Oh ja mijn vriend is een schatje en vind het vervelend dat ik alles door moet maken. Deze mening deel ik niet hoor want het geestelijke is ook erg belastend en daar heeft hij net zoveel last van. Ik denk schrijf even op dat hij lief is want als straks mijn hormonen mee gaan spelen kan het zijn dat ik me er al aan erger dat hij filet americain koopt terwijl ik dat even liever niet eet.
Ow nee Timon, had echt gehoopt je hier niet meer terug te zien. Wat vervelend, en ik hoop zo dat jullie meteen door mogen. In ieder geval snel even bellen, dan kun je misschien nog mee... Pink, goh, wat een opstel heb jij gisternacht geschreven... Volgens mij ben jij echt de coolste mama van de wereld... Herma en Vlinder, pijnlijke boobs en blauwe plekken er vervelend voor jullie, dat dat er dan nog eens bij komt. Herma heb je al gebeld, en wat meer zekerheid nu?? Clowntje, goh, jij hebt ook al wel een behoorlijk akte hoor. Hopelijk is het nu de laatste keer. Aan alle dames die ik nu even vergeten ben, gewoon een dikke knuffel...
Zo er is weer aardig bijgeschreven. Ik vrees weer een hele lap tekst van mijn kant haha. @Vlinder Oooh ik spuit ook Lucrin, maar van opvliegers gelukkig geen last. Wel eetbuien. Jeetje wat ik naar binnenwerk zeg. Ik was juist een 8 kilo kwijt, maar ik vrees dat ik die 8 kilo er zo weer bij heb op deze manier. Auw zwarte plek! @Lente Oooh wat ben ik blij dat ik die opvliegers niet heb. Ik erger me er zo aan als ik het warm heb. Ja een compliment he... Ik heb hem dan ook vol moedergevoelens en emoties ontvangen. Nou mijn dochter vindt mij alvast helemaal geweldig en fantastisch! Zelf twijfelde ik wel heel erg hoor of ik haar haar al wel moest verven. Maar ja, ze wil het al 2 jaar lang heel graag. Dus toch maar gedaan. Ik neem jouw opmerking ook maar aan als een compliment hihi. Ooooh sorrie. Ik heb daar inderdaad overheen gelezen dat je man is overleden. Jeetje wat een ingrijpende situatie zeg. Wat fijn dat je weer iemand hebt gevonden en wat fijn dat jullie dit ook bezegelen willen met een huwelijk! Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe. 100 maar??? hihiihih.. meid toch! Jeetje.. nog 200. Je kan nog ff dan! Succes ermee. Hier is de vakantie ook weer voorbij en ging de wekker weer vroeg. Maar goed: is ook wel weer goed, het dagelijkse ritme. Jeetje, nog geen half 8 in de ochtend en dan al melig. Dat beloofd!!! hahah @clowntje Mijn dochter is ook helemaal met halloween bezig. Ik ben er alleen niet zo blij mee. Ik vind het persoonlijk geen leuk feest. Gelukkig is het ook nog vrij Amerikaans en zie je het hier nog niet zoveel. Heeft je dochter het wel leuk gehad? Het klinkt wel griezelig die vingers Jeetje wat een verhaal zeg. Wat vreselijk om een kindje van 24 weken te moeten verliezen. Wat een verdriet! Ik zie dat jij morgen je eerste fm hebt. Ik heb morgen mijn startecho. Ik ben benieuwd of ik morgen starten mag. Het is ook mijn 3e IVF en dus de laatste. Het is nu alweer zo ongeveer aan het eind van de dag, dus volgens mij zit je werkdag er zo ongeveer op. Hoe pas je de lijst aan en zorg je ervoor dat ie er weer zo in komt? @Herma Elke poging is weer anders meid en als het goed is houden de artsen er rekening mee dat je het al eens gehad hebt en dus zullen ze de dosis aanpassen. Komt vast goed. Succes! @Sky Die eetbuien heb ik dus ook. Ik eet mezelf