Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder3, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Ik heb geen idee, bij ons was het volgens mij schandalig veel...
    16 eitjes, waarvan 12 bevrucht en 1 is teruggeplaatst. Dus we hebben een elftal over. Maar hoeveel er daarvan ingevroren worden, geen idee! Het enige wat we te horen kregen in het EMC is dat de beste is teruggeplaatst. Vroeg nog welke kwaliteit en toen zei hij weer: de beste. En over de rest zei hij niets...

2. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wow...nog een elftal...nou daar zijn er heus wel wat van ingevroren...super zeg! Kan je bewaren voor als je straks een brusje wilt...:)
    Wij vroegen ook naar de kwaliteit van het embryo dat was teruggeplaatst, toen vertelde ze over klasse 1 t/m 4 en 1 is het beste, toen liet ze het papier zien waar het opstond en daar stond een 1 op. Dat was wel leuk dat ze dat liet zien.

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Lente; wat goed dat je je niet hebt mee laten voeren in de woede van je baas en gewoon rustig bent gebleven, heel knap!

Ach ja, en zulke tips en adviezen blijf je altijd horen. Bij mij vorig jaar ook. Ga een dagje minder werken, dat werkte bij ons ook!

Nikita; wat super dat het gesprek zo goed is gegaan. En het volgende seizoen zijn jullie allang lekker zwanger hoor!

Sloppy; ik krijg geen bloedtest en dat vind ik best jammer. Moet wachten tot 23 dec., ach ja, dat overleven we ook nog wel. Want in wachten zijn wij mmm-meiden heel goed!

MV; joehoe, wat super zeg. Ik had ook zo'n licht streepje hoor en is eigenlijk maar een heel klein beetje donkerder geworden. Dus ik zeg....ZWANGER!
    Ik heb eigenlijk nooit last van m'n borsten gehad, misschien alleen een beetje voller. Maar deze keer had ik juist hele zachte/slappe borsten.

Iloon; ach meis, best moeilijk waarschijnlijk om hier zoveel positieve verhalen te lezen en dan zelf niet blij mogen zijn. Sterkte meid!
    Wij kregen ook pas heel laat de brief of er wel of geen cryo's waren (ondertussen had ik het ziekenhuis al gebeld en gevraagd of zij al meer wisten en hebben dit toen doorgegeven - z'huis Voorburg).

4. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Zeehondje: Dank je wel voor je berichtje!
    Natuurlijk is het best moeilijk, maar ook een extra stimulans om door te gaan...
    We geven niet op!

5. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Net voordat ik weg ging kwam de post van emc, geen cryo's helaas, waren maar 4 over dus kans was al klein...we gaan er gewoon voor dat deze lukt!!

Gr, vanuit de trein!

6. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    @iloon, verdrietig om te lezen dat het waarschijnlijk niet gelukt is, ik heb blijkbaar gemist dat je al een keer getest had. Denk aan je!!!

7. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    @IJvogeltje: maar bij jullie waren ze toch ook alle 5 bevrucht??

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    IJsvogeltje dat is geen leuk nieuws:(
    Ik hoop dat je gewoon zwanger bent.

Zo te lezen zijn ze in jullie zh ook best kritisch was bij ons ook , had geen verse tp maar van de 12 bleven maar 3 !! over als cryo.

Vind het erg zo'n tegenvaller voor jullie:(

9. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ijsvogeltje:Lief dat je aan me denkt!
    Jammer dat er geen cryo's zijn, maar ga er inderdaad maar vanuit dat het gelukt is...heb hele goede hoop voor jullie!!

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Bij een ander topic het volgende fimlpje gezien.
    Ik kende het nog niet en het is echt super gaaf om zo te zien hoe het nou daadwerkelijk allemaal in z'n werk (achter elkaar door).

YouTube - Exclusive: Inside the IVF Lab

11. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    @hier: Zojuist het maasstad ziekenhuis gebeld met de boodschap dat ik ongie ben geworden, zij gaan nu het emc bellen om erachter te komen of er nog een cryo is.
    Wordt vandaag nog teruggebeld.

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @zeehondje: Ik heb net zittne kijken! Wat een wonder is het dan dat we een kindje kunnen krijgen hé?! Het zijn echt kunstenaars hoor!

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Neeeeeee!! Ik hoop dat je cryotjes heb hoor! Wat ontzetten naar!!

dikke digiknufffffffff voor jullie xxxxxxx

14. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sloppy:Thanks!!! Er is maar kans op 1 cryo, dus die kans is wel heel erg klein. We wachten af!

15. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even nog een keer ego hoor dames:

Ben net teruggebeld door het ziekenhuis...
    Er is een cryootje! Moet 16 december nog even op controle ivm de pijntjes en het vocht en als het dan allemaal goed is kan in januari de cryo teruggeplaatst worden.

16. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Sloppy...ik ben er ook een held in...wil ik snel snel alles typen en klik dan teveel of verkeerd, en boems, alles weg...niet goed voor mijn humeur...maar jij moet je goed blijven voelen hoor...geen stress nu...
    Je testen zien er namelijk super goed uit...en ik kan je mannetje heel goed begrijpen, dus nog even mondje dicht...;)

Vlinder, wat lijkt het me fijn als je die mijlpalen voorbij bent...

MV1977...wat goed...ook gefeliciflapperd hoor...:D
    Meiden wat een goede maand deze keer...allemaal kerst en sint kadootjes...

Enne...lijst bijwerken hé...*zegt nikita en kijkt er streng bij...;)*

Ijsvogeltje...lastig hé, als iedereen begint te testen, dan wil je zelf ook...maar je tekenen zijn goed, dus zeker als er geen ongie te bekennen is, blijft er hoop voor je...
    Jammer dat er geen cryo'tje meer zijn, maar die hebben jullie gewoon niet nodig...

hihi Lente, ik ben vanaf nu ook weer minder online...moet weer gaan werken, dus denk dat ik alleen maar 's middags tijd heb...

Iloon...kom op meid, en je mannetje...
    we gaan voor een roze begin in 2011...;) met jullie mooie en laatst cryo'tje...
    *geeft Iloon en manlief een dikke knuffel. en begrijpt heel goed hoe vervelend het nu is, maar je voelt je beter over een paar dagen, echt waar*
    Wat naar van je buikpijn, en heb ook geen idee wat het kan zijn, misschien gaat het beter nu de ongie doorzet...

Zeehondje...je eerste echo vlak voor kerst...wat spannund...
    Ga dadelijk je filmpje bekijken...

17. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wat fijn, Iloon, toch nog een positief berichtje!
    En bij ons is het ook raak met de laatste cryo, dus ik zie het zonnig in voor jullie!

En Nikita, jij gaat januari ROZE maken!!!

18. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    wat een super interessant filmpje...ga ik zeker nog mijn mannetje en ouders laten zien...

19. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    @Illoon09: Jeeeeh voor een cryootje!! Dit wordt 'm gewoon meid!!

Ik kom net thuis en ook hier lag een brief van het EMC: 8 cryo's... hier had ik niet van durven dromen!

Was het maar zo dat je ze weg kon geven aan degene die ze zo nodig hebben...

20. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    MV1977...WOW...wat een super geslaagde poging jullie dan hebben...een dikke proficiat ermee...

Deel Deze Pagina