Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder3, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @lfn: bij het VU krijg je altijd een bloedtest, dus als ik maandag niet ongi ben moet ik daar heen en dan krijg ik 's middags de uitslag.
    Mijn NOD is zondag pas, dus het is wel erg vroeg dat ik zo positest....
    Denk zelf dat de innestelling dit keer heel snel gegaan moet zijn.

@ijsvogel: ja ik moet er ook langer mee doorgaan, ook zonder een positest. Ik zeg altijd vragen staat vrij.........
    Zou gewoon bellen.

2. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Yep, ga morgen toch ff bellen.

Kerstboom(pje) staat! Met al de eerste (Wii) cadeautjes eronder :D

Nog altijd geen pijntjes gelukkig :)

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @ijsvogel: Fijn dat het boompie staat. Ik ben heel benieuwd wat ze zullen zeggen.....

Hier gaan we dit weekend met de kerst beginnen. We hebben besloten om iedereen hier naar toe te laten komen.
    Ook omdat we voor de bijde opa's en oma's een autostoeltje gekocht hebben en we die onmogelijk in onze Leon gaan krijge ;)
    Nu zit ik ook te hopen dat we met de kerst een nog veel mooier cadeau kunnen geven..........maar hoe gaan we het vertellen??
    Zo leuk dat het nu een verrassing voor iedereen is :)

4. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Ja kan me voorstellen, bedenken hoe te vertellen. Bij ons weten ze dat we bezig zijn (beide ouders en broers, oma vertellen we eventueel pas als 3 mnd voorbij zijn).

Mannetje komt zo thuis...in een huis mooi versiert! Alleen moet hij nog 1 ding voor mij ophangen want lukte niet :)

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Sloppy; Jaaaaaaaaa, die test is echt super duidelijk. Bij mij echt nog niet zo'n donker streepje hoor. Raak er soms een beetje onzeker van, zit het wel goed?

Bij ons wisten de directe familieleden het ook, dus schoonouders wisten het maandag gelijk al en mijn ouders dinsdag. Ach ja, dit ga je ook niet voor je houden!!!

Ijsvogeltje, ben wel benieuwdnaar jouw test hoor. Ik moest ook maar 14 dagen de bolletjes gebruiken bij de iui. Bij de verse IVF poging drie keer pregnyl extra gespoten en bij de cryo tp's helemaal niks! Komt goed meis!

6. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee meiden,

I'm back:D Bedankt voor jullie steun. Zal in het kort vertellen hoe het ging. Had netjes de punten op papier en wilde het zakelijk houden maar de baas haalde al gauw weer van alles erbij waarop ik dus aangaf dat ik alleen antwoord op die vraag wil en niet alles erom heen terug hoeft te horen. Waarop hij meteen opsprong om Personeelszaken te bellen. Maar die namen dus niet op:D
    Het tweede punt (inzake het vast contract en mede punt 1 mijn toekomst daar) bracht een felle strijd teweeg. Hij beweerde iets niet gezegd te hebben en ik beweerde dus van wel. Enfin ik naar een andere kamer om te printen (deed de comp. het niet) liep terug (was hij zelf weg) mijn telefoontje gepakt en ff mijn vriend gebeld. Was boos maar zeker niet machteloos of verdrieitig, lustte hem wel rauw, Getsie toch maar niet;) Enfin zonder printje verder gepraat waarop hij steeds kwaaiier werd en min of meer leek te willen zeggen dat ik wat hem betreft mijn ontslag kon krijgen:$ Maar ja, hij heeft me net zo hard nodig als ik hem want waar haal je midden in het jaar een sollicitant vandaan:( Enfin de gemoederen liepen hoog op (bij hem dan, ik bleef uiterst kalm en voelde me boven hem staan, kwam vast doordat de knockploeg van de picknicktafel die achter me stond:D). Ben toen maar weer gaan printen (hèhè lukt eindelijk wel) en ben naast hem gaan zitten en heeeeel rustig gaan praten dat het enige wat ik vraag is duidelijkheid en geen rare antwoorden als Pittbull, mes op de keel, dat ik het gecompliseerd maken want dat vind ik niet getuige van respect en zeker geen antwword op mijn vraag. En eindelijk werd hij rustiger (na 1 uur) en kwam hij met concrete afspraken. Nou ja concreet:( Voor 4 januari probeert hij of ik nog een lesbezoek kan krijgen (kan hij onverwachts bij mij binnen lopen) en n.a.v. die beoordeling zal ik een vast contract of een tijdelijk contract aangeboden krijgen. Zal wel tijdelijk worden. Ik heb nu voor mezelf besloten om als ik geen vast contract krijg om per het nieuwe schooljaar een nieuwe baan te zoeken en/of als ik zwanger ben of huis verkocht is te stoppen voor minstens 3 jaar.
    Krijg ik wel een vast contract per 4 januari dan kijk ik het nog aan.
    O ja, had hem nog gewezen op een foute uitspraak nadat ik ziek was geweest die hij in de docentenkamer naar mij toe had gemaakt. Die kon hij zich niet herinneren:( En hij verklaarde zelf dat hij gek aan het worden is. Waarop ik zei:'Het zijn jouw woorden"
    Kortom ik voelde me goed na het gesprek want ik weet nu waar ik sta (nergens dus) en dat ik hoop dat ik in januari lekker zwanger wordt (ga me zeker niet meer druk maken om hem of wie dan ook) en mij ga richten op de positieve dingen in het leven. Jullie bijvoorbeeld:) Mijn vriend denkt hetzelfde want die sms'te dat hij weer naar de dagdienst wil. Minder geld maar wel veel meer tijd samen:) Kortom eind goed al goed. Ik was de meerdere in het gesprek en bleef kalm en wat het contract betreft voor zo'n baas wil ik niet eens blijven werken. O ja, hij stuurde aan of ik niet in Oudenbosch kan blijven werken. Zou wel willen maar helaas die school is krimpende, hij keek niet zo blij, wil kenbaar snel van dit vervelend asociaal wijf af. (en dan heeft ie nog niet eens mijn tattoo gezien hahaha

