@ijsvogel: Ik hoop ook echt dat het onze dag gaat worden! Hier exact dezelfde kwaaltjes, ook mijn darmen van slag. Maar vrees voor mezelf met grote vrezen... Let's keep our fingers crossed!!!
Kaat, wat ben jij toch altijd lekker positief!, heerlijk!, wordt ik steeds weer blij van!! Dat moet voor jou dan toch ook goed gaan uitpakken lijkt mij met zoveel positiviteit Spannend he, straks punctie..
Lieve, lieve, lieve Pink. Ik wil je even heel veel sterkte wensen in deze onwijs moeilijke tijd. Waarin dingen definitief worden en je je leven toch niet op de manier kan invullen als je zo graag wilde. Hopelijk kan je het snel achter je laten en volop genieten van je twee wondertjes die wel hebt mogen krijgen. Sterkte!
Heee lieve meisjes, Pink wat erg Fijn dat er vanavond iemand langs komt om dit mee te kunnen delen. Wat dapper en tegelijk mooi dat je een afscheidsbanner heb ivm je laatste kinderwens. Veel sterkte meis xxx Sarmar wat goed en suc6 alvast met de follikels. Mv veel geluk met je tp. Nu de spannende wachtweken doorkomen. Super woman nog 2 nachtjes slapen en dan is het eindelijk zover. En wat ben je lekker sportief als we hier ooit weer geld hebben wil ik ook weer gaan sporten. Iloon ik hoop dat de test te vroeg was en dat je alsnog pos. scoort. Nikita ik dacht toen aan decorbouwer maar was dit vergeten en dacht nu aan vrachtwagenchauffeuse Hahahahaha dit is toch heel wat anders, gaaf! Wat fijn dat je morgen support heb met je gesprek. Ik zal aan je denken als ik bij mijn aardige baas zit Kreeg vandaag nog een telefoontje van de collega die me naar huis had gebracht en hij adviseerde me alle punten vooraf op papier te zetten. Maar die zitten al in mijn hoofd. Hij is zelf 4 jaar aan het lijntje gehouden. Dat gaat mij dus niet gebeuren. Desnoods schakel ik mijn bond in maar eerst morgen afwachten. Ik voel me weer sterk (wel zenuwachtig) dus dat komt goed. Whoea bijna de 13e xxx Lente
Lieve lieve Pink... Wat een k** bericht zeg...neem maar lekker de tijd voor jezelf en om dit te verwerken. Wat fijn dat deze arts even bij je op bezoek komt, zal je zeker goed doen. Aan de drie musketiers...hopelijk brengt het geluk voor jullie alledrie...ben benieuwd...
Nov/Dec Wie wat waar: Vlinder3:IVF poging 2 na mislukte stimulatie, EZ Tilburg Herma:IVF behandeling 4, Radbout Nijmegen Wennes10:Cryo tp, EZ Tilburg Misty:IVF poging 1, na 4x mislukte IUI, Catharina ZH Eindhoven Ladouce:IVF behandeling 5, UZ Gent Lente67:IVF2, Breda en Tilburg IJsvogeltje:ICSI 1, EMC R'dam La femme Nikita:IVF2, Endokrinologikum Hamburg Sloppyslayer:IVF 1 voor 2de kindje nog 5 rietjes met Cryo's over, VU Amsterdam Clowntje:IVF poging 3, Radboud Nijmegn norwegian-sky:ICSI 2, wfg & VUmc Pink38:IVF3 Moontje B:ICSI poging 1, Gelderse Vallei, Radboud Nijmegen Kaaat: ICSI poging 1, OLVG, Amsterdam Chessertje:IVF1, Bronovo Den Haag Zeehondje:IVF1-cryo tp 2, Voorburg Amonuk:IVF poging 1 Snoes:IVF poging 1, UMC Utrecht MariaC:ICSI poging 1 (vmk) Cryo poging 1--> niet goed ontdooid nu cryo 2 VUmc Sjak:ICSI poging 1, Voorburg Laupa:ICSI 1e Pog. Eindhoven Sammie88:IVF 2de poging eigen cyclus, UMCG Wanneer: Vlinder3:nov, 26-10 start Lucrin, 1 nov start Gonal300 Herma:nov, 23-10 start Puregon Ladouce:nov, 10-11 uitgangsecho, 13-11 start deca, 15-11 start Menopur Lente67:29-10 start 300 ie menopur IJsvogeltje:18/11 start puregon, 24/11 start deca erbij Misty1984:Nov La femme Nikita:nov, punctie hopelijk week 47 Sloppyslayer:start op 14-11, cryo-tp in eigen cyclus Clowntje:start deca 27 okt, puregon 9 nov norwegian-sky:30 okt start puregon Pink38:6-1 start Puregon Moontje B:2-11 start Deca Kaaat:18-11 start Deca, 25-11 start Gonal Chessertje: 4-1 start Deca Amonuk: 9-11 start Deca, 10-11 start Gonal F Moontje B:17-11 start Puregon 150 MariaC:22-11 1e dag menstruatie Sjak: 26-11 start Deca Laup:26-11 start Deca FM's: Herma:2-11 1e FM Chessertje:10 nov 2e FM Vlinder3:12 nov 2e FM Lente67:12 nov 3e FM norwegian-sky: 13 nov 3e fm Amonuk: 15 nov 1e FM, 16-11 2e FM, 17-11 3e FM Zeehondje: 15 nov FM Snoes: 15 nov 1e FM La femme Nikita: 19 Nov 2e FM Clowntje: 20 nov 3e FM Ladouce: 22 nov 1e FM Pink38: 22 nov FM 4 +uitslag E2 sloppyslayer:23 nov 2e FM IJsvogeltje: 26 nov 2e FM Moontje B: 25 nov 1e FM Sjak: 3 dec 2e FM MariaC:3 dec 1e FM Laupa:6-12 1e FM Kaaat:7 dec 3e FM Punctie: Herma:4 nov 