helemaal dicht helaas. Als je de punctie maar weer gehad hebt he. @Timon Welkom hier! Wat balen dat het eskimootje niet is blijven zitten. Ik hoop voor je dat je nog in december mag starten. Vervelend wel dat ze sluiten met Kerst, maar ja ook wel weer begrijpelijk. Ze hebben mij toen zo net gepland dat het nog kon. Hier hebben ze ook een stop nl. @LFN Ja erg he? Wat een lap tekst is het geworden hahaha. Maar ja, ik wou toch proberen om op iedereen zoveel mogelijk te antwoorden. Dank je wel voor je compliment. Ik liet het aan mijn dochter lezen en die begon meteen te stralen haha. Ik denk dat ze het wel met je eens is. Nu probeer ik ook een beetje extra mama te zijn natuurlijk, omdat ze een papa missen moeten. Maar goed: het zit ook in me. Ik vind kinderen heerlijk! Verder: Vanmiddag met mijn dochter naar de dokter geweest en het wordt nu heftig aangepakt: - speciale zalf met speciale pleisters (mogen nat worden en plakken niet aan de wond). Dit moet 1x per dag verschoond worden. - anti-biotica - volgende week maandag weer laten zien - niet gymen deze week. Heeft allemaal zo lang geduurd bij de dokter dat ze dus vanmiddag niet naar school is geweest.
Pink, Beterschap met je dochter het zijn alle hele meiden met kleurspoeling, kleding ed maar als er zo iets gebeurd zijn ze toch ook weer klein. Ik ben eigenlijk erg nieuwsgierig in hoeverre je je dochter in alle behandelingen betrekt. Ik heb tot nu toe niks verteld, ze wil heel graag een broertje of zusje en heeft nog steeds erg veel verdriet over onze vorige zwangerschap. Af en toe is ze wel boos op het zkh en ons omdat we volgens haar niet genoeg doen voor een kindje, maar ik verschuil me dan achter de dokters ed. Ik wil haar beschermen voor nog meer verdriet. Aan alle andere meiden als jullie vinden dat dit niet hier hoort meldt het me dan even, ook als jullie het vervelend vinden dat ik iets over mijn dochter vertel heb ik hier alle begrip voor. Eet smakelijk
@ clowntje ik heb er geen problemen mee hoor het is jullie meissie en daar ben je toch trots op! maar denk dat iedereen ergens anders problemen mee heeft. ik kan niet tegen zwangere die de hele daar klagen over hoe slecht ze het wel niet hebben zou het met liefde zo overnemen. ik zal zelf misschien ook wel zo'n klagende zwangere worden maar hoop het niet. xxx sky
Clowntje, ik heb er ook geen probleem mee hoor... Van mij mag hier zo ongeveer alles worden besproken... Lijkt me idd. geen makkelijke situatie... Ze begrijpen toch vaak meer dan je denkt, of juist niet, en je wilt ze idd. extra leed besparen. Pink, wens je ook veel beterschap met je dochter, hopelijk gaat het snel weer beter met haar voet... Dat lijkt een behoorlijk ontsteking te zijn bij haar... Zo, ga nu ook eten, heb groentesoep gemaakt, maar hij smaakt vrij flauw, geen idee waarom, misschien ligt het ook wel aan mij, en de rest verkoudheid die er niet uit wil. Fijne avond nog meiden...
Ik lees nog steeds met jullie mee en wacht op m'n ongi, die een week te laat is. Vanaf vorige week woensdag heb ik wel last van bruine afscheiding (elke maand last van), en vandaag begon de pijn zoals altijd als m'n ongi begint (endo pijn), maar verder nog geen menstruatie. Irritant, koelkast ligt vol medicijnen, ben klaar om te beginnen, dus ik heb zoiets van laat maar komen, maar het wil maar niet doorzetten. Zucht...
