Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder3, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @LFN: Ik zit nu 13dgn na de TP en ja het was er maar 1tje........maar dat kunnen er ook 2worden hmmmmm

@clowntje: Ik heb een lading voor je ingevroren hoor :D Een tweeling, welkom hoor maar toch hoop ik het niet ;) Nee wat ik denk is dat de innestelling al op de dag van de TP of de dag erna al is gebeurt en dat ik al langer zwanger ben, zeg maar...

@Kaaat: Gefeliciteerd met jullie mooie Emmy!! nu de verschikkelijke wachtwkn ;)

2. lente67

lente67 Niet meer actief

Super woman wat fantastisch! Geniet van het bijzondere moment en wat fijn dat er 8 nog in de race zijn.

Ben super blij voor je

xxx
    Lente

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Thanx Lieverdss.:D

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Even een vraagje.. De arts zei dat ze heel weinig ustrogan zag in mij.. Kan kloppen heb mij vanochtend erg goed gewassen want vind het anders zo vies voor ze.. Maar nu zei ze dat ik als ik thuis was er maar 2 moest in doen.. Nu had ik vanochtend rond 6 uur al gedaan en rond half 2 en nu om 5 uur dus weer.. Zal ik voor de zekerheid gewoon vanaaf om 10 uur ook doen en dan weer om de 8 uur.. Kan tog geen kwaad of wel?!?!

5. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaat; wat fijn dat je een mooie emmy in je buik hebt en nog 8 potentiele eskimo's! Bijzonder moment he, vond het vorige week ook echt speciaal, en nog steeds een heel apart gevoel dat er een emmy in mijn buik zit. Ben zo benieuwd hoe het er mee gaat, die wachtweken zijn inderdaad niet niks! Geduld is een schone zaak heb ik vroeger thuis geleerd... :)

Ik denk ook dat het slimst is de bloedtest af te wachten, maar ga denk ik wel in de verleiding komen om van het weekend al te testen. Maar de NOD dag blijft toch wel dag 28 van je cycles? Of wordt die verschoven naar 2 weken na de tp?

X Blondje

6. maritu

maritu Actief lid

15 jun 2010
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff snel ego,

vanmiddag PU gehad : 14 eitjes!!
    nu een beetje slapjes en leeg! hihi
    morgen tel. afwachten en dan weten we hoeveel bevruchtingen.

SORRY, reageer morgen wel op jullie

liefs,
    maritu

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Ja heel bijzonder..:D:D Kan nu ook niet van mijn buik afblijven..:)

Ik weet niet of je NOD dag verplaats of niet.. Geen idee.. Sorry..

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Maritu.. 14 wat goed zeg..!! En wat fijn dat je morgen al hoort hoeveel er bevucht zijn!!:D:D
    Nu lkkr onder een dekentje op de bank..!:)

9. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dat heb ik ook niet van mijn buik af kunnen blijven, en me gewoon bijzonder voelen. :) Is het je eerste IVF poging Kaaat?

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Blondje.. Mijn eerste ICSI ja..:)

11. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Hey Kaat, wat goed dat je een superemmy hebt zitten. En nu gaan we hopen dat 'ie gewoon lekker blijft zitten en gaat groeien.
    Groetjes
    Jolanda

12. wensje2010

wensje2010 Actief lid

11 jan 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Iedereen

Hallo , ik ben wensje en heb ook mijn 2 icsi gehad in nov .
    Ik heb echt advies nodig. Ik ben vandaag precies 6 weken en 1 dag zwanger.. Heb gisteren een cb test gedaan met conceptiekalender. Hij gaf aan zwanger 2-3 dat is dus 4-5 weken zwanger uitgaande van cyclus 28 . Nou heb ik een icsi gehad en volgens de berekening ben ik 6 weken dan zou die test 3+ moeten aangeven toch ondanks hij maar tot 3+ gaat gelijk aan meer dan 5 weken zwanger. Ik ben er zo down van geworden dat ik niet durf te genieten. Ik heb donderdag mijn echo weer dat het gewoon afwachten is. Mijn 1e icsi was namelijk afgelopen als missed abortion vandaar die angst.

Maar heeft ieman hier ervaring mee? Gezien het een icsi is geweest hoop ik dat de cb daarom afwijkend aangeeft althans dat hoop ik dan maar.

