@vlinder: ik ga nu pas vrijdag weer testen, dan moet hij donkerder zijn Ik juig helemaal nog niet hoor want het kan nog steeds alle kanten op gaan.......daarom was het zo dom
Thanks vlinder..........enuhhh hoe veel geluk heb ik dan nu zeg pfffff voel me bijna schuldig als het weer in een keer lukt
Dat probleem heb ik dus kennelijk ook. Ik heb inmiddels 2 miskramen gehad en tijdens de laparoscopie zijn een paar (gelukkig nog) kleine endo plekjes op het slijmvlies tussen mijn baarmoeder en blaas weggebrand.
Dat idee had ik ook altijd...Zou dat echt zo werken??? Het zou zoveel verklaren! Dan eis ik meer progesteronbolletjes!!! Als je wat meer weet over de creme, let me know! hahaha maf berichtje, ben net wakker (oeps) moet nu nog even op de rest reageren...
Lieve Sloppy, dat is een tweede streep! Joepie! Gefeliciteerd! WIl je me één ding beloven? Dat je het woord schuldig niet in je mond neemt? Je mag er niet eens aan denken! GENIET! Je hebt zoveel jaren van ellende meegemaakt, het is super dat het nu een tweede keer weer zomaar lukt...Echt hoor! Volgens mij zou Pink ook testen vandaag...Joehoe Pink? Heb je al nieuws?
@Snoes: ohhh wat een lieve woorden, dan hou ik het niet droog hoor. Ik zal het niet meer doen, wat ik bedoel ik gun jullie dit geluk ook zo! En ik hoop dat iedereen hier straks aan de picknick tafel zit naast een zandbak vol met spelende kindjes
He Sloppy, ziet er goed uit. Nu Pink nog, Pink waar ben je? Iemand vroeg of ik als wist wat ik nu gaan doen. IK GA DOOR, maandag alweer een afspraak in het zkh. Inderdaad is je op de toekomst richten het beste. Ik heb alleen nog 1 moeilijke taak te doen, ik ben in juni bevallen van een jongetje (was 24 wkn zwanger) die is gecremeerd en moet nog steeds een beslissing nemen over de as. Een deel hiervan gaat in sieraden en ik had zo gehoopt om de rest te kunnen verstrooien als ik weer zwanger was, maat dit gaat nu niet door. Maar het moet nu toch echt een keer gaan gebeuren. Ik duim voor iedereen mee en ga goed nadenken over de picknicktafel.
Er is wel iets met die progesteron. Vandaar ook die mutsenbollen, die zijn daarvoor. Daarom moet je die nog een aantal weken blijven gebruiken want na een aantal weken zwangerschap maakt het lichaam zelf genoeg aan heb ik gelezen. Dus ja, in een normale cyclus mis je dat dus, als je met endo klachten zit. Ik ga het eens aan m'n gyn vragen volgende keer. Clowntje, jeetje, heftig wat jij hebt meegemaakt. Groetjes Jolanda
Hoi allemaal, Sloppy, ben erg benieuwd voor jou, maar het ziet er wel goed uit toch? Hier is mijn hoop toch hard aan het kelderen, sinds vannochtend echt aanhoudende zeur-ongipijn, wat ik meestal heb 1 dag voordat ongi doorzet. Dit wordt meestal erger rondom een grote boodschap, wat vannochtend dus het geval was. Is geen flinke kramp, maar voel wel m'n baarmoeder goed zitten zeg maar en continu gevoelig en soort trekgevoel. Alhoewel ik nu net ook wat steekjes voelde wat ik normaal niet heb...zucht... Zit nu precies een week na de TP. Ik houd nog een beetje hoop zolang ik niets zie, maar ja, vind het wel erg moeilijk. Heb m'n mannetje ook alvast beetje voorbereid, zodat ie ook alvast weet van de zeurpijn. Gelukkig aan het werk (voor zover ik m'n hoofd erbij kan houden), afleiding...
Jeetje Clowntje, wat afschuwelijk! Mooi dat je er sieraden van laat maken en het verstrooien van as kun je hopelijk snel doen... @sloppy, we weten dat je het ons gunt! Hopelijk is vrijdag de streep nog donkerder. Ik moest de bollen maar tien dagen gebruiken. Dat vind ik niet veel als je bedenkt dat ik endo heb. Ik ga echt vragen of ik er meer mag voor een volgende keer. Dat vind ik alleen van die moeilijke dingen om te vragen, maar ja, het is voor een goed doel! Ik ga zo naar mijn zusje. We gaan een taart maken voor mijn vader zijn zestigste verjaardag. Soort kleien voor volwassenen hihi
@snoes: 10dgn is zeker erg weinig hoor! Ik hoop dat ze het begrijpen en je meer bollen geven..........en misschien een hele slechte tip hoor maar ik zag laatst dat je ze zelfs online kon kopen Weet alleen niet meer welke webwinkel dat was.....
Clowntje wat heftig zeg met je zoontje Zolang je twijfelt over het as verstrooien zou ik er nog mee wachten. Dit kan je maar één keer doen. Het as van mijn man heb ik 3 maanden na zijn dood verstrooid en tot een jaar later kon ik er nog wat terug vinden. Hij lag in een afgelegen stukje natuur onder een hangende goen blijvende klimop op een licht heuveltje. Sommige beslissingen kan je uitstellen, zeker met dit. Sterkte meid! Mocht je toch gaan verstrooien dan kan je natuurlijk altijd bij hem langsgaan of naar de plaats toegaan. Zelf wil ik op het moment dat mijn huis verkocht is nog één keer naar die plek toegaan. Moeilijk! Nikita wat fijn dat je duidelijkheid mbt de tp. Hopelijk gebeurd dit gauw. Sloppy wat fantastich Alvast voorzichtig gefeliciteerd en over 2 dagen doe ik het dik over. *legt je over de knie wegens je uitspraak schuldig voelen, FOEI* Mijn :xbaas heeft de opdracht gekregen om mij te bellen maar tot nu toe niets. Zou ie niet durven Wijze Pink hoe gaat het met je zieke dochtertje? En..... ??? IJsvogeltje killing deze wachtweek. Duim duim duim duim duim duim *zet een grote kan water op tafel om alle twijfels weg te spoelen* xxx Lente
de:xbaas belt net en morgen de afspraak om 4 uur Nou ik ben benieuwd! Ga weer verder mijn huis opruimen. Heb net een mega afwas gedaan. xxx lente
@Lente: heel veel succes vanmiddag! Ik hoop dat er wat uitkomt waar jij je helemaal goed bij zal voelen xox
Goedemiddag dames... Nou Pink heeft getest en heeft spijt... is gewoon negatief! En nu weet ik wel dat het te vroeg kon zijn... maar ik baal wel... * Pink kruipt daarom weer haar bed in *