maritu, goh jij was er vroeg bij vanochtend... Sterkte met je oma, wat een vervelend en plotseling nieuws, en dan nog wel rond de kerst. Martinenangela...Ow nee...wat balen zeg. Morgen nog de bloedtest maar ja, dat zal er niet veel aan veranderen. Sterkte voor jullie beide... Sjak, succes voor morgen... Dikke knuffel voor jullie allemaal, en alle anderen op het wachtbankje...
Sjak wat goed dat je nog niet getest hebt zeg.. Ja ik snap je angst.. Maar als hij posi is scheelt dat wel veel spanning en stress.. Ik wil ook miss morgen al testen.. Hoeveel dagen na je tp zit je morgen..?
Morgen zitten we op 13 dagen na terugplaatsing... Het is zo spannend ik heb vandaag al 5 keer die testen in mijn handen gehad, maaar ik heb geduld (NIET!!!). Ben vandaag maar heel de dag nuttig bezig gaan zijn, heb een gordijnrails en gordijnen opgehangen op zolder en drie schilderijen afgemaakt, ha ha ha! Jij loopt twee dagen achter op mij toch? Of drie, hmmmm... Het is echt heel moeilijk om te wachten, maar op internet lees je wel veel over vals positief als je te vroeg test... Morgen om een uur of acht, jij ook?
Ik loop 3 dagen achter jou.. maar de Ovitrelle is echt wel allang uit mijn systeem, dus de kans op vals positief lijkt mij klein.. Morgen zit ik dus op dag 10 na de tp.. Ja het zou moeten kunnen.. Alleen ik moet morgen werken.. Dus test dan wel al iets eerder.. Gaan we het echt doen.?! :S
Sjak en Kaaat..spannend als jullie het echt gaan doen... Vanaf 20h vanavond dan niet meer drinken hé....zodat de test evt. duidelijker is...
Lieve M&A.. Wat balen!!!!!!!!! Aargghhh.... ZO verdrietig... En ik snap dat je een volgende poging niet goed durft omdat je de punctie vreselijk vond. BIj het VU hebben ze mij verteld dat Alkmaar narcose geeft. Maar wij gaan, mocht het nodig zijn, een volgende ronde ook naar het buitenland... Heel veel sterkte met het verwerken van de teleurstelling. Xxx
Ik denk dat het ook wel eens einde verhaal kan zijn hier. Steeds kramp in mn onderbuik. Geen zere borsten, vorige keer wel En zware benen... Hoort wel bij naderende menstruatie volgens mij...
Dank jullie wel allemaal,., Dat doet mij echt goed jullie hartverwarmende reacties!!! Diep van binnen weet ik nu wel dat het morgen niet veel gaat veranderen de bloeduitslag,., maar blijf toch nog een beetje hopen!! Ik heb met mijn FA overlegt,., Er komt hoe dan ook een nieuw informatie gesprek,., Maar in Emmen waar ik loop in ziekenhuis hebben ze verschillende soorten verdoving en in het ergste geval geven ze je zelfs narcose,., Dus eerst morgen afwachten en dan de gesprekken met mijn FA,., Ik wens alle meiden die nog moeten testen heel veel succes en hoop op allemaal positief nieuws!!!
MenA succes met je bloedtest vandaag.. Dikke knuffel!! Helaas dames..!! Ik ben vannacht ongesteld geworden.. Dus helaas, heb wel een testje gedaan en manlief zag er tog echt een heeeeeeeeeel licht streepje op (miss ik ook wel), maar geloof daar niet meer zo in.. W8 nu op het moment dat het echt doorbreekt, gaat bij mij altijd gepaard met erg veel pijn.. Ach ja.. Erg jammer dus, ik ga straks het ziekenhuis bellen om te horen of er cryo's zijn uit onze eerste poging.! Sjak jij wel positief he.. Hope So..!!
Oww nee Kaat.... dat was niet de afspraak hoor.... Nu duimen voor een mooie cryo! Hier gaat het op zich wel, maar af en toe slaan de twijfels ernstig toe hoor. De ene dag voel ik me ook meer zwanger dan de andere dag. Zal blij zijn als ik de echo krijg. Nog even geduld hebben!
Aaaah nee...ik kruip hier zo achter mijn laptop met het idee dat ik eens even ga kijken hoe blij Kaaat is...Wat balen meis! Bah... Nu maar hopen dat er cryo's zijn uit jullie eerste poging *knuf*
Sorry dames, het testje hier was negatief! Hoewel ik nog niet ongesteld ben en nog steeds enorme borsten heb... Maarja, als het zo blijft testen we zaterdag nog een keer, maar daar ga ik niet van uit hoor! Het Kaat, jammer ook voor jou. Wanneer krijg je te horen of er nog cryo's zijn? Wij krijgen een brief thuis na twee a drie weken na tp... Is ook wel weer spannend! Dikke kus Sjak En Maria, blijven zitten!!! Smak!