Meiden hoe gek het ook klinkt er is heel wat van mij afgevallen:)

Hmmm het kort verslag is erg lang geworden sorry:)

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Slopperd ja spannend hoe je het ze gaat vertellen..:) Is altijd leuk alleen al om daar over te fantaseren!!:)

Lente zo wat een verhaal, maar wat heb jij goed gehandeld zeg!! Super! En ja nu januari afw88, maar wat goed dat je wat het ook wordt ook al besloten hebt wat je daarna gaat doen!! Heel goed!! Ben heeel trots op jou hoor!! :)

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Nikita hoe was het bij jou?!

9. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ijsvogeltje...wat leuk een boom...ben er nog altijd niet over uit wat wij doen...of het kleine neppertje...of de stress van een mooie grote echte...goed dat je morgen belt...ben benieuwd, zeker even laten weten...

Sloppy....hoop dat je iedereen een super mooi en eenmalig kerstcadeau kan geven...denk er over na hoe je het zou kunnen doen...

Lente...goh, jij schijnt niet zo veel mazel gehad te hebben als ik in het gesprek...
    Vind je ontzettend dappen en stoer, en ondanks dat je nog niet veel verder bent, kan je tevreden zijn.
    We worden gewoon gezellig samen zwanger in het Jan. topic...het is al open trouwens...;)

Bij mij ging het goed...opeens was mijn bazin weer vol begrip...
    Denk dat het was omdat ze nog nieuw is in het theater, en ze de man van de bedrijfsraad ook nog niet zo goed kende.
    Het hele seizoen zal ze me verder met rust laten, ik hoef alleen te werken als ik me goed voel, (ze kent me ondertussen goed genoeg dat ik echt wel een werker ben) en ze zal me niet voor grote en zware rollen casten...Verder hoopt ze gewoon dat ik snel zwanger word.
    Hoe we volgend seizoen gaan aanpakken wordt een grote vraag en probleem i.v.m. een bepaald ballet, maar heb haar ook gezegd dat we eerlijk gezegd echt niet hopen dat we volgend seizoen nog altijd aan het proberen zijn...
    Verder vertelde ze nog, dat toen zij zwanger was, ze het ook niet echt aan haar baas durfde te vertellen, en gedanst heeft tot haar kostuum scheurde...dat is dus ook zeker geen optie...

Nu vieren manlief en ik het eerlijk met wat lekkere geitekaasjes en een glaasje wijn...maar daarna gaat de alcohol weer weg...;)

10. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee Meiden,

Ijsvogeltje ik ben benieuwd wat ze over de bollen gaan zeggen.

Super Woman morgen is het zover:) Dubbel feest:)

La femme Nikita wat fijn dat het gesprek zo positief was en ook bijzonder dat er zo iemand van de bedrijfsraad erbij zat. Zouden ze in het onderwijs ook moeten doen. Ja, voelde me best wel stoer en ook gesteund door mijn collega's. Die overigens dachten mij voorlopig niet terug te zien. Heb meteen mijn tattoo geshowd:)

Nog 1 uurtje en dan komt mijn droomprins weer thuis.

