Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder3, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Potsiedoosies Sloppy.... die wordt steeds beter! Ga je maar alvast voorbereiden op je bevalling meid! ;)

@IJsvogeltje: Moggûh meid, hou je het nog vol?? Zou ook het liefst nu naar de winkel rennen voor een test...
    Heb je al nieuws van het EMC over er emmy's zijn ingevroren?

De 1e week wachten ging prima, maar slaat nu over in onzekerheid. Heb de 1e week ook zere boobs gehad, nu niet meer en m'n darmen zitten zwaar in de knoop en rammelen aan alle kanten... Snap geen bal meer van m'n lichaam!!! Dit wordt weer een lange dag...

2. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Sloppy, deze is duidelijk hoor. Gefeliciteerd.

MV, ja die eerste week wachten vond ik ook niet erg. Want je weet dat er dan verder toch nog niets te verwachten valt. En de 2e week komt de spanning of de ongi komt of niet.

Groetjes
    Jolanda

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Vind je het heel erg als ik dat nog even niet doe............hahahaha (bij megan ging het niet zo goed)

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @MV: Het is al bijna maandag, nog even volhouden!
    *zegt iemand die al 2dgn aan het testen is omdat maandag nog zoooooover weg is*

5. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    @ Sloppy: Hahaha, jouw test is al zo lekker donker, dat komt vast wel goed en ze zeggen dat de 2e altijd makkelijker gaat toch?!

Heb beloofd aan manlief dat we ECHT pas maandag gaan testen... dus ja... ik moet dus ook ECHT even volhouden!
    Hoe voel je je verder??

@chessertje: Is er al nieuws over jullie volgende poging?

6. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

MV, nee eind volgende week heb ik een gesprek met m'n arts. Dan weten we meer.
    Groetjes
    Jolanda

7. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Jeetje sloppy, die testen worden steeds duidelijker, er is geen wg meer terug voor jou hoor!!

@mv, nee nog geen nieuws gehad, maar eigenlijk hoef ik dat ook nog niet te weten zolang m'n ongi maar niet komt haha!

Slaap al 2 na nachten niet best meer, en na 2 dagen werken vandaag lkkr vrij dus ben weer ff terug gegaan, toch nog uurtje bij kunnen slapen, nu wakker dus ga ff douchen, eten en zo
    Tot straks :)

8. Laupa

Laupa Actief lid

28 mei 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Sloppy van harte gefeliciteerd!!!! :):):)

9. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    hallo allemaal,

jeetje, 2 dagen geen tijd gehad om mee te kletsen, is haast niet bij te lezen :D heb even snel snel gelezen...

@sloppy: tuurlijk heb je je niet in kunnen houden, hier nog zo 1... heb sinds zondag elke dag een test gedaan hahaha en vandaag is dag 18 en mocht ik eindelijk weer blij zijn en genieten, wat een hel was deze week zeg!! maarre, een streep is een streep en hij is hartstikke duidelijk toch! proficiat meid! Enne, die krampjes maken mij ook zooooo onzeker, ik heb ze ook nog steeds, niet continue maar wel bijna de hele dag... of meer een zeurderig gevoel ofzo. En daarnaast misselijk af en toe (en geniet er met volle teugen van!:D)

@pink; wat een rotnieuws meis! Ik kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen! ik las trouwens wel van de week ergens dat ik geloof bij Menzis je 4 IVF pogingen vergoed krijgt, nu gauw overstappen nog? Of heb je al besloten echt niet verder te proberen? Heel veel sterkte meis!

@ snoes; moeilijk, ik weet niet wat ik zou kiezen, al denk ik wel dat ik een hulpmiddel zou willen zoals de bolletjes om de innesteling een handje te helpen. Kan je die niet krijgen ook al kies je ervoor je binnen je eigen cyclus?

@ myrthe; 17 december duurt nog lang he... god, dat wachten, echt wat een kriem! Maarre, wat ik voel? Eigenlijk niet echt anders dan de keren dat ik niet zwanger was. de ongikrampjes zijn ongeveer hetzelfde, misschien iets minder heftig en mijn borsten bleven vol (worden ze altijd vanaf een paar dagen na mijn ei, dan gaan ze ook pijn doen en een paar dagen voor de NOD gaat dat dan weg en weet ik altijd hoe laat het is...)

en voor alle meiden, morgen en volgende week testen; succes!!!!

