn tijd ook wel door!

14. daisy500

Erg he meiden, ik ben er net zo mee bezig hoor ook veel googlen hihi
    Jezelf dus idd helemaal gek maken,
    Wat ik bij mezelf opmerk is dat ik al de hele avond last heb van me buik een zeurderig gevoel.
    Ppfff word er moe van het doet ook zn pijn bij me bekken.
    Meiden hier ook last van?

Hopen op een wondertje in het nieuwe jaar!!!

15. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Ik heb deze morgen nog eens getest en die was opnieuw negatief :(
    Ik begin zo een beetje de moed te verliezen!!!

Ik zal nu ten vroegste woensdagmorgen testen... als ik het volhou tenminste...

Ik heb ook veel klachten vooral énorme pijnlijke steken thv mijn baarmoeder;)

16. daisy500

hopesept12 het kan nog veranderen meid
    misschien is het gewoon nog te vroeg,
    ik ga duimen voor je!
    ik kon me ook niet inhouden en heb vanochtend ook nog een test gedaan waar ik een heél licht streepje zag...nog niet echt heel erg duidelijk... ik ga over 2 dagen nog is testen.

hoop dat we allemaal een posi test krijgen meiden!
    geef de moed niet op.

Liefs

17. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Een lichte streep is een streepje meid!
    Ik had 3 dagen geleden ook een licht streepje, maar nu zie ik niets meer :cool: héél raar

ik heb ook de laatste week enorm veel last van vochtafscheiding :$
    ik heb dat normaal niet... kan dat ook een teken zijn van?

ik word er echt GEK van

18. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    hoi allemaal :),

zoals ik schreef vorige keer dat k eerst altijd 4 a 5 dgn voor mijn nod krijg ik bruinverlies, gellukig nog steeds niks te zien . gisteren had ik zon hevige pijn in mijn onderbuik alsof ik men mestruatie doorbrak maar gelukkig niet:).en de pijn is vaandag heel erg minder dan gisteren . ik heb zelf men temperatuur gemeten die van gsteren was 36.1 en vanmorgen 36.7.alleen heb ik een beetje menstruatie pijn.
    kan dit allemaal iets te betekenen met zwangerschap????
    groetjes ,duqi:)
    { 2 jan is mijn nod }

19. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Hope. Vocht (afscheiding) kan wel een teken zijn ja, had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Maar het blijft altijd afwachten he ;).

20. daisy500

wat raar hopesept12 dat je toen een licht streepje had en nu niks??? welke test had je gebruikt?
    ik heb juist minder afscheiding deze maand, maar juist meer kan ook een goed teken zijn!

net nog eentje van kv gedaan en dit streepje was ook licht maar toch beter zichtbaar dan de z&k testen...over 2 dagen nog is testen!

ik hoop dat het allemaal positieve kwaaltjes zijn meiden!!
    waneer ga jij weer testen hopesept12 ?

Deel Deze Pagina