O ja, de gouden tip van een collega vandaag:
    "ik moet er niet teveel mee bezig zijn want bij vrienden lukte het toen ook:("
    Ehûm, prikken, echo's, punctie, prikken of helemaal niets doen en spontaan zwanger worden. Alsof ik dat niet allemaal geprobeerd had. Enfin maar gezegd dat zo'n gesprek geen zin heeft hoe goed ook bedoeld omdat ik daar niks mee kan. Ik heb helaas medische hulp nodig en moet er dus wel aan denken. Ach, hij bedoelt het goed maar wel vermoeiend zulke adviezen.

Hè hè ga even voor de tv hangen, ben best wel moe.

xxx
    Lente

11. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Nikita wat fijn dat je gesprek zo goed ging zeg!! :)

Lente ja met dat soort tips kan je echt niets.. Ach ja ze weten niet beter he..!:) Veel plezier met je prins zometeen!! :)

12. Boedha85

Boedha85 Lid

23 jan 2010
    89
    0
    0
    automonteur en peuterleidster
    Drenthe
  13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Zit ik net een heel verhaal te typen........weg opnieuw beginnen dus.

@Lente: Goed gedaan hoor! Heel knap dat je zo rustig bleef. Hoe reageerden de collega's op je tatoo
    Ohhhhh, dus dat doen we al die tijd al fout :( Wij hebben zelfs en GYN gehad die ons vertelde dat we maar op vakantie moesten gaan, dan zou het vast goed komen! Dit was dezelfde gyn die er voor gezorgd heeft dat ik onvruchtbaar werd.......pfff

@LFN: Fijn dat je gesprek zo positief was. En dansen tot je uit je kostuum knapt lijkt me niet zo'n strak idee.

Hier gister avond de test van gister ochtend toch onder z'n neus geduuwd...........reactie: ja die is best positief..........mannen hahaha
    Ook ff kort gehad over vertellen met kerst, en hij wil dit helaas niet :( Ik snap het wel hoor, bij Megan ging het heel moeizaam in het begin en moesten we rekening houden met een mist abortion......
    Dit heeft iedereen mee moeten maken en dat wil hij nu niet meer.

Maar ik ben na vandaag wel overtuigd hoor! Mijn HCG stijgt heel goed :)
    http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/113989d1291957715-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatietesten-zwangerschapstesten-deel-6-p1020304.jpg

14. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Oooh Sloppy, ik ben zo blij voor jullie!!
    Nu ben je zelf toch ook wel overtuigd he lieverd.
    Hier komt ie:

gefeliciteerd!!!!

Tja en wat manne betreft die van mij was ook heel voorzichtig, zelfs toen ik de digi onder zijn neus hield, dit natuurlijk om de miskramen.
    Maar de 1e mijlpaal zijn we voorbij want de laatste 2 waren vroege miskramen en ging het bij 4,5 week al mis. Bij de 1e was ik gewoon ongie geweest en teste bij 5,5 week posi en dat ging als snel mis.
    Die periode zijn we voorbij....

Nu begint mijn liefie het pas posi te zien.;):) en fluit me niet terug als mijn fantasie over volgend jaar weer eens op hol slaat.:D

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Vlinder: Ja mannen reageren nu eenmaal anders als vrouwen :D
    GEFELICITEERD met jullie mijlpaal! Dat is ook geweldig!!
    Ik kan het nog niet helemaal bevatten hoor. Ik ging er echt niet vanuit dat het zou lukken en al helemaal niet de eerste keer. Mijn verhaar krikt de gemiddelen wel weer een stuk omhoog hoor :)
    Het voeld echt heel raar en onwerkelijk. Dat ik morgen wakker word en dat ik het allemaal gedroomt heb........
    Pas als ze maandag aan de telefoon zeggen: Mevrouw u bent zwanger geloof ik het ;)

16. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dat begrijp ik, dit had ik ook hoor.
    Toch extra zekerheid van de bloedtest. :)

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Lieverdss

Sloppy ja nu kan je er niet meer omheen he.. GEFELICITEERD!!!!
    En ja mannen zijn mannen he..! :)

Vlinder ook al mijlpaal gehaald en voorzichtig aan het genieten lees ik!! Hartstikke goed!! :)

Lieverds fijne dag!! Wij gaan zo de deur uit.. Baai baai, Zwaai zwaai! :)

18. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Goeiemorgen meiden!

In de categorie eigenwijs: 2 streepjes vanmorgen!!!!!!!

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Jaaaaaaaa! Voorzichtige gefeliciteerd:D

20. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @MV, ooooh wat goed!!
    Ook jij alvast (voorzichtig) gefeliciteerd!!!!

Jeejte het is een goede maand wat zwangeren betrefd zeg. :)

Deel Deze Pagina