Sjak NEEEEEEEEEE.. Dat is niet leuk..!! Wanneer is je bloedtest of kreeg je die nou niet.. Je officieele testdatum was tog morgen.. Hoe kan dat nou..!! :x Ja heb net gebeld voor de cryo's ze weten het nog niet.. Hoor het of maandag als ik de bloedtest heb en miss nog later, maar dat wist mijn ziekenhuis nog niet zkr.. Hoop heel erg dat we gewoon veel cryo's hebben.. Tot straks..
Net een heleboel berichtjes van jullie gelezen om een beetje up to speed te komen, maar vond t fijn om te merken dat ik inderdaad niet de enige ben hoewel het soms wel een beetje zo voelt. Stellen om me heen kunne n allemaal zo makkelijk kinderen krijgen en helaas is het niet zon feest voor ons. Nu net de derde ICSI gehad (nou ja eerste gewone IVF), bij de twee keer een miskraam gehad en nu weer wachten op die test (volgende week op oudejaarsdag..). Dinsdag terugplaatsing gehad van twee blastocysten en gisteren al wel steken gevoeld zoals de vorige keer bij de positieve test, probeer mezelf nu rustig te houden en niet teveel te hopen. Op zich was het een hele positieve cyclus met 18 eitjes, 17 rijpe en 12 bevrucht en als kers op de slagroom konden er ook nog drie blasten worden ingevroren nu dus mocht het nu negatief zijn, niet gelijk weer zon vervelende cyclus er achteraan Hopelijk positief  het nieuwe jaar in en dat het maar een heel mooi jaar mag worden.. Aalase
Hè meiden, wat balen, zeg!!!!! Dit was toch niet onze afspraak! Nu hebben, denk ik, al de laatsten of negatief getest of is de ongi in aantocht. :x Behalve Aalase (welkom, meid, spannend!) en mezelf dan nog. Sorry als ik iemand ben vergeten, hoor. Aalase, wanneer mag je testen? Nog in 2010? WAW, 2 blastocysten! Daar dromen we allemaal van. Ik hoop dat er alsnog hier en daar eentje verstoppertje aan het spelen is en dat er dus nog een verassing komt bij één van jullie. Vanmiddag afscheid nemen van mijn oma. Ze is nog af en toe bij bewustzijn. Het is nog te vroeg om al een testje te doen en zal niets meer kunnen influisteren over een ev. zwangerschap. Zucht, dit is zo heftig!
31 december testen, hoewel ik mezelf moet inhouden niet eerder te testen... Vorige keer al eerste positieve test een week na terugplaatsing van blastocysten dus weet dat t kan maar dacht mezelf maar even rustig te houden (bleeeeeghh) heel veel sterkte vanmiddag maritu!
Ik moet nog testen, ook op de 28e... Ik zat ff na te lezen in mn dagboek... die krampen had ik bij mn zwangerschap vorige week ook... dus ik houd nog even moed!
Hee Lieverds, Aalase welkom hier.. Oow 2 blasto's WOW!! Cool.!! Oow de 31ste mooie datum.. Krijg je een bloedtest of thuistest.? Maritu.. Nee we houden ons niet aan de afspraak he, maar we houden het wel spannend, hieronder zo meer.. Heel veel sterkte met je oma straks.. Oow wat zal dat allemaal heftig voor je zijn ja.. DIkke Knuffel voor jou.. Maria, niet de moed opgeven, elke zwangerschap is anders.. Je kan alleen maar afw88.. Ach wat houden we tog van dat woord.. Nou lieverds.. Ik heb het testje dus weer uit de prullenbak gevist en er staat echt een tweede streepje en hij is roze (niet grijs, dat zo een indroogstreepje kunnen zijn).. En het bloeden is alweer gestopt.. Dus heb nog wel een beetje hoop.. Ga zaterdag weer testen als het bloed weg blijft, waar ik stiekem gewoon vanuit wil gaan.. Heb ook nog helemaal geen ongiepijntjes en geloof me die heb ik altijd HEEEEEL erg..!! Dus zolang de pijn en het bloed wegblijven vind ik gewoon dat ik zwanger ben.. Maar dat hoor ik natuurlijk echt pas maandag bij de bloedtest.. Dat was mijn verhaal.. Tot strakjes Schatjes