He Kaat, Hoe is het vandaag? Vervolg op vanmorgen... Ik heb best veel last gehad van de punctie, zeker de dag zelf en de dag erna. Nog steeds heb ik steken in mijn eierstokken, hoewel dat nu wel een beetje weg aan het trekken is. Hier werd ik zelfs 's nachts van wakker als ik me te druk of te snel om wilde draaien... Ik heb niet van die inbrengballen, daar hebben ze bij mij in het zh ook helemaal nooit over gehad?! Ik dacht eigenlijk dat dat voor vrouwen met endometriose was? Wij mogen de 24 testen, wat ik op zich wel moeilijk vind aangezien de hel fam de volgende dag hier is... Als het negetief is ben ik op 1e kd voor de middag al dronken... (Hihi) en welke dag mag jij testen dan? Ik heb niet eens testen in huis eigenlijk, nog niet aan gedacht, hmmmm, maar zo kom ik ook niet in de verleiding! @ Blondie: Tja dat borstkankergen is heel vervelend, ik heb twee zussen met borstkanker en mijn vader is twee jaar geleden overleden aan kanker. Maar verder zien we het hier wel vrij positief in hoor, zolang je onder controle staat kunnen ze het toch eerder vinden dan dat je van niets weet. Verder aan alle meiden veel sterkte en succes met alle testdata etc!!! Kus Sjak
Lieve meisjes, Ik heb een emmy gekregen die van de artsen het 'voordeel van de twijfel' heeft gehad. Hij is 9 cellig en kwaliteitspredicaat 2. (1 is het beste) Ze zei dat ik dus iets minder kans heb op zwangerschap maar wel kans.... 28 dec testen...
MariaC; Jeeeeh! Gefeliciteerd met de mooie emmy in je buik! En nu maar plakken! Elke kans is er 1 toch! Hopelijk voor jou zwanger het jaar uit! Heb de foto gezien trouwens op je blog, jeetje wat een buik zeg! abnormaal dat ze je daar zo mee hebben laten rondlopen!
@ Blondje --> Ja erg he.... Ik heb iig al 1 postitiebroek in de kast, hahaha. Heb jij een top emmy teruggeplaatst gekregen deze keer? xx
Goh, het was druk hier gister en vandaag... Ben benieuwd en ga nu lekker bijlezen...heb nog een beetje tijd vandaag...al moet ik vanavond weer het toneel op... Blondje...nee, de datum van onze TP staat nog niet vast. Heb op 29 december een afspraak voor een echo, dan wordt het BMS gemeten, en dan wordt ik ingepland. Waarschijnlijk begin week 1, maar wanneer precies hoor ik pas na de echo. Maria...niet googlen...in een normale en natuurlijke cyclus heb je ook maar iets van 25% kans geloof ik...bij een verse TP dacht ik iets van 30%, en bij een cryo is het ook iets van 20 of 25%. Maar je mag je echt niet aan die getallen vastbinden hoor...daar wordt je echt depri van... Kijk maar onze lijst...daar is het slagingspercentage veel hoger deze maand...daar wordt je weer blij van... En volgens mij het net als Blondje zegt...bij het ondooien zit het grootste gevaar...maar als ze dat goed hebben overleeft is de kans bijna net zo groot. Sloppy...morgen lekker naar Wenen...er ligt veel sneeuw hoor...hier in Duitsland is het echt een chaos vandaag...geniet er maar van... Ja Chessertje...zulke situaties zijn echt balen... Snoes, wat raar van de Pregyl en Ovitrelle...heb het idee dat Ovitrelle juist vaker wordt voorgeschreven in Duitsland... Raar hé soms... Maar wat een fijne gyn. heb je... Heb idd. ook wel eens gehoord, dat sommige vrouwen beter op cryo's reageren als op verse emmies...zal waarschijnlijk wel daaraan liggen dan... hihi Blondje...THX voor de uitleg, en ik hoop dat de duivels ver weg blijven... Dat alvast vooruit plannen heb ik ook...maar moet je echt niet teveel proberen te doen...bij mij verliep de uitslag altijd precies zo als ik het juist helemaal niet had gepland... Sjak...wat fijn e 2 mooie emmies...enne, testen is op kerst denk ik, toch?? Kaaat, ik hoop ook dat het een goed teken is van de bollen... Volgende week wordt het spannend en moeilijk...maar fijn dat je afleiding hebt... Martinenangela...je zit 4 dagen na TP en wilt al testen...dat is idd. wel erg vroeg...zou echt nog maar een weekje wachten hoor... MariaC...wow...spannend nog...testen is nog net dit jaar denk ik, dus haal de Jip&Janneke champus maar alvast in huis... Blondje en Maria...haha...ik had een ongeveer 4 maanden zwangere buik bij de overstimulatie, en heb 4 dagen in het ziekenhuis gelegen... Zo, tot morgen meiden...
