Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder3, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dames, mag ik jullie even wat vragen? Mijn zus heeft vorige week dinsdag een ivf behandeling gehad en nu heeft ze al dagen een stabiele temp van 37.2 Kun jij bij IVF zwangerschap ook aflezen aan je temp, of is die onder invloed van de hormonen altijd hoog? Ze heeft gisteren alvast een testje gedaan, maar die was (nog) negatief.

2. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Onder invloed van Utrogestan kan je temp hoog blijven.
    Ik had vorige keer een hoge temp en bleek zwanger. (VMK)
    Ik weet niet of dat ook zo had geweest als ik niet zwanger was....

3. Boedha85

Boedha85 Lid

23 jan 2010
    89
    0
    0
    automonteur en peuterleidster
    Drenthe
    Ik wilde nog even reageren,., ik heb niet na 4 dagen een test gedaan,., 8 december heb ik mijn terugplaatsing gehad,.,
    22 december mag ik testen,.,

gister was het 8 dagen na tp

4. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Wel laat testen hoor... brrr trek je het een beetje?
    Ik ben blij dat het VU 12 dagen na transfer aanhoudt...

5. Ik weet niet zeker of ze Utrogestan heeft? Ze heeft bolletjes die ze inbrengt en vantevoren geloof ik ook allerlei hormonen. Ben er zelf niet zo in thuis :).

Ze is zo onzeker omdat ze die negatieve test had en ze heeft geen gevoelige borsten meer sinds een aantal dagen, maar temp wel hoog. Dus ik had nog de hoop dat het misschien toch nog goed komt...

6. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Die bolletjes, dat is de utrogestan.
    Die zouden theoretisch de temp hoog kunnen houden.
    Nog een klein weekje, dan weet ze het zeker!
    Successss!

7. Mijn zus heeft een dag eerder haar terugplaatsing gehad en ook alvast een testje gedaan. Spannnend he?

8. Oh jammer!! Ik hoop het zoooo voor haar. Ze is nu 3 jr bezig en dit is haar 1e keer IVF.

9. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    ZOals ik al zei, ik weet niet hoe mijn temp geweest zou zijn als ik niet zwanger was de vorige keer....
    BIj mij was het hoog én was ik zwanger....
    Misschien zijn er meiden die ook een hoge temp hielden en niet zwanger waren? Die zullen vast wel in de loop van de dag reageren:)

Xxx

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    BLoempje, ik heb eerlijk gezegd geen idee.. Sorry..

MenA... Echt jammer dat hij negatief was gister, wanneer wil je nu gaan testen??

Maria, ja beter dat het VU 12 dagen aanhoudt.. Dat is ook overal weer anders.. Bij mij is het 14 na tp.. Maar ga 12 na tp al een thuistestje doen..:)

Hoe voelen we ons vandaag btw dames..?!:)

11. Boedha85

Boedha85 Lid

23 jan 2010
    89
    0
    0
    automonteur en peuterleidster
    Drenthe
    Ik begin steeds zenuwachtiger te worden,.,
    Ik ben net door ziekenhuis gebeld,.,
    Heb namelijk rechtsonder in mijn buik veel pijn,.,
    het komt wel met vlagen,.,

Nu denken ze dat ik urineweg infectie heb,.,
    Dus zo mijn urine inleveren bij de huisarts,.,

En mocht tegen de pijn af en toe wel een paracetamol innemen,.,
    22 december mag ik testen en heb direct gevraagd of het niet eerder mocht,., en ze heeft mij geadviseerd om het niet eerder te doen dat heeft geen enkele zin,.,

DUS EEN DUIDELIJK ANTWOORD VAN EEN PROFESSIONEEL,.,

Ik wil iedereen een dikke digitale knuffel geven die ook in de ww zitten,.., spannend allemaal!!!

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Owww MenA wat spannend allemaal zeg.. Ja we moeten maar naar de pro luisteren he..

Wat voor pijn voel je precies.. Ik heb namelijk ook nog steeds pijn vooral bij het plassen, maar d8 gewoon dat dat mijn eierstokken waren?

Sterkte..!! (K)

13. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo lieve meiden,

Ben eventjes niet hier geweest en ik heb geloof ik zooooveeel gemist!!! Wat gaat dat hard zeg.
    Ik ga proberen om nog wat terug te lezen, maar weet niet of dat gaat lukken. Anders sluit ik me vanaf hier gewoon weer bij jullie aan als jullie dat goed vinden.

Hoe is het met iedereen???

