miss h,...ik mocht bij mn vorige tp op 15dagen na tp testen maar ik werd op dag 12 ongi,..ik ben dus van mening dat je op dag 12 wel kan testen en zoals er al gezegd werdt, als ie dan negatief is, kan ie nog alle kanten op! en als ie positief is,..wordt ie hopelijk alleen maar donkerder! all: ik heb nog niet eerder op dit topic gezeten. wel al op vele andere maar gezien ik waarschijnlijk volgende week mijn tp heb, vond ik het wel leuk hier even te komen kijken! ik zit nu op cd 9 en weet niet precies wanneer ik voor een tp mag! ik slik progynova voor mijn bms en krijg dus als het goed is ook geen eisprong alleen 2 cryo;s (als de ondooiing goed gaat!!!) als mn bms goed genoeg is! ben benieuwd waneer! ik krijg morgen mn eerste meting en ben heeeeeeel benieuwd!!!!! zo spannend weer!!!
Miss H, ik had vandaag ook een beetje zeurend ongie gevoel in mijn buik en last van mijn rug ineens steken.. Ongie kan nog helemaal niet maja.. Irritant he al dat gevoel.. Als we dat nou eens uit konden schakelen en gewoon testen en weten en klaar.. Zou fijn zijn..
Spannendetijden, wat leuk een lotgenootje... Krijg eenzelfde behandeling als jij...Neem sinds deze week Progynova, en moet over 2 weken voor de eerste keer BMS meten. Krijg dus ook een TP zonder eisprong, in de eerste week van Januari. Wordt over 2 weken na de echo definitief ingepland. Heb al eens eerder zo'n TP gehad, dus ze weten ongeveer bij mij hoelang het duurt voordat het BMS goed is...duurt wel een tijdje bij mij... Krijg jij er ook nog iets naast?? Ik moet vanaf vandaag ook nog dagelijks een tabletje Estrifam innemen, maar niet oraal maar vaginaal...lekker verwarrend allemaal... Spannend hé...de ontdooingen en succes morgen bij het BMS meten... Ben benieuwd...
* kaatje.. het is echt vet mega irritant... je kunt er echt niks van zeggen. ik denk dat ik gewoon kerst avind aan houd, is ie nega dan kan ik nog alle kanten op toch ? ze zeggen 8 tot 11 dagen na de tp moet je ongi worden nou dat gaat natuurlijk niet als je dan nog die bolletjes gebruikt haha
La Femme,., bedankt voor je reactie!! Kan gebeuren,., ik kijk soms een paar uurtjes niet en dan zijn er toch een berichtjes bijgekomen dat ook ik even de kluts kwijtraak hih Maar inderdaad,., vandaag kon ik niet meer bij de huisarts terecht,., as maandag moet ik mijn urine inleveren,., en ik ga morgen direct cranberrysap halen en drinken,. want zit nu niet te wachten op een kuur,., @Kaat en Iloon,., klopt,. ik heb nu als ik naar de wc moet,., mijn blaas vol heb en als ik van de wc kom,., een steken en soort branderig gevoel aan de rechterkant,., bij mijn eierstok zeg maar,., en binnen een half uur zakt het ook wel weer af,., Verder heb ik nergens last van!!! Hebben jullie verder ook nog geen symptomen van iets? 22 december mag ik testen,., ik hoop echt dat we dan dubbel feest hebben,., want dan zijn martin en ik ook 9 jaar bijelkaar!!!
Goedemorgen Dames, Spannendetijden wat leuk dat je mee komt schrijven.. En wat fijn dat je al zo snel je tp hebt.. Ik vindt je onderschrift erg leuk.. Nik voor jou gaat het nu ook lkkr snel.. Miss H, ja sommige worden door de bolllen heen ongie, maar ze kunnen het tegen houden ja.. Ach ja afw88 he.. Heb voor de rest nog niet echt syptomen nee MenA, Hoop zo voor je dat je 22ste een super test in je handen hebt.. en dan ook nog eens 9 jaar samen zijn dat maakt het helemaal leuk tog..
