KAAAATTTTTTTTTTTTTTTTT Jij moet morgen weer een test doen hoor, kan jij de spanning aan tot maandag??!! Oehhh wat goeeehoeeeeddddd!!! Strooi HcGtjesss
Hahaha Maria.. Ja het verdubbeld per 2 dagen, dus wil echt zaterdag pas weer testen, zelfs manlief vond dit wel verstandig en geloof me die houdt van testen.. En w88 tot maandag vind ik verschrikkelijk maar er zit niets anders op.. Bloedtest is tog echt veel duidelijker.. Jij wilde dit weekend ook al testen tog.? Ga je dat volhouden.?
uhhhh ik wil je niet overhalen hoor maar je moet maar even in mijn album kijken Bij mij was hij op dag 8na de TP heel licht en op dag 9 was hij echt al duidelijk positief.... Ik duim voor je dat je een innestellingsbloeding heb hoor!
Maria, mag ik vragen waarom je bij een volgende poging naar het buitenland gaat...i.v.m. de narcose of de overstimulatie die je had?? Of een andere reden? Ow nee...hoop niet dat de ongie doorbreekt hoor... Lees nu ook kaaat haar berichtje...zo veel slecht nieuws vlak voor de kerst...dat is niet leuk... Duim voor jullie voor een paar cryo'tjes als kerstpresentje... Ow...maar kom nu een volgend berichtje tegen...zou het dan toch??? Je maakt het wel spannend zo hoor... Hoe lang was het na de test, geloof dat je binnen 30 min. af moet lezen... Voor jullie alledrie een extra dikke knuffel hoor... MV...ik hoop zo op een prachtige echo voor je-jullie, nog een kleine 2 weekjes wachten, en gelukkig zijn er veel feestdagen, dus kun je allemaal leuke dingen gaan doen om bezig te blijven... Sjak...ow nee...jij ook al...:x Nou moe...had jij nou de utrorommel of niet?? Daar had ik de vorige keer ook enorme borsten van, maar een --- test... Aalase...ow wat spannend en wat een goed resultaat van je ICSI... Nu maar hopen dat je dit jaar +++ afsluit hé... Ben benieuw of je je in kunt houden wat betreft het testen... Ow Maritu...heel veel sterkte...♥♥
Slopperd ik heb gekeken, ja ik zie het.. Oowww hmm nou jullie horen morgen of ik mezelf heb kunnen inhouden.. Net weer 2 bollen ingebracht en niks geen bloed hoor.. Zou het dan tog.? Nik.. Lees bij de picknicktafel daar lees je het hele verhaal... Lees je letterlijk hoe is mezelf gek maak..
Oef! We zijn dus nog niet einde verhaal! Ik was je niet vergeten hoor, MariaC, maar dacht dat je ongi al heel kortbij was. Voorlopig dus nog geen bloed. Ik hoop dat je vrees niet gegrond is en dat we beiden dinsdag een (voorzichtig)vreugdedansje mogen maken!! Ondertussen bericht gekregen dat mijn oma vredig is ingeslapen. Ik heb dus jammer genoeg geen afscheid meer kunnen nemen, maar weet dat ze op deze manier wou gaan, zonder te veel pijn. Een kleine troost, maar niet onbelangrijk. Wat zal ik haar missen!!
Nee zkr niet onbelangrijk hoor dat ze is gegaan zoals zij dat wilde.. Maar jou verdriet wordt daar niet minder door.. Ik denk altijd maar zo doodgaan is niet erg voor de persoon die doodgaat (die weet waar hij/zij heen gaat, God), maar de mensen die achterblijven hebben er pijn van en dat is moeilijk en niet leuk, maar dat maakt je wel meer mens.. Het hoort helaas bij het leven.. Dikke knuffel voor jou nogmaals..
