aaaa updatessss niemand getest? Ik heb vandaag veel pijntjes in mn onderbuik gehad... HELP nog iemand? Of ben ik de enige die dit heeft? Zondag zit ik 2 wkn na eisprong....
Ooowwwhh Spannend hoor Iloon..! Hoop idd dat het wat beter weer is.. Niet te doen op deze manier.. Oow leuk leuk, ga je er 1 of 2 tp.. Maria, ik heb in het begin erg veel last van pijntje gehad.. Vandaag was het rustig bij mij.. Eind van de dag wel wat steekjes en voelde het wel goed en nu echt super moe.. Dus zo douchen en dan slapenn..! Wanneer ben je van plan te gaan testen.? MenA, en heb je niet getest vandaag.? Oow spannend..!!
En, niemand getest vandaag?? Jullie maken het wel spannend zeg... Iloon, wat fijn een TP rond de kerst, en dat jullie FA afdeling niet dicht gaat...
Dag dames, Was benieuwd hoe t met de laatste op t wachtbankje gaat, knap hoor allemaal nog niet getest! Blijf duimen voor jullie! Heb gisteren t ziekenhuis gebeld en kan deze cycles niet terecht, lab is dicht ivm winterstop. Baal er wel van,nu moeten we een maandje langer op de volgende eskimo wachten,zal begin februari worden. Dikke x Blondje
@LFN: Ja fijn he dat ze gewoon doorgaan, maarja...ze gaan in maart 6 weken dicht ivm verbouwing, maarja...ga ervan uit dat we dan al zwanger zijn he!!! @Kaat: duim maar hard voor ons mop, we hebben het nodig! Hier draaien de duimen ook nog overuren voor jou hoor!!!
Ja Iloon...hopelijk is het dan niet meer nodig, daar gaan we gewoon voor, toch? Lees dat Blondje wel pech heeft en ze bij haar een winterstop maken. Hé vervelend, maar voor je het weer zijn we februari... Zo, duik nu echt mijn bedje in hoor...
MenA, heb jij je gewoon serieus ingehouden?? Jeemineeee *doet mooie buiging* Ik ga heel erg voor je duimen!! Ik ga wel eerder testen hoor. heb via internet een CB +/- en een digitale besteld. +/- doe ik van t weekend, digitale voor ik naar het ziekenhuis ga. Meiden... nog even!
martinenangela, jullie grote dag vandaag! mijn duimpjes draaien!! laat snel een berichtje! duik nog even terug mijn bedje in...
Goedemorgen Dames, MenA.. Woeh vandaag is de dag!! Spannend..!!!!! Succes!! Maritu zo jij bent er vroeg bij!! Slaap lkkr nog even, ik ga hier zo onderweg naar werk.. Blondje minder dat je tot feb moet w88..! Ja Nik heeft wel gelijk het is zo feb hoor, maar daar heb jij nu natuurlijk even niets aan.. Was fijn geweest als je gelijk door had kunnen gaan.. Iloon gezellig dat je je ook aan de picknicktafel gemeld hebt.. Maria, ja ik hou het ook niet zo lang meer hoor, met niet testen en manlief wilde al dat ik gister zou testen.. Nou dat heb ik tog maar niet gedaan.. Vrijdag op z'n vroegst.. Tot straks Lieve Dames..!
Goedemorgen Dames,., Ik heb mij echt net op het randje kunnen inhouden om niet eerder te testen!!! Vanmorgen de test gedaan en die was NEGATIEF!! Ik zelf geloofde mijn ogen niet!! Heb echt nergens last van,., heb ook geen bloed verloren,., zelfs niet een drupje!!! Heb het ziekenhuis gebeld,., en morgenvroeg moet ik komen bloedprikken,., dus er is een klein sprankje hoop,., maar ze zeiden wel al dat ik er niet vanuit moet gaan,., de medicijnen die ik nu gebruik (progynova utrogestan) kunnen alles ook onderdrukken en als ik ermee stop dat dan alles loskomt,., Dus een flinke domper hier bij ons!! Ook heb ik mijn verhaal verteld, want ze wilden eventueel voor een 2e punctie gaan, maar ik durf niet meer,., ze hebben mij zo'n pijn gedaan dat ik niet meer wil,., en nu blijkt dat ik ook onder narcose mag of ander verdovingsmiddel dus allemaal weer afwachten!!!!