Ha meiden, wie wil mij helpen????????????????????????????????? Ik weet het echt niet meer en zit er even helemaal doorheen. 22 dagen geleden heb ik voor het laatst Deca en puregon gebruikt. We hadden maar twee follikels en daarom hebben we samen met het zh besloten om de poging af te breken. We hebben zelf geklust met de hoop dat het zou lukken om een bevruchting te krijgen. In het weekend van sinterklaas heb ik heel licht bloedverlies gehad. Echt alleen een drupje bij het afvegen. Dit was 2-3 dagen. Had ook een beetje kramp in mijn onderbuik. Sinds die tijd helemaal geen tekeken dat de ongi zou komen. Ik voel me ook niet anders. Het zh gebeld, en die zeggen dat ik af moet wachten. Omdat we hier met ervaringsdeskundigen te maken hebben wil ik graag van jullie weten wat jullie gevoel is en wat jullie zouden doen. Ik weet het echt niet meer
Nov/Dec Wie wat: Vlinder3:IVF poging 2 Herma:IVF 4 Wennes10:Cryo tp Misty:IVF poging 1 Ladouce:IVF 5 Lente67:IVF2 IJsvogeltje:ICSI 1 La femme Nikita:IVF2 Sloppyslayer:IVF 1 Clowntje:IVF 3 norwegian-sky:ICSI 2 Pink38:IVF3 Moontje B:ICSI 1 Kaaat: ICSI 1 Chessertje:IVF1 Zeehondje:IVF1-cryo tp 2 Amonuk:IVF poging 1 Snoes:IVF 1, UMC Utrecht MariaC:ICSI 1cryo tp 2 Sjak:ICSI poging 1 Laupa:ICSI 1 Sammie88:IVF 2de poging eigen cyclus Wanneer: Vlinder3:nov, 26-10 start Lucrin, 1 nov start Gonal300 Herma:nov, 23-10 start Puregon Ladouce:nov, 10-11 uitgangsecho, 13-11 start deca, 15-11 start Menopur Lente67:29-10 start 300 ie menopur IJsvogeltje:18/11 start puregon, 24/11 start deca erbij Misty1984:Nov La femme Nikita:nov, punctie hopelijk week 47 Sloppyslayer:start op 14-11, Clowntje:start deca 27 okt, puregon 9 nov norwegian-sky:30 okt start puregon Pink38:6-1 start Puregon Moontje B:2-11 start Deca Kaaat:18-11 start Deca, 25-11 start Gonal Chessertje: 4-1 start Deca Amonuk: 9-11 start Deca, 10-11 start Gonal F Moontje B:17-11 start Puregon 150 MariaC:22-11 1e dag menstruatie Sjak: 26-11 start Deca Laup:26-11 start Deca FM's: Herma:2-11 1e FM Chessertje:10-11 2e FM Vlinder3:12-11 2e FM Lente67:12-11 3e FM norwegian-sky: 13-11 3e fm Amonuk: 15-11 1e FM, 16-11 2e FM, 17-11 3e FM Zeehondje: 15-11 FM Snoes: 15-11 1e FM La femme Nikita: 19-11 2e FM Clowntje: 20-11 3e FM Ladouce: 22-11 1e FM Pink38: 22-11 FM 4 +uitslag E2 sloppyslayer:23-11 2e FM IJsvogeltje: 26-11 2e FM Moontje B: 25-11 1e FM Sjak: 3-12 2e FM MariaC:3-12 1e FM Laupa:15-12 1e FM, 20-12 2e FM Kaaat:7-12 3e FM Punctie: Herma:4-11 Chessertje:12-11 norwegian-sky:rond 13-11 Lente67:15-11 norwegian-sky:15-11 Vlinder3:16-11 Amonuk:19-11 Snoes:19-11 La femme Nikita:22-11 Clowntje:23-11 Pink38:24-11 Ladouce:24-11 IJsvogeltje:28-11 Sammie88: 01-12 Kaaat: 10-12 Terugplaatsing: Herma:7-11 2 emmy's Vrolijke Jetje:8-11 2 emmy's Chessertje:15-11 