maria: hij is misschien niet duidelijk,...maar toch zie ik hem wel!!! vind t zooo spannend voor je!!! ga je morgen of di weer testen?!?!
Ja en dan een digitale... Ik vind het heel frustrerend. Een NEE moet een dikke horizontale lijn zijn. een JA moet een kruis zijn... Maar het is allemaal zoó licht.... Dit zegt de test:
Ik heb de test wél goed gedaan, want de controle streep is donker... maar mijn plussie is zó licht.... En toen ik vorige keer zwanger was, was het echt wel duidelijk...
SpannendeTijden bijna tijd voor je cyrootje spannend hoor.. Maria ik zie hem ook.. Wil je geen andere test doen.? Liefss
is die onderste (laatste test foto) van vorige keer?!?!? die is idd duidelijker maar je test van vandaag is zoals afbeelding C ! helaas moet je toch nog ff in spanning blijven zitten skat! good luck!!!
Mv; Wat erg voor je! Hele dikke knuffel meid! La Femme; Goede 1e kerstdag gehad, is daar bij jou nog veel sneeuw bijgevallen? Kaat; Ja ik ga meeschrijven in het januari/ februari topic, maar jou wil ik daar niet zien hoor! Wel voor de gezelligheid natuurlijk maar niet voor jezelf, want jij bent gewoon zwanger! MariaC; Oh wat spannend blijft het he, krijg je een bloedtest en zo ja wanneer? Fijne 2e kerstdag allemaal dames!!
blondje : jij ook fijne 2e kerstdag!!! kaat: idd,....nog 2 nachtjes!!!! (als alles meezit!!) zoooo spannend!! krijg als het goed is 2 kanjers aan boord! en ga heeeel goed voor ze zorgen!!!! hoest met jou?!?!??! zat/zit jij ook int amc?!?! ps maria: ik zou ook nog een andere test halen kv ofzo!! ik ben zowiezo niet zo van de kuisjes testen!!!! te vaak te onduidelijk enzo (ik kan me nog herinneren dat ik vroeger ooit zo;n test had,...dacht dat ik zwanger was , viel er bijna van flauw , tranen met tuiten want was totaal niet de bedoeling!!! tot mn vader zei,: maar skat je hebt een streepje , geen kruis!! dus ik stom verbaast wat?!?! ja je moet een kruis hebben! dus je bent nie zwanger!! nou dat was gieren van t lache natuurlijk!! hoe blond kun je zijn!!!??)
Hahaha ohh wat lief van je pa! Kijk, ik heb nog nooit indroogstrepen of vals postitieve gehad.... En ik test toch al wat jaren... Maar ik heb er toch geen goed gevoel bij... Morgenochtend maar een digitale, die heb ik al in huis... Balen dat het kerst is en ik nergens een kruitvat zal kunnen vinden die open is, haha...
Blondje...hoop je ook te zien in het volgende topic... En hier is het zoooo koud... - 10 en - 11 overdag, en zojuist begon het weer te sneeuwen. Nu houd het weer op, maar de lucht is donker... hihi...vraag het Maria als er iets niet lukt op het forum. Kaaat, meid...krijg toch langzaam een goed gevoel bij jouw verhaal hoor... Was even schrikken maar het klinkt allemaal wel goed nu... MV1977, en dat op kerst... oh lieverd...een dikke knuffel...en je klinkt toch wel sterk hoor, dat je meteen door wilt naar het volgende topic. Klap kan ook een paar dagen later komen, dus doe het rustig aan en laat je gevoelens maar lopen hoor...♥♥ Spannendetijden, lief dat je vraagt. Neem dus dezelfde medicijnen als jij nu, en moet woensdag voor een echo om BMS te meten...dan weet ik hopelijk meer... Wat een verhaal zeg met die kruisjes test... Vervelend hé, dat elke test weer anders is... Maria...spannend..ben aan het duimen hoor dat het duidelijker wordt. Gooi je er morgen al een digitale tegenaan?? Ow ja, dat lees ik nu....ooowww, spannend, ik denk aan je... Tot later vandaag lieverds...
la femme: en hoe voel je je bij de medicijnen?!?! wel spannend dus woe!!! is dat je 10e dag?!?! ik had toen bijna 5mm dag 13 was t maar 6 en dag 16 was t ruim8!! en dan 5dagen later tp! ben benieuwd hoe t bij jou verloopt en wanneer je mag!!! zooooo spannend allemaal!!!! jij krijgt ook cryo tp toch?!?! en die kruisjes test was echt drama! dacht dat ik door de grond ging maar was dus niet nodig! voor mij die nooit meer!!! alleen maar kv! hihi maria: ja was zeker heel lief van mn pap! heb ook hele lieve vader!! gelukkig!!! tis al jaren terug maar herinner het me nog als de dag van gister! haha en wat jouw situatie betreft ,....je kan helaas ff niets anders dan afwachten meid! hopelijk heb je morgen en/of di meer duidelijkheid! maaruh,....er is miss wel geen kv open maar wel een albertheijn en die heeft cb en predictor (al heb ik daar niet zo op!) good luck meid!!!