Hallo allemaal, Ik lees ook mee en wacht op mijn ongi om te gaan beginnen met IVF 1. Verwacht begin volgende week mijn menstruatie, dus spannend! @Chessertje: Sterkte meid met de endo pijn en hopelijk kun je snel van start. Knuffel voor jou! @Clowntje en Pink: Tuurlijk kunnen jullie hier gewoon over jullie kids schrijven, die horen toch bij jullie! Het is immers een deel van je leven, dus niet zo gek dat je daar iets over wilt vertellen @La Femme: Beterschap met de verkoudheid meid. Lekker rustig aan en met een theetje op de bank @Norwegian-sky: haha, daar ben ik ook zo bang voor, nu erger je jezelf aan zwangere vrouwen die zo klagen, maar misschien worden we zelf net zo erg haha. Hoop het inderdaad ook van niet Geef mij maar een bolle buik en alle klachtjes die erbij horen, als ik maar wist dat het mogelijk was om zwanger te worden, maar goed, dat zeg ik nu Fijne avond allemaal. Liefs, Misty
Wie wat waar: Vlinder3: IVF poging 2 na mislukte stimulatie, EZ Tilburg Herma: IVF behandeling 4, Radbout Nijmegen Wennes10: Cryo tp, EZ Tilburg Misty: IVF poging 1, na 4x mislukte IUI, Catharina ZH Eindhoven Ladouce: IVF behandeling 5, UZ Gent Lente67:IVF2, Breda en Tilburg IJsvogeltje: ICSI 1, EMC R'dam La femme Nikita: IVF2, Endokrinologikum Hamburg Sloppyslayer: IVF 1 voor 2de kindje nog 5 rietjes met Cryo's over, VU Amsterdam Clowntje: IVF poging 3, Radboud Nijmegn norwegian-sky: ICSI 2, wfg & VUmc Wanneer: Vlinder3: november, 26 oktober start Lucrin Herma: november, 23 oktober start Puregon Ladouce: november Lente67: 29 oktober start 300 ie menopur IJsvogeltje:16 november intake (en start?) Misty1984: November La femme Nikita: november, punctie hopelijk week 47 Sloppyslayer: November, bij eerst volgende ongi Clowntje: start deca 27 okt, puregon 9 november norwegian-sky: 30 ok start puregon FM's: La femme Nikita: 17 November 1e FM Herma:2 November 1e FM Lente67: 5 November 1e FM norwegian-sky: 8 november 1e fm Clowntje: 17 november 1e FM Vlinder3: 10 november 1e fm Punctie: La femme Nikita: week 47 Herma: tussen 5 en 8 november norwegian-sky: rond 13 november Terugplaatsing: Testen: Zwanger: Helaas Ongie: Ik heb mijn 1e fm ingevuld want we zijn gisteren weer echt gestart!! De 1e Gonal 300 samen met de Lucrin zit er weer in. Normaal had ik vandaag de afspraak met de gyn die mijn geopereerd heeft maar deze is verzet naar de 17e. Omdat ik nu weer opnieuw ongie ben kan hij geen onderzoeken doen. Als het een echo was had het gekunt maar hij moet echt mjn vagina onderzoeken en dat gaat niet als ik ongie ben, dus dan 2 weken verzet. @Timon, he lieverd ik had jou hier niet willen zien. Helaas welkom. Hopelijk mag je snel weer door. Knuffel voor jou meid. Nu ga ik weer afsluiten want ik ga zo zwemmen, even banen zwemmen. Lieverds fijne dag en een dikke knuffel voor jullie allemaal.