1 emmy Lente67:18-11 2 emmy's norwegian-sky:18-11 1 emmy Vlinder3:19-11 als het A is 1 emmy en als het b/c is 2 emmy's. Amonuk:22-11 La femme Nikita:24-11,2 emmy's. Zeehondje:24-11 Ladouce:26-11 Clowntje:26-11 Pink38:28-11 Sloppyslayer:30-11,1 emmy IJsvogeltje:1-12 Sammie88: 03-12 Kaaat: 13-12 MariaC: 16-12, 1 emmy Testen: La femme Nikita:bloeduitslag 9-12 Ladouce:10-12 bloedtest Clowntje:11-12 thuistest Pink38:12-12 Sloppyslayer:12-12, bloedtest 13-12 IJsvogeltje:13-12 MariaC: 28-12 bloedtest Kaaat: 27-12 bloedtest Zwanger: Misty:13-11 positief getest, iets meer dan 5 weken (cb zegt 3+) Vrolijke Jetje:21-11, quick vue en CB, 22-11 bloedtest norwegian-sky:28-11 thuistest, 30-11 bloedtest Vlinder3:28-11 thuistest, 10 dagen na tp. Amonuk: 3-12 thuistest, bloedtest 12 dgn na tp. Zeehondje: 5/6-12 thuistest (helaas vmk 5 wk.) Sloppyslayer:thuis test (10-12) 13-12 bloed test Sammie88: 18-12 thuistest, 20-12 bloedtest Helaas Ongie: Herma:19-11 Chessertje:26-11 Lente67: 1-12 Snoes: 4-12 Pink38: 8-12 Pink38: 8-12 Iloon09: 10-12 Clowntje: 11-12 Ladouce:12-12 neg test,nog geen ongi IJsvogeltje:13-12 Zeehondje:13-12 (vmk 5 wk.)
Meiden, ik weet dat ik hier niet veel heb meegepraat, maar wilde laten weten dat ik vandaag positief heb getest. Ik duim voor iedereen dat jullie me snel mogen volgen!!
Door stress kan je ongesteldheid ook wegblijven toch? Ik zou in ieder geval toch even een testje doen dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Al is testen natuurlijk ook heel eng en misschien confronterend als hij wit blijft, je weet wel waar je aan toe bent.
Hee Moontje.. Wanneer zou je NOD ongeveer moeten zijn.. weet je dat of is dat door de medicatie ook allemaal in de war geschopt.?! Ik zou ook een testje wagen denk ik.. Misschien wel hard maar dan weet je waar je aan toe bent! Sammie GEFELICITEERD!!!!! Jeeeeh nog een zwangere erbij!!! Mag ik vragen wat voor symptomen je allemaal gehad en wat voor kwaaltjes..
Goedemorgen meiden, Sammie88; Van harte gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap!! Moontje; Ik zou ook zeggen, testje voor de zekerheid? Kaaat; Hoe gaat het wachten bij jou, voel je je goed? Ik ben helaas ongesteld geworden, had donderdag al een voorgevoel door voortekens maar het is vanmorgen echt doorgezet. Op naar de volgende maand dan maar! We hebben nog 9 cryo's in de vriezer gelukkig, daar probeer ik me nu maar op te concentreren, hopelijk een heel mooi begin van 2011 voor ons! Liefs Blondje
Blondje wat jammer zeg.. Dikke knuffel voor jou.. Met mij gaat het goed hoor.. Voelde me gister best wel onzeker, maar nu wel weer okee. Voel me baarmoeder (voor mijn gevoel) ook echt zitten dus daarom hoop/denk ik dat het goed zit.. Ik ga duimen voor een heel mooi begin van 2011 voor jou..!