@MariaC: gefeliciteerd met je 9-cellige embryo! Om de boel een beetje te relativeren: wij hebben 4x ICSI gedaan, altijd een embryo van kwaliteit 2 terug laten plaatsen (hadden nooit kwaliteit 1) en we zijn begonnen met 4-cellig. De laatste x waren het 2 8-cellige en zie hier............ Ik ga voor je duimen! Jetje
Hee Lieverds, Miss H, ja na de tp had ik erg veel last van mijn darmen, eierstokken en baarmoeder.. Heb nu nog steeds als ik gegeten heb gelijk last van mijn darmen.. En als me blaas vol is van mijn eierstokken (vooral tijdens het plassen) en me baarmoeder voel ik af en toe.. Had vandaag een drukke dag.. Heb kerstinkopen met mijn zus gedaan.. Uurtje in de AH gelopen en ik was echt zo moe en voelde ook gelijk mijn buik dus.. Ach ja ik weet niet of dat iets positiefs is.. Hoop het wel natuurlijk.. Sjak ja de 24ste.. Als het positief is is het een super datum en als het negatief is verschrikkelijk idd.. Lkkr aan de alcohol dan maar.. Maar ik denk gewoon dat je test positief is hoor.. Ik heb ook nog geen testen in huis hoor.. Wil die echt pas de 24ste gaan halen.. Haha anders sta ik ook niet voor mijzelf in.. Maria.. Gefeliciteerd met je Emmy..!! Woehoe.. Je mag idd snel testen.. Ach ja lkkr tog.. Jetje Jeeeeeh.. Nogmaals Superdeduper Gefeliciteerd.. Al een beetje van de schrik bekomen.. Nikita, je reageert zo lief op iedereen, maar hoe is het met jou.? Behalve druk dan..
* jetje... jee een 3ling wat leuk ! * Kaatje.. ik krijg geen bloedtest alleen een test zelf doen en we gaan ook op vakantie maandag dus we moeten hem in de vakantie doen ik herken dat wel wat je net zegt... als ik volle blaas of een volle darm zeg maar heb dan voel je dat meteen raar he ??? laten we hopen dat dat positief is
Kaat, ik herken al je buikprobleempjes... Zeker de darmrommeltjes is erg herkenbaar (ik ruik niet naar bloemetjes, helaas zegt mijn lief... ha ha ha) De ivf arts had me hier wel voor gewaarschuwd, komt door de pregnyl zegt ze. Ik weet niet wat voor verslaving deze dame had (de plas waar de pregnyl uit is gehaald toen ze zwanger was zeg maar) Maar ik heb een enorme dropverslaving ontwikkeld in een paar dagen tijd?!!
Haha.. Helaas ruik ik ook niet naar bloemetjes.. Echt.. Ik drink dus echt heel veel bouillon deed ik nooit.. Hmm.. Allemaal al rare gewoontes aan het ontwikkelen.. K was vanmiddag bij mij mam en die lachte me ook echt hard uit met me bouillon.. Sukkelik..
Hee lieverds, hoe is het hier? Wat lees ik nou een 3ling bij Jetje, WOW!! @Ego, ik heb afgelopen dinsdag de 1e echo gehad bij 6,2wk maar ze durfde niet met zekerheid te zeggen dat ze hartactie zag....Nu even afwachten tot de volgende echo en dan zullen we zeker weten een mooi hartje zien kloppen. verder gaat het goed hier, veel moe, honger, af en toe komt de misselijkheid om de hoek kijken. Knuffel voor jullie allemaal.
Hee Vlinder.. Hoe is het met jou?! Oow wat spannend zo een echo.. En nu moet je over anderhalve week weer.. Hoop dat je dan een heel mooi hartje gaat zien.. Liefss