9.00 uur Chessertje:12 nov 10 uur norwegian-sky:rond 13 nov Lente67:15 nov norwegian-sky:15 nov Vlinder3:16 nov punctie Amonuk:19 nov Snoes:19 nov La femme Nikita:22 Nov Clowntje:23 nov Pink38:24 nov Ladouce:24 nov IJsvogeltje:28 nov Sammie88: 01 dec Kaaat: 10 dec Terugplaatsing: Herma:7 nov 2 emmy's Vrolijke Jetje:8 nov 2 emmy's Chessertje:15 nov 1 emmy Lente67:18 nov,tp 2 emmy's norwegian-sky:18 nov,tp 1 emmy Vlinder3:19 nov, als het A is 1 emmy en als het b/c is 2 emmy's. Amonuk:22 nov La femme Nikita:24 Nov,2 emmy's. Zeehondje:24 nov Ladouce:26 nov Clowntje:26 nov Pink38:28 nov Sloppyslayer:30 nov,1 emmy IJsvogeltje:1 dec Sammie88: 03 dec Testen: La femme Nikita:bloeduitslag 9 Dec Ladouce:10 dec bloedtest Clowntje:11 dec thuistest Pink38:12 dec Sloppyslayer:12 dec, bloedtest 13 dec, 8-12 licht positest IJsvogeltje:13 dec Sammie88: 18 dec Zwanger: Misty:13 nov positief getest, iets meer dan 5 weken (clearblue zegt 3+) Vrolijke Jetje:zondag 21 nov, quick vue en CB, maandag 22 nov bloedtest norwegian-sky:28 nov thuistest, 30 nov bloedtest Vlinder3:28 nov thuistest, 10 dagen na tp. Amonuk: 3 december thuistest en bloedtest. 12 dgn na tp. Zeehondje: 5/6 december thuistest Helaas Ongie: Herma:19 nov Chessertje:26 nov Lente67:1 dec Snoes: 4 dec Ik heb de lijst weer ff naarboven gehaald
IJsvogeltje, haha ja ik hoop dat mijn positiviteit ook goed voor mijzelf uitpakt.. Lente en Nikita heel veel succes met de gesprekken morgen..!
Yep, daar ben ik ook al mee bezig, alles op te schrijven. Voel me niet altijd even sterk en ben ook behoorlijk zenuwachtig, maar daar moeten we door... Denk aan je morgen... THX kaat voor je moral support...
Wat is het rustig hier vanavond, allemaal vroeg naar bed gegaan? Jammer, want jullie misten een lekker bakje koffie of thee en stropwafels! Situatie hier onveranderd, veel gerommel in m'n buik, geen heftige krampen of zo, maar zeurt en is beetje verplaatst van onderin naar voorkant...ben benieuwd wat de nacht brengt. Slaap ze voor de meiden die dit nog lezen en anders goeiemorgen voor straks!!
Ik kon me vanmorgen toch niet inhouden hoor: http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/113794d1291873084-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatietesten-zwangerschapstesten-deel-6-p1020303.jpg
Hoi allemaal, m'n ongi pijntjes zijn weg! Ik dacht echt gister dat het over was, nu begin ik toch weer wat hoop te krijgen...hopelijk bliift het zo vandaag en komende dagen..
Waaaaaaaaaaaaaaa Sloppy!!!!!! Dat ziet er goed uit. Ik ga je toch al feliciteren hoor. GEFELICITEERD!! @Ijsvogeltje, ik ga duimen dat de pijntjes wegblijven. Ik had 1 dag voor mijn posi test ook ineens onwijs ongiepijn maar was een dag later weg. Nu af en toe wat zeuren in mijn bm maar dat is het teken dat er goed gewerkt wordt. Ik duim voor je lieverd.
@Vlinder: Thanks Ben nu ook wel overtuigd hoor, het is wel heeeeeeel erg vroeg maar dag hij donkerder word is een heel goed teken.
Ja joh Sloppy je kunt gewoon mee komen kletsen bij zwangerschapsclubs "Aanstaande mama uit de MMM" Leuk, Megan wordt grote zus, super!!
Bij mij is het een komen en gaan van de ongi pijntjes Daar word je onzeker van, maar het kan ook een heel goed teken zijn...... Ik heb hier een liteken op mijn baarmoeder van waar mn eilijder gezeten heeft, die doet nu echt mega pijn weer en dat zijn af en toe hevige steken. Ik hoop zo dat je de 13de een hele vet posi test hebt!!!
Ik hoop inderdaad dat het erbij hoort, ik voel wel altijd van alles, dus kan me voorstellen dat ik wellicht innestelingpijn zou kunnen voelen (gisteren?) maar ja, zoals zovelen weten; het hoeft allemaal niets te zeggen. Wel ben ik al blij dat ik tot nu toe niet ongi ben geworden, m'n doel is het uithouden t/m de 13e (en langer hihi)
@ijsvogel: Dat is een heel goed doel De innestelling zou al geweest kunnen zijn hoor en dan betekenen de krampen en "groeien" van je baarmoeder.......hier krijg je ook ongi achtige krampen van. Ik duim voor je hoor!
Ja dat kan ook, hoop het maar Ga jij morgen weer testen? Echt spannend, maar denk wel dat het goed zit bij jou als ik het zo allemaal lees!
Ik heb heel stout vandaag al weer getest en deze was duidelijker als gister........ http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/113797d1291876617-wie-wil-even-meeturen-zw-test-z-and-k-p1020303.jpg