Hoi allemaal, Vlinder fijn dat je nu echt gestart bent met de Gonal F, had ik tijdens de IUI nu dus puregon maar volgens mij is het bijna hetzelfde. Fijn dat de afspraak hebt kunnen verzetten, misschien kan je hem combineren met een tp. Herma jij hebt heeft vandaag al de eerste fm, ben benieuwd. Fijn zkh het radboud je hebt meteen je beweging voor de dag gehad. De afd. waar je zijn moet ligt 15 minuten van de parkeergarage verwijderd. Ga hier niet over klagen hoor, ze zijn daar supervriendelijk en begripvol. Chessertje en misty duimen dat jullie laatste menstruatie snel komt. Wachten duurt zo lang. Hier gaat het even niet, nu mogen we nog klagen toch. Stop er meteen mee als ik zwanger ben en kotsend boven de pot hang. Heb gister een migraine aanval gehad en niets hielp. Kwam ook nog de buurvrouw met een vage zwangerschapstest. Stond ik daar naar een heel lichtblauw streepje te kijken op een staafje met haar zeik. ik heb er wat enthousiasme uitgeperst, dus The Oscar goes to ..... Nu gaat het gelukkig weer wat beter en ben oprecht blij voor de buuf, ze heeft zelf heel veel moeite gedaan om zwanger te worden. Fijne dag allemaal
Hoi hoi, Ik ben weer terug uit het zieknhuis van mijn 1e follikelmeting. De opgezette en pijnlijke buik is niet voor niks want er zijn 26 follikels geteld. Er zijn 20 grote en 6 kleinere. Ik heb 10 dagen gespoten en mag vanavond waarschijnlijk al de pregnyl zetten. Het gaat heel snel dus deze keer.En dat terwijl ik nu minder spuit als voorige keer. Ik moest bloed prikken om te kijken hoe mijn hormoonwaardes zijn omdat ik tegen overstimulatie aanzit. Mijn eierstokken waren echt groot. Ik word vanmiddag teruggebeld over de uitslag en waneer de punctie is. Clowntje, ja echt een fijn ziekenhuis. Ik woon er tegenover dus heb geen last met parkeren hihi, maar is wel een lange gang om door te lopen voor je in de ivf kelder bent. Balen dat je je niet goed voet, beterschap met je migraine. Vlinder, jij ook echt begonnen nu spannend, over een week dus je eerste fm. Groetjes Herma
Super score Herma, nog even je waardes afwachten mag geloof ik niet boven de 17000 zijn. Spannend hoor, donderdag misschien al je punctie. Wel rustig aan doen en veel drinken.
Wauw Herma dit is echt super. Ligt vast aan de ingestraalde Puregon. Ik hoop voor je dat je waardes nog goed zijn en dat je inderdaad donderdag de punctie hebt. Ik ga enorm voor je duimen. Clowntje, beterschap en dat soort klote dingen zit je dan ook even niet op te wachten, ook al heeft buuf moeite moeten doen om zwanger te worden.
Hai hai... Ik reageer vanavond (als ik nog puf heb) even op de rest. Ik ben net terug van de gyn. Mag nog niet starten. Dit had ik al wel verwacht. Er zit nog bloed in de baarmoederholte, maar het slijm is al wel heel mooi dun. Dus doorgaan met de Lucrin en dan mag ik er zaterdag de Puregon bij gaan zetten. De 15e terugkomen voor fm 1. Ik ben niet eens echt teleurgesteld eigenlijk. Het schuift gewoon een weekje op.
