Hee Lieverds, Zo ik weer net wakker haha ik heb een hele goede relatie met mijn bedje.. Vlinder wat cool dat je een hele grote kerstboom neer gaat zetten.. Wij zitten in een klein huisje dus doen niets.. Zijn bezig een ander huis te kopen dus wie weet volgend jaar.. Slopperd ziet er goed uit hoor!! Weet dat je het zelf nog niet helemaal wilt geloven (hmm miss zelfbescherming) maar ik geloof het wel hoor 100%.. En schuldig voelen.. Foei idd!!!! :x Clowntje, zo wat heftig zeg van je zoontje.. Ik ben het helemaal met Lente eens, het is echt iets waar je rustig over na moet denken.. En jezelf echt de tijd voor moet geven! Wel fijn dat je gelijk door kan in het ziekenhuis.. IJsvogel.. Oowww neee, ik hoop dat je lichaam je om de tuin leidt, maar je kent zelf het beste je lichaam.. Snoesie, ik heb bollen voor 20 dagen gekregen en volgens mij sommige meiden nog een doosje meer, dus ik zou idd voor de volgende keer meer eisen!! Veel plezier met kleien.. Lente morgen je gesprek.. Zal voor je bidden dat alles maar goed mag gaan en dat je baas het miss nu eindelijk eens gaat begrijpen..!! Hier alles goed hoor.. Ga zo weer ff lkkr naar the Gym, mijn favoriete bezigheid op mijn vrije dagen en ff naar de markt.. Wat eten scoren voor mijn lief zijn verjaardag alvast.. Tot snel lieverdss
Pinkie... Neee!! wat naar zeg!!!! Ja het kan idd te vroeg zijn geweest, maar snap dat je je er wel erg kl*te (understatement) door voelt!! *Kaaat trekt Pinks dekbed nog wat meer overhoog en wrijft zachtjes over Pink haar rug* En hoopt dat Pink zich straks weer ietsjes beter voelt.
@Sloppy: Wow! @Lente: Succes morgen!! @Pink: Kl*te! Hier nog 1! @Hier: Ik heb dus ook getest vanmorgen en OMOWIT...
Bij een cryo terugplaatsing zonder eigen eisprong moest ik die mutsenbollen gebruiken tot 12 weken. Anders toch 14 dagen na tp zonder afbouwen zoals het schema van Pink.
Hmm.. Okee dan blijf ik lkkr doorduimen voor jou!!! Hoe voel je jezelf.. Denk je game over of te vroeg getest?
@Pink en Iloon: ohhhwwwwww NEE! Waarom nou!! Ik hoop dat jullie gewoon veel te vroeg getest hebben hoor!
Ik hoop het ook zoooo... Ik heb echt van die menstruatieklachten, maarja die heb ik al een week...dus ik weet het echt niet... Heb echt spijt van die test, want heb er nu echt geen goed gevoel meer over...
De zenuwen gieren door mijn lijf!!! Om 15.30 uur in UMCG Groningen zijn,., Voor onze cryo terugplaatsing,., Vanaf 20 november slik ik Progynova en sinds 5 december gebruik ik de Utrogestan er ook bij,., Deze beide medicijnen moet ik door blijven gebruiken tot mijn 12e week van de zwangerschap,., Zo om de kans op het blijven zitten van het vruchtje te vergroten,., Dit was onze enige cryootje die overgebleven is van onze eerste poging!!!!
Martinenangela.. Woeh Spannend!! Succes zometeen..!! Iloon ik snap dat je er nu geen goed gevoel meer over hebt, maar geen bloed geeft moed!! Ik blijf lkkr voor je duimen mop!
Meiden het is hier wel klaar hoor... Bloed is gekomen... Het is dus echt over mij en het blijft bij 2 kindjes! Tis niet anders... Snel terug het dekbed onder...
