Hoi meiden, al voor mijn zwangerschap had ik regelmatig hoofdpijn. Voor mijn ongi sowieso altijd al een migraine aanval. Tijdens de zwangerschap was dat gelukkig weg! Alleen op het laatst hoofdpijn door de hoge bloeddruk. Maar nu heb ik sinds de bevalling zo vaak hoofdpijn! Heb alweer 2 migraine aanvallen gehad in minder dan 2 weken. Daarnaast ook veel dagen met een 'gewone' stevige hoofdpijn. Denk dat het te wijten is aan de hormoonverandering in mijn lichaam, maar ik vind het wel erg vervelend! Heeft iemand nog (grootmoeders) tips hiervoor? Of iemand die dit ook heeft gehad en kan vertellen hoe lang dit duurt door de hormonen? Ik heb net maar weer nieuwe meds besteld voor een migraine aanval maar ben er niet zo happig op om die te vaak in te nemen..
Ik heb ook veel hoofdpijnen altijd gehad gelukkig geen migraine aanvallen meer sinds 2 jaar.. Echter na de bevalling is de hoofdpijn weer heerlijk terug,mijn meisje is van 25 april,ik hou ook niet van med.. Wat bij mij werkt is echt gewoon rustig aan gan doen ik heb voornamelijk spanningshoofdpijnen dus ga dan heel even mijn hoofd leegmaken en als t even kan t bos in met de hond en kind... Veder als ik t echt niet meer trek ja klinkt stom ma dan neem ik een baco heeft altijd t beste gewerkt en doet t nu nog steeds. Echter deze neem ik alleen as ik niet meer hoef te rijdenen mijn vriend thuis is... gr gemma