Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Vlinder3, Oct 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    @ Blondje--> We hadden 12 cryo's. Vorige maand waren er 4 niet levend uit de vriezer gekomen...

Licht bloedverlies moet kunnen hoor je vaak...
    Ik duim voorje dat het niet doorzet.

Knufff
    &
    Liefss

2. Blondje

Blondje Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,640
    0
    0
    NULL
    NULL
    MariaC; Je hebt er in ieder geval nog 8 over, maar het zou natuurlijk mooi zijn als er dit keer geen cryo's verloren gaan. Wij hadden er 11 en bij ons is er bij het ontdooien 1 verloren gegaan. Dit is je eerste ICSI waarvan je een verse en cyro tp hebt gehad? Mijn duimen draaien voor je!!!

Dank je! Ik hoop dat het dat is, afwachten helaas.

3. Blondje

Blondje Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,640
    0
    0
    NULL
    NULL
    MariaC; Lees je andere bericht nu pas, wat goed! Heel veel succes vanmiddag!

4. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    vreselijk... alles in zo'n behandelingstraject is afwachten... nerve wrecking...

Eerste behandeling. Eén verse TP, zwanger, maar dat ging mis vóór de 2e maand.
    De eerste cryo TP ging niet door omdat ze het ontdooien niet hadden overleefd.

Ik had ook overstimulatie (ik lees net je onderschrift)
    Bij de laatste Fm voor de punctie had ik 50 follikels.
    Achteraf denk ik wel eens dat het niet gek is dat de zwangerschap niet heeft doorgezet in zo'n ziek lijf...
    Voortdurend verhoging enzo...

Maarrrrr laten we hopen op een zwangere oud & nieuw.

Liefss

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,054
    944
    113
    Female
    Heee Dames,

Sjak wat heftig zeg..!! Ach ik hoop zo dat ze blijven plakken.. Blijf lkkr duimen voor jou.. Wat fijn dat je nog maar 1 dag moet werken zeg..:)

MariaC, super jij krijgt straks een emmy!!!!! Krijg je er 1 of 2?! Spannend...:)

MartinenAngela.. Ja ik heb de eerste nacht ook erg veel last van mijn buik gehad en veel lucht, volgens mij zegt dit niets.. IK zou proberen tot zaterdag te w88 met testen.. Het is net wat Snoes zegt anders kan je miss negatief testen omdat je te vroeg test..

Blondje.. Ik hoop voor je dat het niet door zet.. Het hoeft niets te betekenen, maar dat weet je nooit.. Je kent je eigen lichaam het beste he..:( K blijf lkkr doorduimen ook voor jou..!!

Lieverds ik moet bij mijn mama even op wat kindjes passen, dus ben even onderweg en daar ben ik er weer..:)

6. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Meiden, wie heeft er trek in lekkere appel beignets?

7. Laupa

Laupa Actief lid

May 28, 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    MariaC Wat super!!!!

8. Blondje

Blondje Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,640
    0
    0
    NULL
    NULL
    mariaC; Dat je toch een tp hebt gehad met die overstimulatie, 50!! Bij mij ging dat dus niet door, kan me voorstellen dat een zwangerschap dan minder kans van slagen heeft. Nemen ze bij jullie zh niet de volgende cryo als ontdooien mislukt?

kaaat; leuk oppassen! veel plezier! Bedankt voor t duimen, ik wacht t maar af.

9. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Jad at was mijn vraag dus ook.
    maar tijd-technisch ging dat niet geloof ik.
    Omdat ze ook nog een nachtje in de broedstoof moeten.
    Ik vind het ook onverantwoordelijk dat ze hebben teruggeplaatst!
    Hoeveel follikels had jij?
    moest je lang in het ziekenhuis?

het mooie van overstimulatie, is dat wel wel alvast hebben kunnen zien hoe dik onze buiken zijn wanneer we zwanger zouden zijn.
    Een mooie 5 maanden buik krijg je ervan, haha.

Xx

10. Blondje

Blondje Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar hebben ze er dan 4 tegelijk ontdooid? of 4 achter elkaar en hield het toen op? bij ons bellen ze ook alleen als er niks meer over is voor tp, anders gaat de afspraak gewoon door en hoor je dan hoeveel er niet gehaald hebben. Ik heb 6 dagen in het ziekenhuis gelegen, had 20 follikels aan 1 eierstok. (de andere eierstok is niet gevonden, weet niet of die er wel is) Op de dag van tp moest ik eerst voor een echo komen, ze zagen veel vocht in mijn buik en eierstok. Ik moest toen bloedprikken, en hieraan was te zien dat mijn bloed te dik was, vocht uit mijn bloed onttrokken. Dit is slecht voor de werking van je organen, dus werd geen tp en zh opname aan infuus, 6 dagen in zh gelegen. Wat vreemd dat het bij jou wel is terggeplaatst? Heb je wel bloed moeten prikken vooraf? Haha die dikke buik was bij mij dus niet echt, wel in 1 dag 2,5 kilo aan vocht aan gekomen, moest in t zh ieder dag meten en wegen.

X

11. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    2 rietjes achter elkaar.
    Ik was er ook heel boos over. Had een gepeperde mail gestuurd en kreeg er 1 terug met een aantal drogredenen.
    Mijn bloed was steeds veel te dik. Doffe ellende was het.
    Ik moest heel veel drinken en ik kreeg fluimucil.
    Paar keer per week bloedprikken en dat was het dan.
    Dan had ik 37.9 maar als ik 38 had moest ik meteen bellen en komen.
    Leve de protocollen...

