Weltrusten dames, ik ga proberen te slapen en niet te letten op wat ik allemaal voel en denk enzo.... ha ha ha! Gelukkig heb ik kerstvakantie dus ik kan er elke dag de hele da aan denken. (had nooit verwacht dat ik liever zou werken dan genieten van de kerstvakantie)
Ik ga ook slapen.. Gelukkig mag ik deze week 3 daagjes werken.. Maar ben morgen wel vrij.. Dus kunnen we elkaar lkkr gek maken hier.. Baai baai Zwaai zwaai!! Slaap Lkkr!!
Ik morgen ook vrij, heb de hele dag lekker vol met afspraken gezet. Afleiding ten top... ik ben wel blij dat we de kerst hebben. Als ik op dag 9 zit ga ik testen hoor! haha
@Maritu,., Hey meid,., Ik zat samen met jou in die mmm in augustus september,. Heb toen de hele tijd met je berichtjes gestuurd hoe het nu met ons ging,., we liepen haast gelijk,., Ook ik heb met 5 wk een vmk gekregen,., Nu heb ik een cryo tp gehad,., en as woensdag 22 december mag ik gaan testen,., Alles voelt stukken beter dan de eerste keer,., Ik had toen gelijk een opgezwollen buik,., pijn met hoesten,., krampen en valse lucht,., Maar tot nu toe heb ik echt nergens last van,., alleen het gevoel dat ik blaasontsteking heb,.,
Word met de dag spannender!!! Mag 22 december testen!! Maar het gekke is,., ik voel verder niets,., Bij de 1e keer had ik direct al gezwollen borsten,, Maar nu niets,., Ik heb nog een vraagje,. Ik wilde graag ons top embryo/cryo delen met jullie maar weet dus niet hoe ik dat voor elkaar krijg,., Weet iemand hier iets van?
Goeiemorgen meiden! Fijn dat jullie zo positief zijn allemaal! Zou zo mooi zijn mochten we met zen allen met Jip&Janneke champy het jaar uitklinken! Op naar de posi-tests!!! Martinenangela, klopt, wij lopen mekaar al langer tegen het lijf hier bij ZP. Wat jammer hè dat het vorige keer bij ons beide op een vmk is uitgedraaid. Deze keer niet hoor; deze keer zijn we saampjes lekker zwanger tot augustus (sept.)! Zou toch zo leuk zijn!! Wat bedoel je met het 'delen' van je cryo?!? Ik ben al vroeg op en ben al terug van zh. Het vrije vocht in mijn buik is geminderd. Mijn stokkies zijn nog steeds sterk vergroot en moet nog bloeduitslag afwachten. Gelukkig heb ik ze wel kunnen overtuigen om me weer te laten werken. Wel niet te veel rondlopen enzo, maar dat moet lukken. Ben heel blij hiermee, want ben 9 dagen thuis geweest en dat is wel goed geweest zo, maar heb nu afleiding nodig! Nou, ik ga dus weer aan't werk! Nog veel plezier jullie met het afspeuren naar symptoompjes! hihi XXX Liefs, Maritu
Het zijn er dus nog vijf hier! @martin en angela Je wilt wat met ons delen, maar ik begrijp niet zo goed wat? Mijn borsten springen bijna mijn shirt uit.... en ze doe zo;n zeer! Je leest veel dat sommigen heel veel kwaaltjes hebben en de ander niets. @maritu Wat had je dan met je stokken? Vocht, nog van de punctie? Op welke dag zit jij nu dan? @ Maria Ik wil ook zo graag al testen, vandaag dag 10 nog vier te gaan (maar ik denk drie). Ik heb expres geen testen in huis nog! @Kaat Zoek vandaag de afleiding maar in de sneeuw! Hond is gek op sneeuw en ik ook, dus ga maar wandelen... en huishouden... en koffie drinken... enzo! Kus Sjak
Heei Dames, MenA, bedoel je een foto, die kan je gewoon kopieren en dan in je berichtje plakken.. Jij mag denk ik als eerste testen van ons allen.. Spannend.. Maritu, wat fijn dat je weer mag werken zeg.. Hoop dat je ook wat meer pijnvrij bent.. Succes op het werk.!! Sjak, ja ik kom net uit me bedje en moet ook nog van alles hier, dus ik hou mezelf ook wel bezig hoor.. K vind het knap dat je zo goed kan w88 hoor met testen.. Tot strakjes!