@MenA: Meid, wat balen!!! Kan me voorstellen dat het een hele grote domper is als je ook nog eens nergens last van hebt en geen bloed hebt... Toch maar even de bloedtest afwachten.. Hele dikke digiknuffel!
Verdorie MenA, je was nog zo hoopvol! Wat een teleurstelling!! Dit gaat weer even tijd nodig hebben en die moet je ook nemen, meid. Mega troostknuffel voor jullie! Je hebt het over een nieuwe punctie. Hadden jullie geen cryo meer over dan? In Belgie (GHB, Leuven) doen ze bijna alle puncties onder verdoving. Ze brengen je dan in een diepe roes en je voelt er niets van. Een echte aanrader, hoor. Maar wie weet brengt je BN morgen wel nog een verassing. Idd. wel niet te veel verwachten, maar er gebeuren hier nog wel meer mirakels! Vanmorgen slecht nieuws gekregen over mijn grootmoeder. Ze is stervende. Ik had haar nog zo graag een viergeslacht gegeven. Helaas, waarschijnlijk haalt ze zelfs Kerst niet meer en zal ik haar zelfs niet meer kunnen influisteren dat ik (ev.) zwanger ben.
@ mena wat een kl*tenieuws...tsja door die medicijnen wordt je menstruatie opgehouden. Had ik zelf ook. Normaal op dag 12 na eisprong menstruatie en nu pas op dag 15. Punctie is inderdaad geen pretje, ik had verdoving en vind het wel goed te doen! Veel sterkte met het verdere wachten en met alle moeilijke beslissingen... @maritu wat verdrietig zeg. Kun je niet alsnog nu een testje doen en het haar dan influisteren. Wel voorzichtig hoor, mijn vriendin had het aan haar stervende opa verteld en die vertelde het later toen iedereen aan zijn bed stond aan iedereen... Wens je veel sterkte, wat balen dat het net rond de kerst moet gebeuren! *knuf* kaaat, en jij was niet vroeg, 06.13 gaaaaaaaap!
MenA; wat een teleurstelling is zo'n witte test elke keer weer hè! Zeker als je goede hoop had. Door de utrogestan kan je menstruatie inderdaad later pas op gang komen. Bij mij pas drie of vier dagen na het stoppen. Maaaaarrrrrr......wie weet morgen nog mooi nieuws!!! Maritu; wat heftig zeg, zo tijdens de kerstdagen. En dan waarschijnlijk ook nog zo snel, heel veel sterkte meid!
Dank jullie wel dames voor jullie leuke lieve reacties,., dat doet mij echt goed!! Ik heb verder van 1e punctie geen cryo's meer over,., We wachten nog even af,., en anders alles goed laten bezinken en wie weet wat ons volgend jaar brengt,.,. En maritu,., wat een verschrikkelijk nieuws!!! Ik wens je alle sterkte toe!!
Heei Lieverds, MenA diep respect dat je gew8 hebt, maar wat super naar dat hij wit was zeg.. Ja ik blijf tog duimen voor morgen.! Hele dikke knuffel.!! Maritu oow wat erg je oma.. En idd met de kerstdagen.. Ook voor jou een hele dikke knuffel.. Sjak, jij nog niet getest.? Liefss
Och Mena, ik ken je dan wel niet zo goed maar wil je graag een hart onder de riem steken. Sterkte meis. En idd, het ziekenhuis kan je vast wel een betere verdoving geven. Bij ons geven ze een infuus dan word je heel raar in je hoofd maar de punctie was echt goed te doen. Dus houd moed, die punctie moet pijnlozer kunnen. Groetjes Jolanda
He dames, MenA: Wat een domper zeg! Wat een teleurstelling! Knuffel van mij. Ik heb nog niet getest, we gaan dit morgenochtend doen, maar ik durf eigenlijk niet... Ben zo bang dat het negatief is, wil niet van mijn roze wolk af donderen. Dikke kus Sjak