Liefs, Josjo

10. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    @Ijsvogeltje: Ik slaap ook al 2 nachten dramatisch... droom ook zo raar. Hopelijk is het allemaal een goed teken. Had ik namelijk ook toen ik in 2008 eventjes zwanger was. Maar had toen ook zere boobs en nu weer niet. Dus... hoe maak je jezelf gek?! Nou zo!

11. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Hahaha, MV, zo herkenbaar! Ik voel me vandaag echt helemaal goed, lekker in m'n vel, en gewoon helemaal niets aan pijntjes, ongelooflijk, heel af en toe vaag steekje, maar verder niets meer, zeker vergeleken met gisteren.

Gevoelige borsten had ik al na 1 dag na TP, dat is wel iets minder gevoelig geworden maar ze zijn nog steeds zo'n beetje een maatje groter als normaal :p. Ik heb mezelf beloofd vandaag alleen maar te genieten van het feit dat m'n ongi niet is doorgekomen vannacht en dat ik nog kans maak!

Vandaag ga ik aan de slag in huis om de kerstsfeer erin te brengen, moet nog ff gaan shoppen voor kleine kerstboom en zo..

Heb trouwens wel vorige week al zo'n clearblue 2-pak testers gekocht, maar wil echt proberen pas maandag te testen, misschien zondag maar in ieder geval wel i.o.m. m'n mannetje. Hij heeft er ook moeite voor gedaan, en wil hem wel overal bij betrekken.

12. lente67

lente67 Niet meer actief

Ijsvogeltje en MV mijn duimen draaien overuren:)

Sloppy Yes Zwanger !

Bâh, heb het helemaal niet naar mijn zin:( Mijn huis blijft maar onopgeruimd, heb nog 8 toetsen om na te kijken en voel me allesbehalve vrolijk en dan vanmiddag nog dat gesprek. Ik zal blij zijn als ik in een wat rustiger vaarwater terecht kom. Wil me weer vrolijk voelen en zou willen dat ik wat meer zekerheid en rust in mijn leven had.

xxx
    Lente

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sloppy wauw!!
    Ik zeg ook gefeliciteerd.
    Mmmmm die symptomen van de griep waren toch wat anders ;)

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @elfi: ja dat denk ik ook, anders was Megan ook al lang verkouden geweest :)

@mv: ik mag hopen dat de 2de makkelijker gaat ;) ben met Megan meer als 72uur bezig geweest........hihih (geen details)

@lente: dikke knufffff voor jou! Ik hoop ook dat je snel meer rust in je leven gaat krijgen! Xxx

@ijsvogel: heel verstandig hoor. Hier weet sloppyman het niet van de test van vanmorgen, omdat hij er gister ook niets van wilde horen.......ga vannavond wel ff samen beslissen wanneer hij de test wil bekijken :)

@slechtslapen: daar begon het bij mij mee, vanaf zondag in ene heel vroeg wakker. Dromen heb ik nog niet gedaan dat komt vast nog wel ;)

Ohhhhhh ik hoop zo dat het volgende week een hele positieve week word :D

15. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Wat raar meiden, ik heb gister echt een paar berichtje niet gezien, en Ijvogeltje was het geloof ik die iets schreef dat de tijden ook niet kloppen...sorry meiden, als ik over iemand heen heb gelezen...wilk echt niemand negeren...
    Snoes, bijvoorbeeld jouw grote bericht van gister...

Slopypypypypypy, die ziet er goed uit...ook alvast een voorzichtige proficiat hoor...
    Je zegt pas maandag testen, maar in je banner staat morgen een bloedtest...doe je die ook??

Ijsvogeltje...wat spannend meid...en ja, maandag is maandag...dus nog even uithouden...

MV, rammelende darmen kunnen ook een goed teken zijn hoor...

Chessertje...hoop je dan te zien in het volgende topic...jammer genoeg, maar we maken er daar ook wel een gezellig boel van...

Josjo...volgens mij had ik je al gefeliciflapperd, toch??