Spannendetijden, Ik ben heel vaak misselijk deze keer. Geen idee of het daarmee te maken heeft,waarschijnlijk wel. Woensdag zit ik op dag 14, en verwacht de TP in de eerste week van Jan, tenminste dat verwacht de dokter. Dit is al mijn 2e cryo TP, en de vorige keer moest ik dus ook een weekje langer de Progynova nemen. Maar dat maakt niet uit, zolang de cryo maar blijft plakken deze keer...
Hier Game Over. Ben zonet ongi geworden. Dit doet pijn, in alle opzichten. Tranen met tuiten... Ik wens jullie allen meer geluk!
Nee nee nee nee! Is het precies ongi zoals altijd? Of is het lichter? Kaat dacht ook dat het game over was, maar die testte ook postitief! Oh meis.... Ik hoop dat het vals alarm is en dat je evengoed postief bloed hebt dinsdag!
Lief van je MariaC dat je blijft hopen, maar ik voel heel duidelijk ongikrampen en pijn in mijn onderrug. Vanmiddag beetje bruin, nu rood met slijmpjes (sorry for the details). Ik vraag me nu alleen af of ik nog moet doorgaan met die utro-rommel en cardioaspirine. Ga morgenochtend tegen beter weten in een kv-testje doen en zh bellen.
Ik zou even doorgaan met de Utro tot je gestest hebt lieverd. Wat is dit traject toch zwaar meiden...
Hee Lieverds.. Als eerste Maritu wat kl*te zeg..!! Je weet zelf het beste wat je lichaam doet.. Al blijf ik natuurlijk voor je duimen voor een vette posi kvtest morgen.. Ja ik zou morgen het ziekenhuis bellen voor wat nu verder.. Dikke knuffel lief.. Blondje.. Nee ik ga niet meer schrijven ik ga meeleven.. en ook schrijven dus, maar in de vorm van meeleven.. ST, ja ik zit ook in het AMC voor de tp dan.. Ooow 2 kanjers.. Ja die gaan jou zo lief vinden, lkkr in je eigen hotel dat ze gewoon 9 maanden blijven.. Maria morgen DIGI.. Ben benieuwd, zal zp de hele dag in de gaten houden.. Slaap lkkr lieverdss..
Ow nee meid, je weet waarschijnlijk het beste waar je aan toe bent, maar wij geven het laatste sprankje hoop nog niet op. Krijg je ook een bloedtest, of moet je zelf testen?? Tijdens mijn VMK moest ik ook voor de zekerheid tot de uitslag van de bloedtest met de medicijnen door gaan. Is lastig, maar er moet nu eenmaal 100% zekerheid zijn... Lieverd, ik stuur je een dikke digi-knuf, en hoop dat je er snel weer wat bovenop komt... ♥♥
La femme: ik kan je voor 80% verzekeren van wel hor!! Ik ben natuurlijk geen dokter en kan dat niet beoordelen maar ik ben sinds ik progy slik ook misselijk en heb vaak geen trek en zit snel vol! Denk idd dat je de eerste wk van jan mag!! Spannend hor!!! En ik moet de progy door blijven slikken!! Tot mn bloedtest! En als die positief is , tot week 11 vd zwangerschap! Nou meid, heeeel veel succes! En ik hou je in de gaten hahaha Maritu: hele hele hele dikke knuffel lieverd!!!! Wat een ontzettende tegenvaller!!!!!! Doe je rustig an?!?! Xxx Ps: ik werd toen op di ongi en had pas vrijdag mn bloedtest maar moest van zh door blijven gebruiken tot ik de definitieve uitslag had! Kaat: wat leuk dat we int zelfde zh lopen!!! Ik loop ook alleen voor tp en puncties int amc! Rest gaat gewoon hier!! Hoe vind je de nieuwe afdeling?!?! Ik ga m morgen bewonderen!! En hopelijk brengt deze mij veel goeds!!!! ik hoop zoooooooooo op plakkers deze ronde!!! Waar is iedereen vandaag?!?!??!?! Had wel hoop berichtjes verwacht maar helaas! Ben de eerste van vandaag :s All: de zenuwen voor morgen beginnen te komen hor!! Begin het nu wel heeel spannend te vinden!!! Ik hoop dat mn 3x2 utro en 2x 4mg progynova genoeg is om mn kleine kanjers een heeeerlijk warm bedje te geven! Ik grapte vanmorgen nog met een collega : als de jongens niet willen innestelen hebben ze pech! T is zo;n dikke plakkerige massa nu binnen dat ze niet anders kunnen! hahahaha ik hoop t ! aan de ene kant ben ik vol goede moed en vertrouw ik 100% op deze poging maar, aan de andere kant geloof ik er juist niet in! T is nog nooit gelukt! Waarom nu dan wel?! Pfffff dat begint nu al! En dan moeten ze nog worden geplaatst!!!!!! - Sorry voor mijn ego! Moest ff uit me Nou skatten, fijne dag vandaag en ik kom morgen avond nog wel ff neuzen! En mn verhaal doen!