He dames, Waren er gister meer die een hormonale depressie hadden?? Wat kan je een rotdag hebben dan he? En eigenlijk om niets, manlief is eigenlijk te lief en heeft me niet eens uitgelachen om mijn belachelijke bui... Het wordt steeds spannender, ja, wij mogen vrijdag testen, maar ik wil ook eerder! Maar in het Zh hebben ze gezegd dat dat niet nuttig is... Ik wil het zoooooow graag weten (wel positief natuurlijk!) Nou ladies, we gaan lekker met de hond naar het strand glibberen, is daar supermooi! Later, X Sjak
Hee Sjak, en meiden! Ik wilde ook naar het strand. Maar mijn lief zei: "veel te inspannend voor jou, ik wil dat je rustig aan doet" hahaha Dus we gaan straks de kerstboom opzetten. Toch maar wel... Ik was eerst vroeg wakker vandaag. Maar ben om 11 uur weer naar bed gegaan. Vandaag is het Grote Malen begonnen. Verschrikkelijk. Je kan nu nog niets weten. Ik dek me in tegen een teleurstelling, maar vind het oneerlijk t.o dibbes om zo sceptisch te zijn. Je wilt jezelf beschermen tegen teveel verdriet als het weer niets blijkt te zijn... Ik voel vanalles wat nog het meeste wegheeft van een menstruatie. Kan vanalles betekenen...
Goedemiddag dames, Bedankt voor jullie lieve reacties!! Voor degene die in de wachtweken zitten, ik hoop voor jullie op n heel mooi uiteinde van 2010. Ik ga morgen t zh bellen om een tp in deze cycles af te spreken, wellicht zie ik sommige van jullie in t januari/februari topic! Liefs Blondje
Hee Dames, Maritu, ja hoop heel erg dat je weer lkkr aan het werk kan, dat scheelt echt wel hoor.. Gaan de dagen lkkr snel.. Sjak, haha lief he die mannen.. Hoeveel dagen na de tp zit je vrijdag.? Ben benieuwd.. Maria, ik zei het al lief he die mannen.. Ja all symptonen kunnen van alles zijn, dat is zo irritant..!! Hopen dat de tijd een beetje snel gaat nu.. Nou ik weer lkkr thuis en kanon af, dus zo ff lkkr slapen..
meiden, even vlug een HALLO vanuit Duitsland... Wat een week-end zeg als je alleen maar zondag vrij bent... Stress stress puur, en dan voel ik me ook nog eens helemaal niet lekker.... Zal morgen even op alles en iedereen weer reageren...vanavond moeten we nog gaan eten met vrienden... moeten niet echt natuurlijk, als we er zijn is het wel weer leuk...maar ben nu alleen maar moe moe moe...
Nou heb hier vanmorgen een flink potje lopen janken! Mijn zus is vanmorgen ongesteld geworden. 1e poging is dus niet gelukt. Vind het zo verschikkelijk voor ze. Heeel veel succes voor de andere dames die nog moeten wachten.
Bloempje wat naar zeg..!! Balen.. Heeft ze nog cryo's of moet ze helemaal overnieuw.. Dikke knuffel voor jou en haar..!
Nee, helaas geen enkele cryo. Ze had maar 4 eitjes en 2 daarvan waren goed genoeg en die hebben ze teruggeplaatst. Ze moet nu echt helemaal overnieuw beginnen. Misschien meer geluk in 2011.
Hè Bloempje dat is vervelend! 2011 wordt haar jaar! He Kaat, ik heb mijn tp 10 dec gehad en mag 14 dagen na tp testen! Maar ik zie hier dat heel veel al na 12 dagen mogen testen... Ik loop in Voorburg en ik moet gewoon een thuistest doen. He Maria, nou wij uiteindelijk ook niet naar het strand geweest, er lag wel heeeeeeeel veel sneeuw bij ons in de straat en naar het strand lopen is met dit weer te ver (lees: te koud). Vraagje aan alle dames, ik heb op het moment zo'last van steken in mijn rechtereierstok met pijnscheuten mijn been in?! Is dit herkenbaar??? Ik dacht zelf dat het misschien nog aan de punctie lag en ik gewoon te weinig drink, ik heb hier 's nachts nl ook last van. Kaat jij gaat testen met kerst toch? Ben je niet bang dat het niet positief is je je een k** kerst heb? Daar ben ik zo bang voor, mijn hele fam + schoonfam zijn dan hier.... Kus Sjak
Sjak, ik heb nu geen punctie gehad en heb evengoed steken in (denk ik/moet wel) eierstokken. Zou het komen van de Utrogestan?