Zo meiden, moet weer het een en ander bijlezen, maar heb er de tijd voor vandaag... Martinenangela...hopelijk is je blaasontsteking weg... En nog 2 daagjes tot je mag testen. Wat een bijzondere dag zeg, 9 jaar samen....zijn jullie ook getrouwd?? Ik kan alleen maar foto's van mijn GSM hier uploaden, van de camera zijn de bestanden te groot, en ik weet niet hoe ik ze kleiner kan maken. Van de GSM zijn ze automatisch kleiner, je moet het doen door op het paperclipje te klikken... Moontje...wanneer durf je een testje te wagen?? Er zal niks anders op zitten om duidelijkheid te krijgen... Sammie...een dikke proficiat...wat een fijn nieuws... Ow nee Blondje...wat balen zeg voor jullie...maar op naar een cryo in 2011...weet je al ongeveer wanneer?? We zien elkaar dan in het volgende topic... Maritu...goh, jij woont ver weg...en je bent eigenlijk een belgske...wat leuk...heb zelf 4 jaar in Antwerpen gewoont, en ben mijn Vlaams accent nooit meer helemaal kwijt geraakt...(als Nederlandse dan hé...en nu woon ik in Duitsland, en raak het dus ook niet meer kwijt...ik spreek echt een raar taaltje merk ik als ik terug naar NL kom...) Heb idd. ook weleens gehoord dat Flymucil (geen idee hoe je het schrijft) en asprine de doorbloeding in de baarmoeder kunnen bevoorderen...hopelijk helpt het... Doe het maar rustig aan met de overstimulatie, het is niet niks, spreek namelijk uit ervaring. Het kan idd. een teken zijn van zwangerschap...ik hoop het voor je...En alhoewel je mag werken, goed naar je lichaam luisteren en het rustig aan doen en veel drinken hoor... MariaC...hoe gaat het met jouw?? Hopelijk geen tekenen van ongie... En wat een mooie Dibbes... Bloempje, 18 dagen na punctie lees je wel meer...maar 18 dagen na TP lijkt me ook laat... Mijn mannetje wil ook nooit vroeger testen, en altijd wachten op de bloedtest..dat is moeilijk maar dan weet je het ook meteen zeker... Wat ben je toch een lieve en zorgzame zus, lees nu dat ze ongie is geworden....erg balen voor jullie...verwen haar maar een beetje de komende dagen...balen hoor, slecht nieuws vlak voor kerst... Spannende tijden, yep...moet zelf volgende week woensdag dus terug voor een echo. Het klopt, de Progynova moet je blijven gebruiken bij positief resultaat zodat het emmietjes zich goed blijft voelen in je baarmoeder... Moest de vorige keer zelfs ondanks een bloeding door blijven slikken totdat de uitslag van de bloedtest er was... Deze week krijg je dus je TP... Sjak...ja ja, die hormonsters hé... Had de vorige keer ook joekels van boobs van de bollen, terwijl dat de keren daarvoor niet zo erg was...hoopte dat het een goed teken was, tot ik op dag 12 wakker werd, en de duivels aan mijn bed stonden... Van de bollen alleen kun je ook echt heel veel bijwerkingen hebben...erg lastig... Ow, lees nu dat je zonder bollen zit...dan is het misschien een goed teken... Sjak, Kaaat Martinenangela, en Maria...kom op...alledrie op roze nog deze maand... Zo volgens mij alles en iedereen weer gehad...
Okeee, komt ie: Je zet het bestand ergens waar je m makkelijk terug kan vinden. Ik doe dan meestal bureaublad. Dan ga je met de cursur van je muis op het icoontje staan, dan doe je de rechter muisknop en klik je op: Afbeelding openen met.... PAINT Dan opent de afbeelding heeeel groot in paint. Dan ga je naar dit knopje:
Dan selecteer je daarmee het stukje uit de afbeelding dat je hebben wilt, dat doe je door de muis ingedrukt te houden linkermuisknop. Als je de selectie hebt die je wilt hebben, blijft de stippellijn gewoon op je geselecteerde stukje staan. Dan doe je de rechtersmuisknop en doe je 'knippen'. **dit hoeft alleen als je originele foto ook ongeveer zo is als dat niet zo is kan je meteen door naar de volgende stap:
Dan open je een nieuwe paint, door met je muis naar de linkerbovenhoek te gaan en dan bij bestand 'nieuw' aan te klikken, zo (ps als de nieuwe pagina opent, vraagt ie of je wijzigingen wil opslaan, kies dan 'nee' anders verpest je het origineel):
Als je dan 'nieuw'hebt gekozen ga je op het lege vlakje staan. Dan die je daar je rechter muisknop en dan dioe je 'plakken' daar staat dan je nieuwe foto. Dan ga je weer naar bestand. Kies 'opslaan als' en dan geef je het een nieuwe naam. Mocht het zo zijn dat je foto dan nog te groot is om te plaatsen moet je even een gil geven, dan leer ik je dat ook xxxx
Maria wat een super uitleg zeg.. Ik heb net iets heel ergs gedaan.. Ik heb testen in huis gehaald.. Ga niet testen hoor voor vrijdag (denk ik), maar ik d8 ach ja dan heb ik ze maar vast.. K voel me vandaag erg goed.. Af en toe weer het ongie gevoel en wat steektjes.. Voor de rest erg goed.. En hoe was jullie dagje dames.?
Ik voel me eigenlijk helemaal niet goed... Normaal gesproken ben ik iemand die altijd lacht en gezellig is, maar nu?! Ik moet overal om janken (echt om niets!) Ik ben een hele onvriendelijke echtgenote geworden, dit alles de laatste paar dagen. Mijn geliefde is ervan overtuigd dat ik zwanger ben, omdat ik zo anders ben. Pfffff, ik word zo moe van mezlef!!! Hellup!!!
Aaawwwhhh.. Wat erg.. Naja als je zwanger bent heb je het er natuurlijk wel voor over.. Al is het wel heel vervelend als je jezelf steeds zo in de weg zit..