Nou, heb niet veel van mijn belofte om meer mee te schrijven kunnen waarmaken van de week. Beetje hektisch geweest, maar volgt later in mijn berichtje. Ik heb wel af en toe meegelezen en wat een nieuwe namen weer! Leueueuk!! Blondje, pff ongi is zoooooo confronterend! Jammer, maar 2011 heeft vast heel wat in petto voor je!! Even deze bittere teleurstelling doorslikken en genieten van een fijne kerst en jaareinde. Veel cucces nog met je cryo's!! Martinenangela, wat naar zo'n ontsteking. Ik herinner me dat ik bij mijn vorige IVF ook het gevoel had een blaasontsteking te krijgen. Bleek nadien toch niet het geval te zijn. Zou het iets met een ev. zwangerschap te maken kunnen hebben? Ik had toen jammerlijk een vmk. Spannende tijden, ik hoop dat je echo vandaag al wat meer verduidelijking geeft. Hopelijk ontdooien je cryootjes goed en doet je BMS wat het moet doen! Nog op de valreep een TP in 2010?! Kaat, relax, meid! Hoe graag je de klok ook een duwtje wil geven, je emmietje heeft de tijd nodig om zijn nestje te bouwen, en haast en spoed is zelden goed, want dan valt zijn nestje uit mekaar! Nog eventjes geduld dus. Testen op kerstavond moet wel kunnen volgens mij. Ik mag testen 12 dagen na TP, maw 28/12. Mijn duimpjes draaien voor je!! LFN, ik bewonder je dat je altijd de tijd en energie vindt om een lief berichtje te posten voor alle meiden hier! TOP!! Nieuw poging begin 2011? Alvast toitoitoi!! Miss h, ook 2 emmies aan boord! Wanneer ga je testen? Ik wens je nog veel geduld toe tot dan! Iloon, jij mag volgende week al testen! Plassen op een stikkie of bloedtest? Spannend!! Moontje b, ook spannend voor je! Misschien toch een testje wagen? Zou wel super leuk zijn als jullie geklus een beebje opbrengt. Fingers crossed!! Sammie88, joehoe, nog een zwangere in het rijtje!! Super gefeliciteerd!! Geniet met volle teugen! ego, maandag PU gehad. 12 mature eitjes waarvan 10 werden bevrucht. Afgelopen donderdag vroeg in de ochtend marituman terug op het vliegtuig gezet. (we wonen eigelijk in ethiopie, maar wegens mmm verblijf ik nu hoofdzakelijk in Belgie, beetje ingewikkeld) Afscheid was verdrietig, want ik kreeg na de middag TP van 2 emmies en moest dit magische moment in mijn eentje doen. Geen toppertjes, maar wel 2 goeikes. De overige emmies waren opnieuw niet goed genoeg om in te vriezen, dus net zoals bij IVF1 veel emmies, maar geen cryo's. Why??? Gister vroeg in de ochtend met buikpijn wakker geworden. Misselijk, braken, zweetaanvallen en de buikpijn bleef aanhouden. zh gebeld en op controle geweest. Resultaat : vroege, milde overstimulatie. Vandaag gaat het gelukkig wat beter. Wel dubbel hoor. Als de klachten verergeren zou het een goed teken zijn en op zwangerschap wijzen. Maar die pijn is zo erg. Oh ja, er is ook assisted hadging toegepast op mijn emmies! En ik moet cardioasperine nemen om de kans op innestelling te vergroten. Tenminste, sommige studies beweren dit en andere spreken dit weer tegen. 28/12 weten we meer! Liefs, Maritu
Lieve Blondje, wat rot zeg! Vanaf wanneer had je al ongi gevoel dan? Heel heel heel heel veel succes voor 2011, over een paar weekjes goed 2010 afsluiten en op naar het nieuwe, zwangere jaar! Maar goed... woorden waar je nu niets aan hebt natuurlijk.. *digiknuff* Maritu, wat balen dat je de transfer in je eentje hebt moeten doen! Als het volgende week erger wordt, die overstimulatie, mag je van mij alvast een taartje eten!! Maar inderdaad, heel vervelende pijn is het.... *sterkte* Ego--> Ik heb sinds de TP al ongi krampen... Niet echt een opbeurende gewaarwording eigenlijk.... Morgen zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden (ik heb een heel korte luteale fase) en ik hoop maar zo dat de utrogestan de menstruatie lang genoeg uit kunnen stellen voor Dibbes om in te kunnen nestelen.....
De man van mijn zus wil niet meer testen, maar wachten op de bloedtest in het ziekenhuis. Ze heeft 6-12 terugplaatsing gehad en ze krijgt de 24e pas een bloedtest? 18 dagen later? Dat is wel erg laat toch of is dat vaker zo?