Hee Sjak, Ja ik krijg 14 na tp een bloedtest maar wil dus 25ste thuistesten, ja miss zal ik me dan wel even naar voelen, maar ik ga naar een tante met mijn man en ouders en die weten er allemaal van, dus als het zo is is het zo.. (ga ik niet van uit..) En het idee dat het wel gelukt is en dan zo een test hebben, ja dan maakt het tog dat ik het niet kan laten denk.. En 12 dagen na tp kan je echt al wel testen hoor.. Als ik jou was zou ik ook 1 of 2 dagen eerder testen.. Is hij wit en ben je 2 dagen later nog niet ongie nog een keer proberen tog.. Kijk ls hij nega is blijf je nog in spanning (zolang je niet ongie bent) en als hij posi is ben je gelijk van de spanning af.. Zo denk ik dan maar.. Steekjes ja ik heb er ook last van, maar vooral overdag en snachts iets meer ongie zeurend gevoel.. Maar mij is verteld dat als je baarmoeder groeit dat als ongie kan voelen, dus ik hoop dat dat gebeurt.. Wie weet komt het van de utrogestan.. Zou ook kunnen he.. Spannend allemaal hoor.. Wordt nu wel echt spannend..
Ohw I hope so! Ik word nu toch wel een beetje zenuwachtig hoor.... Mijn borsten zijn een maat gegroeid en die doen zeeeer!!! Kan dat van de dormonen zijn en hoelang duurt het eigenlijk tot die laatste shot uit je lichaam is? Ik had 1500 pregnyl geloof ik... Zijn wij eigenlijk de laatste drie of zie ik iemand over het hoofd? Kus en weltrusten Sjak
Sjak krijg jij ook de bollen? Daar kan je ook zere (.)(.) van krijgen... maar ik hoop dat het is omdat je hardstikke ZWANGERRR bent!!
Nee ik krijg geen bollen, ik dacht eigenlijk dat die voor endometriose waren? maar dat is niet zo geloof ik? Ik heb vrijdag mijn laatse shot gehad en nu doe ik het helemaal alleen (hihi) zonder medicijnen!
Hee Dames, De cupmaat vergroting kan komen door de bollen of pregnyl.. Mijnes zijn ook erg gegroeid, maar heb er ook hele mooie aderen overheen lopen.. Ja volgens mij zijn wij de laatste 3.. Sjak eerst, dan ik en dan Maria.. Woehoe.. Spannend hoor.. Ja ik weet niet hoe snel al die medicatie uit je lijf is.. En volgens mij kunnen de medicatie ook wel voor symptomen zorgen.. Beetje jammer.. Maja w88 tot de test is het enigste wat we kunnen he.. Sjak heb je al besloten wanneer je gaat testen.. Ben helemaal niet benieuwd hoor..
Nee voor innesteling. Een extraatje SOmmigen krijgen pregnyl na de tp, anderen utrogestan, en als je cryo in natuurlijkj cyclus hebt nietss... Maarrr als jij nu dus zere (.)(.) ben je dus zeer waarschijnlijk zwangerrrrr Wanneer had jij je tp?
10 december, dusss uh de negende dag vandaag. Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Ik denk een dagje eerder dus de donderdag! Hebben jullie allebei die ballen? De ivf zuster zei dat je van de medicatie zwangerschapskwaaltjes kan hebben, dus stiekem ben ik al plannen aan het maken, maar aan de andere kant durf ik niet te enthousiast te zijn. Het is zo dubbel ,dat ik mezelf irritant ga vinden, ha ha ha! Hoe is dat bij jullie?
Sjak ja het is idd heel dubbel.. Ik denk ook echt dat ik zwanger ben en wil daar ook gewoon in geloven, maja dat weet je pas als je die test hebt en dan denk ik nog dat ik het eerst op de echo wil zien voordat ik het helemaal geloof.. Ja ik heb de bollen iig wel.. Viesspul hoor, maja als het zijn werk doet hoor je mij niet klagen..