Voor de mensen op de wachtbank veel succes en mensen die zwanger
    zijn Proficiat.

Gr. Wensje

13. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Sorry Wensje, ik kan je niet helpen. Maar onthoud elk lichaam is anders en de HCG waardes verschillen ook per persoon. Ik wil je veel sterkte wensen tot donderdag.

14. miss h

miss h Lid

9 dec 2010
    97
    1
    0
    NULL
    NULL
    even snel een berichtje.
    net telefoon gehad van het ziekenhuis...
    van de 9 eitjes zijn er 3 embryootjes inmiddels.
    geen topper er tussen dus ze gaan er vanmiddag 2 terug plaatsen
    en de derde kan helaas niet worden ingevroren...

maar goed 2 = 2x zoveel kans ;)

15. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    @wensje: ik heb gisteren ergens op het forum gelezen dat er een dame was die ook 2-3 dagen had staan ipv 3+. Heeft een echo gehad en werd zelfs een aantal dagen vooruit gezet. Dus ja... ze zijn niet echt helemaal betrouwbaar.

Ik heb gisteren op NOD positief getest, maar mijn teststreep was niet zo donker als de controlestreep. 's Middags nog een test gedaan en deze was alweer donker gelukkig. Maar ja, ook ik twijfel hoor! Vandaar mijn gezoek en dat ik dat berichtje tegenkwam! ;)

16. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wensje; Kan je helaas niet helpen heb geen ervaring met zwangerschapstesten. Wil je wel veel sterkte wensen en hoop voor je dat het allemaal goed gaat!
    Miss h; Wat fijn dat er 2 emmy's worden teruggeplaatst! Succes vanmiddag bij de terugplaatsing, spannend hoor.
    mv1977; Al voorzichtig gefeliciteerd!!! Goed teken toch dat de test al donkerder is. Wanneer krijg je bloedtest in het zh? Jij hebt dus als NOD dag de normale lengte van je cycles aangehouden?

17. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Meiden...
    Gaan jullie de dag na een TP werken?
    Ik wil eigenlijk niet... en gezien het feit dat deze ronde een geheime missie is, zoek ik naar een goed excuus niet op het werk te verschijnen vrijdag....
    Tips??
    Anyone?
    xx

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wensje, snap je onzekerheid. Ik heb zelf met 5 week precies met de CB indicator getest. hij gaf aan 2-3.
    Ik schoot daar van in de stress omdat ik 5 week zwanger was en 3+ wilde zien. Heb zelfs nog gebeld *bloos* met CB om te vragen bij hoeveel HCG hij oversprong op 3+ maar dat wilden ze niet zeggen wegens geheim concept omdat ze de enigen zijn met de indicator.

Maar iedereen maakt in een ander tempo HCG aan.
    Het beste zou je ff een bloedtest kunnen gaan doen en dan na 7 dagen opnieuw een test. Dat adviseerden ze mij in het ZH toen ik echt twee bloedtesten wilde. Maar je bent alweer 6 week. Voor wanneer staat je eerste echo geplanned??

Btw mensen, ik hoor eigenlijk ook op het lijstje hier van november/december ;) Ik heb op 7 november positief getest.... :)

19. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    @Blondje, nee hoor ik moest van het ziekenhuis 14 dagen na punctie, dus in principe je eisprong, testen. En dat was gisteren.
    En bloedtesten doen ze helaas niet bij ons in het zkh...

@Maria C, mijn TP was ook op donderdag, dus heb een lang weekend genomen! Heeerlijk! Ach en er heerst weer griep op dit moment! ;)

20. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    MariaC; Ik ben gaan werken na de tp, deze was vorige week woensdag en ik heb donderdag en vrijdag gewerkt. Ik werk op kantoor, dus lichamelijk geen zwaar werk. En in het zh gaven ze aan dat ik juist gewoon moest doen wat ik altijd die qua werken, sporten etc. Maar als je jezelf er beter bij voelt dit niet te doen, meld je je toch ziek? En griep heerst idd, ik heb het zelf te pakken op dit moment!

mv1977; Is bij ieder zh weer anders dus. Ik heb de bloedtest 2 weken na tp. Bij mij is in eigen cycles op dag 19 teruggeplaatst. Maar dat betekend dat dit weekend spannend wordt omdat mijn NOD zaterdag is.

Deel Deze Pagina