@Sloppy: Ik las het allemaal...wat een drama zeg! In ieder geval 1 koffer al terug...wat een oenen dat ze die andere naar Wenen hebben gestuurd...pffff Succes en welthuis voor zo dan! @Laupa: Veel succes morgen!!! @Kaat: Vind het ook zooooo spannend dinsdag...is de verjaardag van mn schoonvader, misschien brengt dat geluk! Grappig ook he hoeveel bijgeloof je creeert in deze situatie... Bijna bij alle iui pogingen was er wel iets waarop we zeiden "Ooh misschien brengt dat wel geluk" haha....
Maritu, gecondoleerd... Maria, dapper van je dat je gaat testen, maar idd. wel heel vroeg... Hoeveel cellig was je emmie?? Misschien toch wachten tot 2e kerstdag, 10 dagen na TP? Ow ja Iloon...duimen doen we zeker... Laupa...succes morgen hoor...en kun je lekker bijkomen tijdens de kerst...doe het maar lekker rustig aan... Sjak...volgend week echo om BMS te meten, en dan een cryo TP in de eerste week van januari... Grgrgr Sloppy...dat gaat echt lekker met die koffers van jullie zeg...vervelend hoor...
Meiden, Dankje voor jullie medeleven. Ik kan moeilijk beschrijven hoe ik me nu voel. Ben heel erg emo. Ben verdrietig om het verlies van mijn oma, maar evengoed hoopvol over deze IVF. Zo verwarrend allemaal. Ik duim ook mee voor jullie allemaal! (zonder namen te noemen, want wil niemand vergeten, hé Maria )
MariaC, 1 lijntje of 2 lijntjes???? Posi-test!? Dat zou fantastisch zijn, maar voorzichtig blijven, hoor, meisje! Remember? Ik wacht nog even met testen; wil niet nog 'ns vals pos of neg testen. Moet van de eerste keer duidelijk zijn voor me.
2 streepjes..... en inderdaad, vorige keer is nog iets te vers in het geheugen om nu al de blag uit te hangen....
Hoi Maria, Speciaal voor jou even lid geworden hier. Ik kan hier tenslotte vrijer praten dan op je log. Hihihi Meid, wat maak je het weer super spannend! Maar ik heb hele goede hoop voor je hoor. Hoeveelste dag na tp is dit? Liefs, Hoepie
Lieve Hoepie, wat ontzettend lief dat jij je hier hebt aangemeld!!! Het is vandaag de 8e dag na tp. Vorige week donderdag teruggeplaatst. Ik testte vannacht om kwart over 4/half 5 en ging 12 uur slapen. het kan nog alle kanten op hoor, maar ik heb met een streep meer hoop dan zonder Liefss
Maria C wat spannend. Heb je pregnyl moeten spuiten en hoeveel?? Als het 5000 is zou het toch wel eruit moeten zijn nu
Iloon: wat goed!!!!! Spannend zeg!!!! En, we mogen gelijk! Ik moet ook dinsdag voor tp! Zoooo zenuwachtig! Succes!!!! Maritu: nog gecondoleerd met je oma meis! En sterkte! X Laupa: succes vandaag !!!! hopelijk heb je een prachtige oogst Maria: je weet dat ie gelijk heeft maar tis wel moeilijk nog ff volhouden meid!!! Ik duim voor je!!! Sloppy: wat een ellende met je bagage zeg!!! Daar zit je nu toch helemaal niet op te wachten?!?! En nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat had ik nog niet gedaan!!! Hoe is t met je?!?! Mv: ook nog gefeliciteerd!!!!!! Je loopt 1dag achter sloppy!! Wat leuk!!!!!! Maria: foei, toch getest?!?!? Boefje nou hopelijk wordt t lijntje alleen maar duidelijker!!!! Spannend hor!!!!!!!!!!! All: ben alweer ff niet geweest hier, maar lees wel steeds mee hor!! Kan alleen via mn tel niet antwoorden :s maar houd jullie allemaal in de gaten hihi Ik ben di te meten geweest en had toen een bms van 5,8/5,9mm en kreeg dubbele dosis progynova voorgeschreven! Vandaag weer geweest en mn bms was 8,09mm! Jeeeeej!!!! Das voldoende voor doorverwijzing! En t amc belde me al rap terug (zou tussen 2 en 4 maar was al half 11) en ik moet dinsdag verschijnen voor de terugplaatsing van 2 cryos (als t ontdooien goed gaat natuurlijk)! Zoooooo spannend!!!!!
Heee Lieverd, Er zijn dinsdag 3 tpen dus.. Jeeh wat goed zeg.. Dan gaan jullie de VERSCHRIKKELIJKE ww in. Maar ik zal hier zijn om jullie te steunen hoor.. Maritu, ja ik snap je gevoel heel goed.. Een achtbaan van emoties he.. Nou ik hoop dat je snel een posi test in je handen hebt.. Denk aan jou.. Maria.. 2 streepjes WOW..!! Goed hoor.. Nu moet ie donkerder worden he.. GEFELICITEERD..!! K Weet dat ik niet te voorbarig mag zijn, maar ik feliciteer je gewoon met je posi test.. Nou lieverds dan over mij.. heb vanochtend weer getest en hij is idd veel duidelijker positief.. Maar ik vloei nog steeds een beetje.. Net zoveel als gister, het is niet meer als een inlegkruisje steeds, maar wordt er wel onzeker van.. Maar ik hou me rustig.. Ik ga nu ff het ziekenhuis bellen of ik miss beter kan stoppen met de bollen, want die komen er dus steeds weer uit met bloed eraan.. En dat ze eruit komen betekend dat mijn lichaam genoeg van die troep heeft.. Dus wordt vervolgd..
Lieve Kaat, kan je foto's posten van je test? Ik ben zooo benieuwd!!! De bollen houden menstruatie tegen hé. Die houden je BMS lekker dik.... meesten die na ivf zwanger zijn moeten toch enkele weken langer doorgaan nog? Liefsss
Ik lees heel vaak met jullie mee meid Dat is idd wel een hele tijd terug. De tijd gaat idd zo snel , maandag alweer 36 weken. Het gaat echt té snel. Ik hoop dat jullie allemaal snel dit zelfde gevoel mogen ervaren maar geniet echt! Want het gaat echt zo snel om! Hoe voel jij je meid? MariaC mmm 10 december ja dat zou er nu zeer zeker uit moeten zijn, wat spannend zeg. Het lijkt me erg positief Kaaat wat spannend zeg ik duim!!! xx
Ja het komt steeds korterbij! Ongelooflijk maar waar. Ja ik lees nog altijd mee, omdat ik weet welke strijd jullie allemaal voeren. En hoe emotioneel en slopend het allemaal is! Ook ken ik er nog verschillende van vorig jaar die gelijk startte zoals bv hypo, loontje. Maar ik gun het gewoon zo graag iedereen want het is zoiets ongelooflijks mooi. Vorig jaar had ik 28 December tp van 2 cryo's , helaas werd dat een mk met 6,5 week. En dit mannetje is uitgerekend voor de datum dat mijn mk begon dit jaar januari. Soms lijkt alles net puzzelstukjes xxx