FF een verkort testlijstje voor deze laatste weken.. MartinenAngela.. Woensdag 22/12 Sjak.. Vrijdag 24/12, tog? Kaaat.. Maandag 27/12 Maria.. Dinsdag 28/12 Maritu.. ?? Dat waren ze volgens mij..
Als we ze dan rood maken als het niet is gelukt en groen als het wel is gelukt hebben we halverwege volgende week een mooi overzicht..
succes meiden. Of moet ik sterkte zeggen...tis enorm spannend allemaal voor jullie! *draait haar duimen nog maar een keer in de rondte*
bedankt snoes @ all--> Ik begin overigens ook pijn bij het plassen te krijgen. Zou dat ook van die bollen komen? Er was hier toch nog iemand met blaasontstekingachtige klachten?
Ja MenA had ook blaasontsteking klachten.. En ik en volgens mij sjak of blondje hadden ook erg veel pijn bij het plassen.. Verschrikkelijk, volgens mij kwam het bij mij door de punctie nog hoor want het is nu wel weg getrokken.. Gelukkig..
bij de punctie wordt er natuurlijk niet bepaald lichtzinnig omgegaan met alles... logisch als de boel dan geirriteerd raakt... Brrrr Is serieus nog steeds het meest vreselijke wat ik ooit heb moeten ondergaan...
Haha ja voor mij ook.. Het was echt hel.. En manlief zei maar wat kan ik voor je doen.. Aahhw dat was echt zo lief.. Ahhww In Love.. Maritu, zie je hangen beneden, wanneer is je testdate?
nou, op algemeen verzoek : 28/12!! ... en geen dag vroeger!!! (denk ik, hihi) sorry, lig al te knorrrrrrrrrrrrr..............
MartinenAngela.. Woensdag 22/12 Sjak.. Vrijdag 24/12, tog? Kaaat.. Maandag 27/12 Maria.. Dinsdag 28/12 Maritu.. Dinsdag 28/12
Hoi Dames,., Het word nu echt heel spannend!! Voor ons allemaal natuurlijk,., Ik kan eigenlijk niet meer wachten tot woensdag maar doe het toch,., Ik heb ook nog geen zwangerschapstest opgehaald,., dat ga ik morgenvroeg doen,., Mijn blaasontstekingsverschijnselen zijn helemaal over,., zou eigenlijk vanmorgen mijn urine in moeten leveren maar vond dat niet nodig omdat ik geen last meer heb,., ik hoop zo dat ik positief test woensdag!!! Ik ga voor jullie ook allemaal heel hard duimen!! Dikke knuffel voor jullie en nog dank je wel voor de uitleg van het plaatsen van foto's
Goedemorgen Dames, MenA ik zou het ook echt super knap vinden als je je in kan houden vandaag.. Hoeveel dagen na tp is morgen.? En heb je al last van symptomen..? K ben helemaal niet nieuwsgierig hoor..!
goeiemorgen!! hihi kaat, neueueuhh, nieuwsschierig zijn we niet hoor, we willen het alleen zo graag weten, hè meid! hihi martinenangela, ben ook benieuwd of je je gaat kunnen inhouden om vandaag te testen. heb je morgen bloedtest? wel fijn dat je blaas terug rust gevonden heeft.
Goedemorgen lieve meiden, Kom even kijken hoe het ervoor staat bij jullie... Even gluren of er nog niemand stiekem getest heeft haha... Knap hoor dat jullie het zo goed volhouden!!! Succes meiden!
Hey Kaatje, echt supergoed van jullie!!! Ik Hield het niet zo lang vol hoor! Sinds gisterochtend met ovulatietestjes begonnen, als ie positief is bellen en dan 4 dagen later TP. Spannend! Moeten nog maar even afwachten hoe het gaat vallen, we gaan vanaf kerst naar mn schoonouders in Drenthe, dus dat wordt dan op en neer rijden... En met dit weer is het niet echt te doen... Het is namelijk 2 uur heen en weer 2 uur terug. We zien wel...hopen dat het weer een beetje oke is, want wil wel heeeel graag die TP.