Lente...ja dat gesprek hé...het hangt ook bij mij als een donkere wolk boven mijn hoofd...en denk er al de hele dag aan...was het liefst vanochtend niet opgestaan...
    Maar de lijst met punten ligt klaar...een aantal tussen haakjes die hoop gewoon niet te hoeven zeggen omdat mijn bazin uiteindelijk toch vrij goed reageert...je weet het nooit met haar...ze is nog nieuw, en met iemand van de bedrijfsraad erbij hoop ik dat ze gewoon niet te moelijk en bitchie gaat doen...maar ja...je weet het nooit met haar(grgrgr, vrouwen), dus misschien trekt ze ook wel alle registers en maakt ze het me godsgruwelijk moeilijk..nou ja...dan begin ik gewoon te huilen, en kan de man van de bedrijfsraad verder praten...

Tot later meiden...

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds,

Slopperd, jij bent echt wel zwanger!!! Jeeeeeeeeeeeehhh GEFELICITEERD!!!

IJsvogeltje en Mv, naar he dat afw88.. En alles wat je voelt kan iets betekenen, maar hoeft niets te betekenen.. Hoop op een hele mooi maandag!! :D:D

Lente, Wat rot dat je je zo naar voelt.. Heel veel succes met het gesprek vast en hoop dat je weer wat meer de rust kan vinden.. Dikke knuffel voor jou..!

Nikita jij ook nogmaals heel veel succes straks, ik hoop dat je bazin redelijk is en je niet al je punten nodig hebt.!! :)

Ik ga vandaag echt naar de markt..;) Tot laters Mooie Dames!

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik zat in Mei in de hitte dit jaar met een zware verkoudheid uhm dacht ik:D

18. lente67

lente67 Niet meer actief

@Nikita, ja moeilijk zo'n gesprek wat boven ons hoofd hangt. Ik heb net nog even het uitzendbureau gebeld en wat tips gevraagd. Die meiden zijn daar alleraardigst:) De gouden tip is laat de directeur het woord doen en laat hem met ideeën komen. Wel moet ik duidelijk op papier hebben wat voor mij het belangrijkste is en dat ik puur uit mijn eigen gevoel praat en hem niet aanval. En na afloop van het gesprek afspraken zwart op wit zetten en beide ondertekenen. Ook zei ze heel eerlijk dat als hij niet concreet wil worden en mij aan het lijntje wil houden ik mij moet afvragen of ik wel voor hem wil blijven werken? Nou daar was ik zelf al uit, Nee dus, maar ja met twee huizen moet ik wel tot ik iets anders heb. Maar wordt het vanmiddag niets dan ga ik vanaf morgen al op zoek naar iets anders.
    Maar niet te snel op zaken vooruit lopen eerst dit maar eens afwachten. Mijn vriend zie ook al:"laat hem maar komen, zeg zelf zo weinig mogelijk". Hopelijk lukt mij dit want ben nogal fel uitgevallen. Een echte ram zeg maar:D

*zucht*

Sterkte Nikita, ik ben benieuwd vanavond!

19. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    He Lente,

Succes straks en hou je taai!!!!! We denken aan je!

Ik zit even me af te vragen waarom ik t/m morgen de utrobollen moet doen en daarna niet meer, en dan maandag testen. Ik heb hier eerder gelezen dat het toch wel goed kan zijn om die bollen langer te gebruiken ook bij eventuele positieve test...twijfel even om EMC te bellen voor advies...

20. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ijsvogeltje...ik ken je twijfel, maar ik denk dat ze vrij goed in kunnen schatten of je de bollen langer nodig hebt of niet.
    Misschien eerst even een testje wagen, en mocht dat positief zijn dan bellen??
    Denk dat je eigenlijk ook gewoon nu al kunt bellen hoor...
    Stond de afelopen 2X op het punt hetzelfde te doen, maar ja, het was beide keren niet meer nodig.
    In de bijsluiter staat zelfs dat je er eigenlijk het hele eerste trimester mee door kunt-moet gaan...tenminste dat staat bij mijn Crinone er wel in...

SUCCES ermee...

ENNE Lente...ik denk aan je...;)
    Ja, ik laat het vanavond zeker weten...

Deel Deze Pagina