ik ben de laaste die in dec een terugplaatsing heb gehad ze waren dus per 3 ingevroren en alle drie goed ontdooid heb er 2 terug geplaatst gekregen beter konden ze niet zeiden ze nu is het weer 2 weken wachten iedereen een gelukkig nieuwjaar alvast
Spannende tijden...YEAH, wat een goed begin...2 kanjes aan boord...nu nog 2 lange weken wachten hé...maar zoals je zegt, als je ongie langer weg blijft als de vorige keer is het al een goed teken... Maritu lieverd, bij deze wens ik jouw een extra goed 2011...wat een heftige tijd zeg de laatste weken voor je. Pauze nemen lijkt me heel moeilijk, en vind het dapper als je het gaat doen... Maria...wat balen zeg... Heb er aan de picknicktafel overheen geleze...sorry daarvoor... Zo, 2011 wordt gewoon jouw jaar hoor... Sabina...wat spannend hoor... C U in het andere-volgende topic, toch?? Kaaat, las aan de picknicktafel ook over de datum van je volgende bloedtest heen, of heb je die toch nog gister gehad... Sorry...to much information today hier op ZP...
Heee Dames, Allemaal een gelukkig nieuwjaar.!! Dat het maar een heel vruchtbaar jaar mag worden..!! Sabine wat spannend zeg.. Ga heel hard voor je duimen.. Hou je ons hier op de hoogte of in het jan/feb topic..? Nik ik heb morgen nog een bloedtest, maar me thuistestjes worden al lichter hoor dus weet al wel genoeg.
kaat : dikke knuffel meid!!! sabine: wat spannend!!!!!!! en,...we lopen gelijk op! ik heb ook 2 cryo's in mn buik en mag ook de 14e testen leuk!!!!
Topic is voor mij wel afgesloten toen mn menstruatie doorkwam Toen hoorde ik officieel niet meer bij de kanshebsters voor deze ronde. ik verstop me nu bij de picknicktafel Liefss
maria: logisch! kom ik ook gauw even kijken!! all: wanneer naar cryo tp mochten jullie testen?!!? ik heb dus dinsdag mn tp gehad en mag pas de 14e bloedprikken!!!!! vind dat zooo laat! en vraag me dus af wanneer ik kan testen! verder,...ik wordt gek van de zenuwen!!! hahaha
Spannende tijden, er wordt geloof ik aangehouden 18 dagen na punctie. Dus dat moet je even uitrekenen nu met een cryo. Hou oud waren je emmies?? Denk dat als het goed zit je ook al 12-14 dagen na een TP kunt testen hoor. Denk dat ik dat namelijk zelf ook ga doen deze keer...
Hee ST ja vind het ook heel erg laat hoor.. Zou thuis gewoon eerder testen..! Mijn HCG is gestegen naar 104, dus het zit zowieso fout, maar moet nu afw88 tot het gaat zakken.. Heel fijn.. Maja weet wel waar ik aan toe ben.. En nu afw88 vind het wel fijn even geen stress van een behandeling..
la femme: ik had bij terug plaatsing 1 : 1 verse 8cellige emmy op dag 3! toen werden er 9 ingevroren en daar zijn er nu 2 van ontdooid en op dezelfde dag ingebracht! waren al blastocystes (ofzo,...weet niet precies hoe je dat zegt) en waren nu dag 4! dus dan zou ik 4dagen eerder kunnen testen dan t ziekenhuis aangeeft?!?! ik zat zelf aan maandag te denken! 13dagen na tp! kaat: ik vind t ook erg vreemd,..dacht eerst dat ze zich misschien had vergist ofzo met punctie en tp :s en wat een ellende skat! ik had je zograag ander nieuws gegund!! succes/sterkte! xxx ps: zijn er dames die (dachten) wat voelden een week na tp?!?!
Lief ik zou maandag gewoon testen.. Ik heb van alles gevoeld vanaf de tp al.. dus alles is mogelijk.. Maar er zijn er ook genoeg die van alles voelen en niet zwanger zijn dus ja.. Helaas kan je alleen maar afw88 Niet leuk ik weet het..!!
je hebt gelijk kaat!!!! en dat weet ik maar toch,....ik had niet verwacht dat ik het zo lastig zou vinden!!!!! :s maar,...maandag gaat de test ertegenaan!! haha nog 7 nachtjes
ST, denk dat het idd. ok is als je maandag gaat testen. Klopt wel ongeveer dan. Mijn duimen gaan ook al draaien, en tel met je af. Trusten...
spannendetijden ik had het ziekenhuis gebeld vandaag om het nogmaals tevragen hoe het zet testen en ik mag 14 dagen na de terugplaatsing thuis testen wij hoeven niet in het ziekenhuis bloed telaten prikken dus zou gewoon 14 dagen aan houden hoe voel je je? heb je wel heb goed gevoel?