Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder3, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Heee ST,

Ja het is erg rustig hier he.. Ooww spannend hoor morgen.. Ik vind de nieuwe vleugel erg mooi in het AMC..!! :)
    Ik snap heel goed hoor dat je nu al twijfels hebt, helaas hoort dat bij het traject waar wij allen in zitten..!! Iig heeeeeeeel veeeeeeeel succes morgen.. En wie weet tot strakjes..:)

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    nou ben benieuwd!!!!! we gaan t zien! wat ik iig hoop is dat de kamer voor de mannen is verbeterd! wat was die triest zeg! maar ik hoop dat we die niet meer nodig zullen hebben ;)
    en idd,...mn gevoel en twijfel ed. hoort bij t traject!!!
    maaruh,....over twijfel gesproken,...hoest met jou?!?!?!?!?!!?!??! heb de hele morgen aan je zitten denken!!!!

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Wat lief.. :) Ik vloei nog steeds evenveel..:( Heb vanochtend me bloedtest gehad en ze bellen me daar vanmiddag over..:) Ik heb het best gehad met deze spanning.. Heb nu ook weer af en toe wat krampjes en steekjes en dat kan zijn omdat me baarmoeder groeit, maar het voelt ook een beetje als ongie.. Dus ik wordt er niet echt blij van..:( Maar ik w8 het af.. Liefss

4. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Lieve Kaat, wat spannend nog even zeg!
    Ik zal voor je duimen.

Ego--> Ik vroeg me af waarom ik gisteren en vandaag zo beroerd was (dacht bollen of evt. zwangerschap) maar ik heb gewoon koorts 39.1!!!

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Ooww koorts!! Das nooit leuk.!! :(

6. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    kaat : spannend!!!!!!!!!!!!!!! en houd moed hor meid,..je bent namelijk niet de eerste en zeker niet de laatste die gewoon bloed terwijl ze hartstikke gezond zwanger zijn!!! ;) hoelaat bellen ze?!?!

maria: das balen!!!! nou beterschap meid!!!!

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee, heb geen idee hoe laat ze bellen.. afw88 dus, maar daar ben ik al expert in dus..:)

8. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    In wachten? Ja nou en of!

*waar die koorts nou vandaan komt? :S:S:S

9. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    pfffffffffff: ik wordt er al gek van,..laat staan jij kaat!!!! spannend!!!! heb je zelf niet meer getest?!

maria: misschien van alle spanningen en/of hormonen ofzo ??!?!?! dont know!

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds,

Ja ik ben gebeld en er zit HCG in mijn bloed, maar wel weinig, dus volgende week nogmaals prikken.. Maar de krampen worden alleen maar erger, dus ik denk dat het tog niet gelukt is..:( Helaas..:(:(:(

11. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    hey bah kaat,....zit je dus nogsteeds in spanning :-s wat een domper zeg!!! nou meis,...we houden hoop hor!!! en wens je toch veel sterkte want kan me heeeel goed voorstellen dat je je toch ellendig voelt nu!! dikke knuf! en ik blijf voor je duimen!!!! ;)
    x

12. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Spannende tijden....hihi...is goed...en ik houd jouw in de gaten...;)
    Gelukkig ben ik dan niet de enige die er zo misselijk van wordt.
    Had vandaag ook vruchtbaar slijm...hoop dat het een goed teken is en mijn BMS er al goed uitziet.
    Had jij dat ook??
    De vorige keer had ik het namelijk niet, of in ieder geval niks van gemerkt...
    Wens je succes voor morgen, en lees ik het goed, krijg je er 2 terug??
    Het is wel je eerste cryo TP geloof ik, toch??
    Hihi, hopelijk plakt het zo goed daar van binnen dat ze er niet meer uit kunnen, behalve dan over 9 maanden...;)

Kaaat en Maria...nogmaals een dikke knuffel voor jullie...
    En Beterschap Maria...ook dat nog erbij, is niet leuk...
    Kaaat, weet je toevallig hoe hoog je HCG was??

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Lieverds, had net een stolsel waar je u tegen zegt.. Dus weet zkr dat het wel over is nu.. Helaas..:( Maar volgende x zal het beter gaan..:) Daar we iig voor..