@Kaatje: Zit je emmy nog lekker warm in je buikie??? Zorg er maar goed voor! Wanneer ga je testen?

@LFN: Hoe is het bij jullie? Nog even volhouden he, dan heb je weer een TP toch... (Ik ben je toch nog stiekem voor, maar meer hierover in mn egoberichtje zometeen)
    Ben je nog lekker aan het dansen?

@Sloppy: Hoe voel jij je? Nog een paar weekjes en dan kan je jullie beebje bewonderen op de echo toch?

@Lente: Bij jullie alles goed????

@Snoes: Hoe staat het er bij jullie voor?

@Pink: Moedergansje....ben jij er nog?

@Iedereen die ik vergeten ben: Sorry...hoop dat jullie me ook op de hoogte brengen van hoe het met jullie gaat...

@Ego: Gisteren bij de gynaecoloog geweest ivm de aanhoudende buikpijn, die nu bijna weg is godzijdank...
    Was nog wat vocht te zien, maar niet schrikbarend veel gelukkig.
    Volgens hem heb ik echt 2 en een halve week vreselijke buikpijn gehad van de punctie. Ik kon me dat niet voorstellen, maar volgens hem is dat echt mogelijk.
    Bij een eventuele volgende punctie gaan ze er rekening mee houden en zal ik morfine krijgen, zodat ik niet teveel krampachtige bewegingen maak bij het aanprikken van de follikels, waardoor ik dan dus waarschijnlijk minder wondjes e.d. zal hebben.
    We wisten natuurlijk vorige week al dat er 1 cryootje is en het goede nieuws was dat ik deze in deze cyclus al terug mag laten plaatsen! Dus tussen kerst en oud & nieuw heb ik nog een cryo TP!!!
    Moet ie natuurlijk wel goed ontdooien, maar we gaan uit van het goeie natuurlijk.
    Ben hier echt wel heel blij mee!!! We zitten alleen wel in Drenthe tussen kerst en oud & Nieuw, dus wordt dan waarschijnlijk even op en neer rijden. Nu dus wachten op mn eisprong door middel van ovulatietestjes, hoef ook geen pregnyl/ovitrelle te prikken. Als mn ovutest poitief is bellen en dan 4 dagen later TP.
    Pregnyl is niet leverbaar trouwens he tot eind januari, was dat hier al bekend???
    Ik mag dus gewoon hier blijven hangen meiden, want heb deze maand gewoon nog een TP! Spannend!
    Tot zover mijn verhaal dus...ben benieuwd naar hoe het met jullie allemaal gaat! Ik ga ook maar eens een keer bij de Picknicktafel kijken, want daar ben ik nog niet geweest!

Knuffels voor iedereen!

14. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Ooww Iloon, wat fijn zeg zo snel..:D:D Echt super.. En tuurlijk ontdooit ie goed..:)

Mijn emmy zit nog heerlijk in mijn buikje ja..:) Heb 27ste bloedtest, maar ga 25ste thuistesten..:) Dus hopelijk een super kerstkadoo.!!:)

15. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    En 2 en halve week buikpijn van de punctie.. Ik heb er helaas ook nog steeds last van hoor.. Het wordt wel minder, maar voel het nog altijd..:( Alles voor het goede doel he..

16. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Kaat: Hoop zo op een mooi kerstcadeau voor jullie!!
    Ik las het net, jij en MenA hebben zo'n beetje dezelfde klachten als ik.
    Ik had ook rechts heel veel pijn en heel erge pijn bij het plassen, alsof je baarmoeder uitelkaar getrokken wordt ofzo...

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Ja je beschrijft de pijn precies goed..:) De punctie zelf was bij mij ook heel pijnlijk.. Dus het zal daar door komen.. Zolang het niet ondraaglijk wordt, ga ik gewoon door..:) Moet tog iets he.. Het ziekenhuis kan er nu tog niets meer aan doen.. Het moet gewoon helen vanbinnen..

18. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja inderdaad, je kan er niet veel aan doen.
    Paracetamol slikken, veel drinken en rusten was bij mij het advies.

19. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Wat super Iloon09!!! Ga voor je duimen!

Kaat, hou je het nog vol of is er al sprake van testdrang!? ;)

MartinenAngela, ik heb ook die pijn rechtsonderin gehad... en tada!! :D

20. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    @MV:Ooooohhhhh...ik was jou dus helemaal vergeten!!! Sorry!!!
    Hoe voel je je??? Spannend 3 januari....das nog eens leuk het nieuwe jaar beginnen, met een echo van je beebje!!!

Deel Deze Pagina