Wie ook NOD rond 3 januari en al positieve test?

Discussion in 'Zwanger worden' started by HopeSept12, Dec 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    en hoelang ben zijn jullie al bezig

2. dream4

dream4 Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,749
    0
    0
    nog maar net... ik ben eind oktober gestopt met de pil dus het is nog pril :) jullie ?

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    wij al 16 ronde,s heb in die tijd ( eigelijk in het afgelopen jaar ) 2 miskramen gehad maar ben nu na 1 menstruatie ( eigelijk twee maar kon de eerste menstruatie na mijn miskraam niet zwanger worden omdat ik nog niet schoon was) gelijk weer zwanger terwijl de eerste keer 8 rondes geduurt en de tweede keer 5 rondes....

4. dream4

dream4 Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,749
    0
    0
    ow dan is dat wel snel als je het met die andere keren vergelijkt, leuk ! geniet er maar lekker van & ik ga voor je duimen en hopen dat het allemaal goed mag gaan !

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    we gaan er maar vanuit dat het goed gaat ;)

ik duim voor jou dat het ook raak is :)

6. dream4

dream4 Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,749
    0
    0
    dank je wel ! ^^

7. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    hopelijk is het hcg hier in het topic aanstekkelijk

8. Lisanne

Lisanne Actief lid

Aug 1, 2011
    109
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo allemaal!

Beste wensen allemaal voor 2012 ( nogmaals ) en dat het dit jaar maar een vruchtbaar jaar mag zijn met veel beebs!:D

Hier nog geen ongi..vind zoooo spannend, wil eigenlijk morgen al testen! Ga morgen iig alvast een test halen....... en dan hopen dat ik nog kan wachten tot dinsdag hihi:p
    Klachtjes zijn eigenlijk allemaal opeens weg...stom he? alleen beetje misselijk af en toe en pijn in me onderrug maar verder niks meerr...
    En hoe is het met de rest van de dames?

Liefsss..

9. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Gefeliciteerd voor de zwangeren die vandaag positief getest hebbe, wat fijn!!!

10. babywish84

babywish84 Bekend lid

Jul 14, 2011
    807
    0
    16
    gefeliciteerd aan alle meiden die een positieve test hebben!!!!
    wat een goed begin van het nieuwe jaar! :D

hier helaas wat minder.. gisteravond ongesteld geworden..
    balen!!! :x
    door naar ronde 8 dan maar...

11. Lisanne

Lisanne Actief lid

Aug 1, 2011
    109
    0
    0
    Zuid-Holland
    @babywish: Ohh dat is balen..:( nieuwe ronde nieuwe kansen!:D 2012 wordt een vruchtbaar jaar ik weet het zeker!

Hier nog geen ongi..net testjes gehaald...en kon het niet laten om toch te testen...maar negatief:( dus ben bang dat voor mij ook niett zo mag zijn deze ronde! anders had ik toch wel al positieve test kunnen hebben vandaag?
    Maar goed, zolang ik nog niet ongi ben..is er nog hoop!
    Nog meer dames die al stiekem getest hebben vandaag?

Liefss

12. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    wat balen zeg..... ik weet precies wat je mee maakt mijn eerste zwangerschap duurde ook zolang..... blijf alsjeblieft positief en laat je leven er niet door lijden hopelijk mag jij net zoals mijn eerste zwangerschap in ronde acht zwanger worden !

slik jij naast foliumzuur nog andere dingen ?

13. babywish84

babywish84 Bekend lid

Jul 14, 2011
    807
    0
    16
    @missymaaike: ik slik davitamon mama+visolie en tarwekiemolie omdat ze zeggen dat dat goed voor de innestelling is.. met die laatste ben ik gisteren pas begonnen.. je gaat toch van alles uitproberen. had jij dat niet? mijn vriend wil al naar de HA gaan, maar dat vindt ik nog wel vroeg.. al maakte hij me wel een beetje aan het twijfelen..
    hoe voelde jij je na 8 rondes???
    kon jij nog heel positief en onbezorgd "klussen"?
    ik vind het steeds lastiger..
    maar jij hebt ook al de nodige tegenslagen gehad meid! maar zo gaaf dat je nu zwanger bent!!!! dat geeft hoop!
    voel je je goed??

14. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    toen ik 8 rondes verder was gingen wij ook van alles proberen alle ronde,s daarvoor merkte ik elke keer weer dat ik boos en gefrustreert raakte , ik twijfelde aan mezelf , hellemaal omdat ik chronisch ziek ben en bang was dat de medicijnen onnodige schaden hadden aangericht.
    daardoor mocht ik ook eerder naar de fertiteitsarts daar ben ik maar een keer geweest en toen bleek ik zwanger

het leek wel doordat ik het los had gelaten en echt het idee had dat zei ons zou helpen de natuur het zelf deed.
    ook heeft mijn vriend toen zijn zaad laten testen via de huisarts.... mischien kan jouw vriend die stap vast maken , want officeel mag je pas met 12 maanden naar de gyn en sommige artsen spreken al over 1,5 jaar 2 jaar omdat het niet meer zo raar is dat mensen pas na 2 jaar zwanger raken !

en inderdaad het klussen werd niet leuker tot dat ik met ovulatietesten begon, zo wist ik wanneer mijn ei kwam en wist ik dat we een aantal dagen het echt deden voor een baby en daarna was het allemaal weer voor de fun, ook deed ik soms ovulatietesten en vertelde mijn vriend niet dat hij positief was , maar zorgte voor een heerlijk intiem avondje zodat het wel met gevoel blijft gaan.
    het leven gaat verder de wereld draait door.
    wat ik daar mee wil zegen is , laat je hele leven niet om een babytje draaien ... blijf ook plezier houden dit besef kan mijn ook pas na mijn 2 miskraam en toen ik mezelf hoorde zegen van ja maar kan ik dan wel trouwen want mischien ben ik dan wel hoog zwanger en toen had ik zo iets , mischien is het gewoon slim om verder te gaan met me leven en we zien wel wat de toekomst brengt!

ik heb inderdaad wat tegenslagen gehad , maar heb er ook een hoop van geleerd ... en deze zwangerschap wist ik vanaf dag 20 dat ik zwanger was en dag 22 kwamen ook de klachten terwijl ik nog niet getest had en dat heb ik nog nooit eerder gehad , of het nu goed gaat weet ik niet zeker de kans is nog altijd groter dat het goed gaat dus heb echt zo iets over 8 weken ben ik bij de 12 weken grens en kan ik nog meer gaan genieten

15. babywish84

babywish84 Bekend lid

Jul 14, 2011
    807
    0
    16
    @missymaaike: dank je voor je lieve reactie!
    die frustratie heb ik dus ook.. en ik gebruik sinds 3 maanden ovutesten zodat ik weet wanneer ik vruchtbaar ben.. ook dat is redelijk regelmatig, dus we doen het echt wel op de juiste momenten!
    mijn vriend wilde inderdaad naar de HA gaan voor zo'n test, maar voel me dan soort van schuldig omdat ik nog niet naar de HA wil en het voelt alsof ik de schuld bij hem leg..
    stom misschien!
    ik heb in ieder geval voor de komende "vruchtbare" periode een streep in mijn agenda gezet en maak geen afspraken.. even tijd voor elkaar, want het is bij ons altijd rennen en vliegen!
    misschien dat dat helpt..

16. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    geen dank, en mocht je een keer positieve energie nodig hebben je weet me te vinden !
    waarom zou je vriend niet vast laten gaan is zijn zaad niet goed dan heb je gelijk een ingang om naar de gyn te mogen... het lijkt me niet dat je de schuld bij iemand legt er zijn genoeg mannen die het niet willen , dus vind het juist super lief dat hij zo met je mee leeft en dat wilt doen !

kortom meis het komt wel goed .......en heb je wel is de cijfers gezien hoe snel mensen zwanger zijn :

De gemiddelde kans om zwanger te raken, is tot het dertigste jaar 15 procent per maand. Daarna neemt de maandelijkse kans af. Van alle vrouwen die proberen om zwanger te worden, is 30 procent binnen drie maanden in verwachting, 70 procent binnen een halfjaar en ruim 80 procent na een jaar. Na twee jaar is 90 procent zwanger.

17. Embarazada

Ik was even aan het meelezen meiden...thanx voor jullie postieve woorden! En idd...die %'s op een rijtje helpt wel he... Ik ben op dit moment een beetje moedeloos omdat ik nog steeds wacht op mijn volgende menstruatie, vanaf 15 november....mijn cyclus komt niet echt regelmatig op gang...grrr

18. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    mischien even verstandig om naar de huisarts te gaan en te kijken of ze je primalut wil voorschrijven en je anders door laten verwijzen naar de gyn want je vorige cyclus was 97 en dat is gewoon nie meer normaal

19. Embarazada

Jup, ik heb morgen een afspraak...ik ben blij dat ik wel gewoon ongesteld wordt,.dus dat er iets gebeurt...lees hier ook genoeg verhalen over cyclussen die na een half jaar nog helemaal niet op gang izjn gekomen...dus het werkt wel zeg maar..

Primalut, wat is het precies?

20. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    primalut wekt de menstruatie op en maakt de complete baarmoeder schoon bij veel vrouwen zie je dat het lichaam het opeens gaat begrijpen daarna en een natuurlijke cyclus op pakken .

en inderdaad als je de pil hebt geslikt kan je lichaam flink van slag zijn maar vind 97 dagen toch wel heel veel

Share This Page