14. sjak

sjak Niet meer actief

Hè Kaat, dat is k*t!
    Dikke knuffel van mij!

15. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi kaaat,

Wat is dat balen zeg, hele dikke knuffel voor je! Lijkt me heel vervelend als je eerst positief test en het nu dan waarschijnlijk toch niet raak is! Doe lekker rustig en 2011 gaat het gewoon helemaal goed komen voor jou! En hopelijk ook voor mij.. :) Weet jij al hoeveel cryo's er zijn?

Liefs Blondje

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Sjak en Blondje jullie zijn lief..!! Ja 2011 wordt ons jaar.!! :)
    Ga morgen nog even over de cryo's bellen..:)

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @kaaat: nu al weer positief meis ik vind je een kanjer! En die cryo heeft net zo veel kans hoor......kijk maar naar mij ;) ben benieuwd wanneer je al mag komen!

18. maritu

maritu Actief lid

15 jun 2010
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owowow, wat een treurige berichten hier vandaag.

Kaat, ik herken jou verhaal van mijn eerste IVF. Posi-testen, HCG in bloed, maar veel te laag. Dit is zo onwijs balen!! Mijn fa vond het toen wel een hoopvol teken; iig is er wel een teken dat je ooit zwanger kan worden. Schrale troost nu; want het geeft natuurlijk nog altijd geen garantie, maar toch... we MOETEN hoop houden! Gelukkig heb je cryo's. Ik voel met je mee, liefie!

MariaC, koorts! Bah, niet nu!! Morgen een spannende dag voor jou. Ik blijf op mijn beurt nog even koppig doorduimen voor jou!!

Ook een spannende dag morgen voor alle meiden met TP. Het blijft toch heel apart, hè, om die emmietjes in je buik te krijgen. Fingers crossed, meiden!!

En nu ik.
    Afgelopen nacht nauwelijks geslapen. Hevige ongi.
    Nog een kv-testje dat natuurlijk maagdelijk wit bleef; hoe kan het ook anders. zh dringt erop aan om toch een bloedtest te doen. Zelf zie ik er nut niet van in en ik zie er tegenop om nog maar 'ns naar het zh te gaan. Heb afgesproken dat ik pas 's avonds naar mijn huisarts ga voor bn. Ik ben wel met de utro-rommel gestopt.
    12 januari heb ik een afspraak met de fa. Ik heb opnieuw geen cryo's en wil dat met haar bespreken. Ik denk bv. aan IMSI, waarbij ze een betere selectie kunnen maken mbt de zaadcellen. We shall see.

Meiden, ik ben doodmoe. Morgen is een nieuwe dag. Met nieuwe hoop, want hoop doet leven. Toch?

19. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    @ Maritu... game over dus... jeminee wat rot zeg:(
    @ Kaat--> Jeetje... klinkt hetzelfde als wat ik had vorige keer.... Alleen ik werd maar niet ongesteld maar Hcg werd steeds minder. Dat is extra wrang en verdrietig....

Meiden ik ben een domme hardleerse gans en geef het toch nog wat kans omdat ik met een 2 uur jonge plas de digi heb gedaan dus ik heb etos eigen merk en die doe ik morgenochtend voor we naar het ziekenhuis gaan.

Moet toch 2x nee gehoord hebben voor we de officiele nee te horen krijgen van het ZH....

Liefsss

20. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Marita wat naar dat je zo slecht geslapen hebt zeg.. Ja ik wens nu dat me ongie gewoon keihard komt hoor, want dan kan je wel weer een beetje vooruit kijken en deze poging afsluiten..
    Snap heel goed hoor dat je geen bloedtest wil voor jou is het nu tog duidelijk.. En geen cryo's wat kl*te allemaal zeg..!:(:(

Hoop dat je snel weer door kan.. Ik ga vanaf me volgende poging alleen nog aan de picknicktafel schrijven denk ik.. Je zou daar ook eens kunnen komen kijken.. Staat onder algemene clubs.. Is erg gezellig daar..:) Dikke Knuffel voor jou..

Maria ik blijf voor je duimen..!!

Deel Deze Pagina