La douce, heb net je dagboek gelezen heftig hoor wat je hebt meegemaakt. Je reistijd is enorm. Ik heb meteen wat tips opgepakt om lekker een weekendje weg te gaan, durfde eigenlijk niks te plannen omdat alles zo onduidelijk is wanneer wat enzo. Ik hen hier ook wat puregon liggen, dus als je nog even wat wil instralen. Denk zelf even aan zo'n mooie blauwe jurk en rij zaterdag even langs Tiel. Pink, super dat je zo positief bent en inderdaad schuift alleen maar 4 daags op. Tot nu toe hier alles op schema, ben net ongesteld worden dus mag 9 november starten met puregon. Groetjes
Hey Chessertje, hoe ziet het er nu bij jouw uit?? Ben je al begonnen?? Misty, welkom hier, nog een weekje wachten en het gaat beginnen voor je...spannend... Hey Vlinder, wat vervelend van je onderzoek, misschien idd. een goed idee het samen te laten vallen met een FM... Clowntje, hier mag je gewoon klagen hoor, en hoop voor je dat het vandaag weer beter gaat... Idd, niet makkelijk als je buuf nu met een positieve test voor je staat. Wat heeft zij allemaal gedaan om zwanger te worden als ik vragen mag?? En weet ze waar jij mee bezig bent?? Herma, wow wat een super score, en lekker snel de punctie, zo ben je er binnenkort al vanaf. Las het hier ook al ergens, echt rustig aan doen, en beel blijven drinken zeker tot en met de testdatum... Mocht je zwanger zijn is het 'gevaar' nog niet geweken, en moet je nog verder oppassen hoor... Heb je al het telefoontje gehad?? Pink, gelukkig is het maar een weekje uitgesteld, en geen hele cyclus... Zo, ik zit hier ook al echt weer op hete kolen hoor, nog 2 weken wachten tot ik mag beginnen met spuiten...kan niet wachten....
Clowntje, ben net afgelopen zaterdag in Tiel geweest, kom er nu niet meer binnenkort. Maar Herma's Puregon heeft is wel heel lang ingestraald hoor dus weet niet of alleen maar langskomen wel helpt Wel fijn dat je op schema ligt en binnenkort met de Puregon mag starten. Geeft altijd weer een gevoel dat je echt begonnen bent. Ach heftig en veel heen en weer rijden. Je moet er wat voor over hebben om een beebje te krijgen en ik denk dat we allemaal zo wel ons rugzakje hebben. Jij hebt ook al je portie gehad zo te zien. Ik ben inmiddels gestopt met niet plannen. Dus ik plan vanalles en nog wat en als het niet door kan gaan dan zeggen we het gewoon weer af. Anders blijf je helemaal zo in het IVF-en hangen en dat wil ik niet. Dus gewoon een weekendje weg plannen. Altijd lekker en leuk.
Wie wat waar: Vlinder3: IVF poging 2 na mislukte stimulatie, EZ Tilburg Herma: IVF behandeling 4, Radbout Nijmegen Wennes10: Cryo tp, EZ Tilburg Misty: IVF poging 1, na 4x mislukte IUI, Catharina ZH Eindhoven Ladouce: IVF behandeling 5, UZ Gent Lente67:IVF2, Breda en Tilburg IJsvogeltje: ICSI 1, EMC R'dam La femme Nikita: IVF2, Endokrinologikum Hamburg Sloppyslayer: IVF 1 voor 2de kindje nog 5 rietjes met Cryo's over, VU Amsterdam Clowntje: IVF poging 3, Radboud Nijmegn norwegian-sky: ICSI 2, wfg & VUmc Pink38: IVF3 Wanneer: Vlinder3: november, 26 oktober start Lucrin Herma: november, 23 oktober start Puregon Ladouce: november Lente67: 29 oktober start 300 ie menopur IJsvogeltje:16 november intake (en start?) Misty1984: November La femme Nikita: november, punctie hopelijk week 47 Sloppyslayer: November, bij eerst volgende ongi Clowntje: start deca 27 okt, puregon 9 november norwegian-sky: 30 ok start puregon Pink38: 6 november start Puregon FM's: La femme Nikita: 17 November 1e FM Herma:2 November 1e FM Lente67: 5 November 1e FM norwegian-sky: 8 november 1e fm Clowntje: 17 november 1e FM Vlinder3: 10 november 1e fm Pink38: 15 november FM 1 Punctie: La femme Nikita: week 47 Herma: 4 november 9.00 uur norwegian-sky: rond 13 november Pink38: rond 21 november Terugplaatsing: Testen: Zwanger: Helaas Ongie: Zo heb mijzelf er ook bij gezet. Nu weet ik ook wel wanneer ik ongeveer de tp heb, maar ik zag dat niemand dat nog had ingevuld. Heb ik het dus ook nog maar even open gelaten