Ik wil iedereen een hele dikke knuffel geven bij wie het niet gelukt is. Blijf moed houden meiden hoe moeilijk het soms ook is. Kaatje maakt reclame voor de Picknicktafel Idd. erg gezellig en ook andere onderwerpen komen aan bod oftewel slap gelul op zijn tijd, ook wel eens lekker xxx Lente
Heb een paar dagen niet op deze site gekeken,., Afgelopen zondag is bij mij de ongesteldheid gekomen,., Afgelopen donderdag ben ik door mijn FA gebeld,., mijn HCG hormoon zat op 1,., Maar als je niet zwanger bent, is je HCG hormoon toch wel hoger dan 1??? En ik ben even het overzicht kwijt,., maar is het bij alle testers nu misgegaan? Of zie ik iets/iemand over het hoofd? Ik wil jullie allemaal een dikke knuffel geven en 2011 word ons jaar!!!
Volgens mij is het bij iedereen idd misgegaan. Er was iemand die mocht oudejaarsdag testen..... Maar iig... mijn bloedonderzoek wees geen zwangerschap uit. Nu wachten op menstruatie... Liefss
Ja k ben bang dat het bij ons allen is misgegaan.. MenA als je niet zwanger bent heb je volgens mij helemaal geen HCG in je bloed.. Teminste na mijn weten dan he.. Ga ff boodschappen doen.. Doeg Lieverdss.. En 2011 wordt zeker ons jaar..!!
Ow Maritu, wat klote voor je-jullie, maar je klinkt ook al zo dapper door te zeggen dat we de hoop niet op mogen geven. Ik hoop dat jullie gyn. open is voor IMSI, wat is er dan precies voor verschil?? Stuur je bij deze een dikke knuffel hoor...♥ En kom maar lekker bij de Picknicktafel als je wil...erg gezellig... Martinenangela...ow meid wat naar... Ja volgens mij is het bij alle late testers nu verkeerd gegaan, en de maand begon zo goed, met de ene zwangere na de andere... Gewoon oneerlijk soms... 2011...HERE WE COME
Aan alle dames bij wie het is misgegaan een dikke knuffel! Wat naar zeg, had toch wel verwacht dat het er dames zouden zijn waarbij het goed zou gaan! Dan wordt 2011 het jaar voor ons allemaal!!!
lieve meiden,...wat k*t om te lezen dat het bij niemand is gelukt!!!! maar skatten,....we laten ons niet kennen he?!?!?! we gaan knallen in 2011!!! met zn alle!!!!! we gaan voor een heeeeel gelukkig, prachtig en vruchtbaar nieuw jaar! met alleen maar ++ uitkomsten!!! ego: tp ging super goed!!!! sjors en sjimmy zijn on board haha zijn alweer stadium verder! zijn nu blastocyste geloof ik! ze zijn natuurlijk eerst 1cellig dan 2 , 4, 8, en dan blastocyste ofzo de ene was prachtig mooi en sterk! en de ander nog beter!!!! ben heeeeeel benieuwd of er iig 1 van mn kanjers blijft zitten!! helaas hebben ze er 3 moeten ontdooien en heeft 1 t niet overleefd! vind dat eerlijk gezegt best raar idee. hebben gister ook foto gemaakt van ons in onze prachtige ziekenhuis kleren maar ook van de cryo's! vet tof!!! en ik glunder steeds als ik naar onze jongens kijk haha zooo raar! hoop zooo op plakkers!!! maar we moeten nog lang wachten want mag pas de 14e bloedprikken!!!! duurt nog zoooo lang!!! maar,...vorige keer werd ik op dag 12 al ongi!! én ik kan natuurlijk zelf op dag 15 (als t dan nog nodig is) en thuis test doen! maar we zijn iig begonnen met aftellen
ST oow gefeli met je 2 kanjers.. En nu het w88 weer he.. Maar super kwaliteit dus, klinkt goed hoor.. Je mag wel pas heel laat testen.. Spannend.. Blijf je ons hier op de hoogte houden en anders bij de Picknicktafel.? Liefss
ST, een heerlijk gevoel moet jij nu hebben met 2 kanjers in je buik! Je maakt je naam nu helemaal waar : spannende tijden breken weer aan. Konden we de tijd maar sneller laten gaan. Hoop hoop hoop!!! Zonet de resultaten van mijn bn gekregen : 3de bevestiging; niks, nada, noppes... Klaar voor een nieuwe poging. Toch denk ik dat we even een pauze inlassen. Dit traject is een ware energievreter. Ik voel me zo leeg. Letterlijk en figuurlijk. Bovendien is vandaag mijn oma begraven. Het einde van 2010 is beladen met afscheid nemen. Geen wonder dat ik me zo leeg en verlaten voel. Hopelijk heeft 2011 heel wat verwelkomingen in petto! Meiden, ik zal vermoedelijk de komende tijd niet zo vaak meer op zp te vinden zijn. Maar blijf jullie wel af en toe volgen. Alvast veel succes in de mmm in 2011!!!!!!! Dikke knuf! Maritu
Wat naar zeg Maritu.. de begrafenis en dan helemaal niets in je bloed.. Daar voel je ook leeg door..!! Jij ook heel veel sterkte en succes in 2011!!
Kaat: thanks meid!!!! Mag idd pas heel laat testen en vind dat zelf ook wel vreemd omdat ik toen op dag 15na tp mocht testen maar ik heb voor mezelf wel besloten dat als de ongi uitblijft ik wel eerder een thuis test doe hor!! Ik moet al zolang wachten!! Dat hou ik toch nie vol?!?! Hihi Hoest met jou skat?!?! Ik heb de ontwikkelingen gelezen maar vroeg me af hoe t met je ging tis en blijft toch spannend! Ps: natuurlijk hou ik jullie hier op de hoogte Maritu: IDD!!! Konden we de tijd maar sneller laten gaan!! ben net 1 dag verder en wordt al gek van mezelf!!!!!! Hahahahahha Meid, ik kan me heeeel goed voorstellen dat je je zo ellendig voelt!! Tis ook niet niets allemaal! En je moet altijd aan jezelf denken skat! En als je voelt dat je ff stapje terug nodig hebt, dan moet je dat zeker doen! Hele hele dikke knuf voor jou! En hopelijk voel je je gauw weer de oude xxx
Hee ST, nee dat zou niemand zolang volhouden.. Ben benieuwd..! Ja met mij alles goed, nog steeds alles heel vaag, dus de volgende bloedtest maar weer afw88.. Heb maandag dus een stolsel verloren en d8 dat het dan daarna wel los zou breken, maar gister weer heel weinig gevloeid en nu helemaal niets meer.. Dus heel raar allemaal, ga er niet vanuit dat het goed zit, maar heb nog wel een klein beetje hoop.. Wordt echt spannend voor je.. Ga voor je duimen..!!
kaat: ik zou gek worden van die onzekerheid denk ik!!!! gelukkig heb ik een man die heeeeeel koel is,....die zorgt altijd dat ik reeel blijf hahaha maar vind t knap van je hor!!! en hou je goed in de gaten en ik denk dat ik die woe al thuis ga testen! als ik dan nog niet ongi ben! en heeeeeeeel misschien zelfs al die zondag das 12dagen na tp,..vorige keer werdt ik toen al ongi!
Meiden, ik ben mega ongesteld... En ik zie jullie verder bij de picknicktafel XXXXX ST-> Ik duim voor je!!!
ST, je kan de picknicktafel vinden onder de algemene clubs.. Zitten heel veel lieve dames van dit topic.. En ik ben zo vrij iedereen daar ook uit te nodigen..