Moet je anders ff op mn weblog kijken (onderschrift) voor mn mooie bolle buik, hihi.

Ik denk dat ze me idd gewoon hadden op moeten laten nemen.
    Welk ziekenhuis liep jij? Ik in t VUmc.
    En wat gek dat ze je andere eierstok niet hebben gevonden!

Liefss

12. miss h

miss h Lid

Dec 9, 2010
    97
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.
    Allereerst voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel !!
    iedereen die binnenkort mag testen succes ! ik duim !
    dinsdag zijn er 2 emmy's terug geplaatst.
    ging best snel eigenlijk....

ik zit nu alleen wel met 2 vraagjes, hopelijk kunnen jullie me daar mee verder helpen.
    eentje zag ik hier al staan (weet even niet meer van wie)
    Ik heb er ook moeite mee om de bolletjes de laatste dagen in te brengen.herkent iemand dit ?
    In het begin ging het reuze makkelijk maar nu gister avond en vanorgen word het steeds moeilijker, ik zie er ook steeds meer van terug in mijn broekje zeg maar (sorry voor de details)

en de tweede vraag...
    Ik werd vanmorgen wakker met helse steken in mijn onderbuik. Duurde maar iets van een half uurtje hooguit, maar vond het wel apart. Vooral omdat de last van de punctie vooral in mijn rug zat de hele week.
    Komt dit iemand bekend voor ?

Groetjes

13. Blondje

Blondje Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,640
    0
    0
    NULL
    NULL
    MariaC; Waar staat de foto op jouw blog? Wel fijn lijkt me om dat zo bij te houden, heb voor mezelf ook eea opgeschreven, als het alleen al later terug te lezen hoe het ook al weer zat. Echt vreem dat jij niet opgenomen bent, mijn bloeddikte-waarde (weet niet hoe dat precies heet) was is in het rood aangegeven bij de bloeduitslag en dat betekende OHSS en zonder discussie opname zh. Ben niet eens zo ziek als jij geweest. Wij zitten bij zh in Brabant, heel tevreden over.

Liefs Blondje

14. Blondje

Blondje Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,640
    0
    0
    NULL
    NULL
    missh; Fijn dat je emmy's zijn teruggeplaatst, tegen mij zeiden ze in het zh we gaan er eens eentje proberen thuis te brengen, vond ik zo lief! Geen ervaring met de bollen, maar die steken herken ik wel zo'n 2 tot 3 dagen na de tp. Succes!

15. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,054
    944
    113
    Female
    Heee Miss H.. Ik was het van de bollen niet meer goed in kunnen brengen..:) Ja weet niet precies waardoor het komt, ken wel wat meiden waarbij het een positief teken was (zij waren zwanger) dus je w88 af.. Ik heb de gehele dag door af en toe steekjes in mijn eierstokken (nog steeds) maar ook mijn baarmoeder volgens mij.. Ja als de embryo zich nesteld gaat je baarmoeder ook van vorm veranderen en dit kan je voelen.. Dit zouden de steekjes kunnen zijn, maja het kan zoveel zijn he.. Ben bang dat we gewoon af moeten w88 tot de testdatum.. Wanneer is jou datum..?

Amonuk, zie je onderin hangen.. Hoe is het met jou, lang niets van je gehoord..:) Alle andere meiden van dit topic schrijven nu ook in het topic "de Picknicktafel" onder algemene clubs.. Miss wil je daar ook eens kijken..:)

16. Boedha85

Boedha85 Lid

Jan 23, 2010
    89
    0
    0
    automonteur en peuterleidster
    Drenthe
    Wat allemaal weer spannend,., wat ik van iedereen lees!!1
    MariaC ik wens je heel veel succes toe!!!

En blondje,., ook enorm spannend voor jou,.,
    ik heb helaas wel een test gedaan net,., en die was zo negatief als het maar kan,., en heb er eigenlijk wel spijt van dat ik dit heb gedaan,., ik hoop nu zoooo hard dat het alsnog positief gaat worden!!!

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,054
    944
    113
    Female
    MenA oowww wat erg.. Ja blijf gewoon duimen dat hij nog positief gaat worden hoor.. Over 6 dagen is je echte testdatum pas tog..:) Moet goed komen.. Ik duim lkkr door..:)

18. Boedha85

Boedha85 Lid

Jan 23, 2010
    89
    0
    0
    automonteur en peuterleidster
    Drenthe
    Dank je wel Kaat,., ik hoop zo erg dat het nog mag gaan veranderen!!! en ik ga mij nu de cb digital kopen,.,
    ze zijn iets duurder maar denk dat ze wel betrouwbaarder zijn ,.,

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,054
    944
    113
    Female
    Wanneer wil je dan met de CB gaan testen.. ALs het lukt zou ik tog echt nog even 2 daagjes w88..!!:)

20. miss h

miss h Lid

Dec 9, 2010
    97
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey kaat...
    ik merkte het vanmorgen echt op dat ik dacht... hmm dit gaat niet meer zo makkelijk...
    positieve verhalen zijn altijd welkom he !
    ik mag officieel pas de 29e testen maar denk dat ik het wel eerder ga doen
    alle gevoelige testen er gisteren op los gelaten en zijn bijna allemaal negatief, dus de pregnyl is er echt bijna uit gelukkig.

ik voel nog steeds mijn baarmoeder/eierstokken, d8 eerst komt vast door de puncite, want het is natuurlijk pas 2 dagen na de tp.

wat had jij dan na de tp voor pijntje ? lang kort ?

Share This Page