Meen je niet...!!! @#$%^&&&&*!!! Wat een kl*tebericht!!! *Iloon geeft Pink een hele dikke knuffel en weet verder even niet wat te zeggen*
@Pink: Heel veel sterkte!! Dikke knuffffff van mijn! @Iloon: heb ook echte ongi krampjes hoor, dus dat zegt echt nog niks hoor! Duim heel hard voor je
ow meiden....wat een huiswerk zeg...heb iets van 15 pagina's achterstand... Ga niet meer op alles reageren, want anders wordt het te onduidelijk denk ik... Sarmar....Woehoe...nog een NLse die in Duitsland woont?? Ikke ook, ben jij privat verzekerd?? Ik ben bij een gesetzliche Krankenkasse, en krijg van de meeste delen 50% terug...de eerste 3 pogingen... Spannend dat de punctie dichterbij komt...enne, hier in Deutschland krijg je lekker een narcose... Lente...wat COOOOOOL,die tattoo...vanavond mijn mannetje showen...hij wil ook graag zo'n stoere, maar is nog niet zeker of hij het op een opvallende plaats wil of niet... Kaaat...geweldige picknicktafel en huisje... Vlinder...ik hoop niet dat je er serieus over denkt je kind Spruit te noemen...(sorry, niet boos worden...) Alhoewel als je ziet wat voor namen de VIP's hun kids soms geven... MoontjeB...nee, ik geloof niet dat innestelbloedingen een paar dagen duren, maar ik sta nergens meer van versteld... Dus het blijft spannend voor je... Sloppy...heel lichtjes zie ik hem ook hoor...dit is echt geen OMO test, dus duimen dat het blijft plakken... Enne, schuldig wil ik ook niet meer horen hoor...je verdient het driedubbelendik... MV1977...zou jij mij die link eens kunnen sturen?? Wil dat testje ook wel eens doen... Chessertje, je theorie klopt helemaal...dus die créme klinkt zeker ook interessant... I.v.m een goede doorbloeding van de baarmoeder kun je ook nog de frambozenblaadjes thee drinken, dat zorgt dus voor een gezond BMS... Clowntje...een dikke knuffel, en wat goed dat je door gaat... Mooi idee vind ik het een beetje as in een sieraard te laten doen...heb een klein kruisje met as mijn opa...erg bijzonder... Ijsvogeltje...ik ken je gevoel, dat had ik dus ook maandag ochtend...geen bloed maakt moed, dus we blijven nog hopen voor je... Snoes, zeker vragen...vind 10 dagen ook kort...ik heb eigenlijk geen problemen ermee, en moet het altijd minstens 15 dagen nemen, en daarna wordt gekeken bij de bloedtest of ik langer moet of niet. Lente...ik heb morgen om 16.15 een afspraak met mijn baas8)...zal aan je denken...vertel aan het einde meer hierover... Ow nee PINK...*stuurt Pink een dikke digitale knuffel, maar geeft de moed nog niet op* Kaaat...sport ze... Ow nee Iloon...alweer een negatieve...kom op meiden...het is nog vroeg voor jullie...geen bloed maakt moed en ik blijf duimen voor jullie... Martinenangela...dus nog op de valreep testen deze maand... Spannend en succes... zo nu EGO... heb vanochtend met mijn arts in Hamburg gesproken en deze keer is er dus helemaal niks blijven zitten...0 HCG in mijn bloed.:x Heb hem gezegd dat ik langzaam geen begrip meer krijg van mijn baas, en ik wordt deze maand dus al op een TP voorbereid...eerste week in Januari zal de TP zijn... ga me dadelijk meteen in het volgende topic aanmelden... Heb daarna meteen de bedrijfsraad gebeld, en morgen ga ik het mijn bazin bijbrengen. Er zal iemand van de bedrijfsraad bij aanwezig zijn, om me te ondersteunen, en als ik begin te huilen het woord voor me neemt en op mijn recht verwijst... Behalve dat brilliante statement van haar wat ik vorige weeek geloof ik had geschreven, is er dus nog een probleem... Ik krijg dus een werkverbod zodra ik zwanger ben, en het brilliante plan van mijn bazin was me dan maar tot een zwangerschap alvast ziek te laten schrijven zodat ze alvast een vervanger voor me kan zoeken... Beide artsen hebben gezegd dat dat geen optie is, het is mijn recht zwanger te willen worden, het is niet mijn schuld dat deze behandeling en een zwangerschap niet goed samen gaat met mijn beroep, en dat heeft mijn bazin maar te accepteren... Zo maar ja...probeer dat maar eens een stugge bazin bij te brengen als je al zoveel aan je hoofd hebt...en zoals reeds eerder vermeld, ik ben iemand die graag problemen gewoon uit de weg gaat, omdat ik niet zo assertief ingesteld ben, en zeker op het moment erg dicht aan het water ben gebouwd... Zo, dat was het allemaal weer...zal vandaag weer regelmatig bijlezen...