@ Maritu, gecondoleerd lieverd! @ Nikita, ik wil niet meer de hel van die punctie meemaken... ik wil zzzlapeeeen @ kaat, Sloppy had daags erna al veeeeel donkerder , hop hop hop voor maandag nog 1 hoor. @ All, ik ga denk ik morgenochtend testen. Volslagen zinloos, kan dan nog alle kanten op, wat er dan ook uitkomt.... maar dan heb ik het gevoel dat ik 'iets' doe. En mocht alles negatief zijn, hard ik mezelf voor de klank van NEE.... XXxx
Hmm ja ik snap je heel goed Maria dat je wilt testen hoor.. Hoeveel dagen na tp zit je morgen.? Ja ik heb ze van Sloppy bekeken.. Ja ik ga denk ik zaterdag testen of ik moet me morgen heel zeker voelen dan miss dan al wel..
@Kaat: Neeeeeeee...meen je niet!!! Wat een kl*tezooi zeg!!! Hopen op cryo's dan mop! Dikke digiknuffel!!! @MV: Niet zo onzeker joh...nog ff en dan kan je je beebje bewonderen op scherm! @Sjak: Jij ook al!!! Geen leuke berichten vandaag! Misschien was het te vroeg...hou nog even hoop!!! We blijven duimen!!! @Aalaase:Welkom hier...spannend voor jou deze wachtweken! En wat een mooie opbrengst zeg! @Maritu...wat een moeilijke rotsituatie zeg...sterkte! @Kaat: Lees nu weer je volgende berichtje...dat geeft weer hoop!!! Je maakt het wel spannend zo...beter morgen weer een testje wagen!!!
@Maritu: Lees nu je bericht over je oma...heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou! @Maria: Spannend als je morgen gaat testen!!! Toitoitoi!!! @Sloppy: Ben je weer terug???
@Hier: Vanmorgen een positieve ovulatietest! Maasstad gebeld en werd vanmiddag teruggebeld! Dinsdag CryoTP!!! Wordt dinsdag om 09.30 gebeld of ie goed ontdooid is en hoelaat de TP dan is... Duimen dat ons enige cryootje het ontdooien overleeft!!!
@Alaase welkom! Op een plek waar je eigenlijk niet wilt zijn helaas... @Iloon, Ik duim voor je! Ik ben hier nog nieuw in, maar het gaat toch wel heel vaak goed met het ontdooien? Duim Duim Duim! (stiekem heb ik nog wel een beetje hoop ja) @Laupa, Veel succes morgen, even op je tanden bijten en daarna lekker je bed in... @MariaC, nog niet testen hoor, is nog veel te vroeg! @Kaat, ook zaterdag weer een test? Hoop het voor je! @Maritu, Heel veel sterkte in deze vervelende tijd! @Nikita, Thanks.. Wanneer mag jij weer op? Dikke kus Sjak
Ja wel te vroeg he eigenlijk als ik morgen al test.... *zucht* Mariaman zei ook al: "schatje, vorige keer testte je positief en dat liep ook op niets uit, je kan net zo goed niet testen want het zegt allemaal niets..." En ik weet dat ie gelijk heeft...
Maria.. Ja manlief heeft wel gelijk, maar begrijp jou ook heel goed hoor.. Iloon, oow dinsdag al tp.. Super.! Dat is lkkr snel.. Dus miss echt een super goed begin van 2011 voor jou.. Daar gaan we gewoon voor.. Laupa, Super veel succes met de punctie, laat je morgen weten wat de opbrengst wat en hoe je het ervaren heb.? Sjak, ja vaag bij ons beide dus.. Was je test van vanmorgen echt helemaal wit, niet een klein beetje iets te zien.? Bij mij dus wel een heel licht streepje en alleen bloed als ik de bollen erin stop, die komen er dan weer uit met wat oudbloed.. Dus als het hierbij blijft.. Wie weet.. Spannend hoor zo bij ons..
Nog niet helemaal hoor, ben wel weer thuis maar we hebben een hele zware vakantie gehad omdat ze zonder bagage hebben gezeten.... Nu op dit moment komt een van de 2koffers aan, die andere was vandaag weer terug gestuurd naar Wenen! Hopelijk hebben we die nog voor de kerst maar dat denk ik haast niet