Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Vlinder3, Oct 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laupa

Laupa Actief lid

May 28, 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Spannend allemaal he! :):):)
    Wij mogen de 10e gaan testen, kan niet wachten tot het zover is!

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    sabine: heeeeel erg bedankt!!!! ik ga denk ik maandag testen!! sssssssst stiekum ;) hihi
    ik voel van alles en weet t allemaal niet! word er gek van! maarja,...zo lekker mn bed in en dan zijn we weer dag verder ;) aan de ene kant heb ik echt het idee dat het raak is! aan de andere kant geloof ik er niet in! pffffffffffff i really dont know!

laupa: heeeeeeeel spannend!! idd!!! dus jij mag de 10e al testen?!?! wow!! ik pas de 14e bloedtest maar ik ga wel eerder thuis test doen! succes!!!!!!

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,054
    944
    113
    Female
    Hee Lieverds,

Wat leuk dat iedereen hier tog nog komt kletsen.. En nog 3 die mogen testen, spannend..!! Mijn duimen draaien overuren voor jullie!!:)
    Fijne dag allemaal.!

4. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    je bent een schat kaat!!!!!
    en ik ben weer nachtje dichterbij :D

5. Laupa

Laupa Actief lid

May 28, 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Dankjewel Kaaat! Lief van je:)

De gyn had het van te voren wel gezegd, maar wat zijn die 2 weken na de TP vreselijk!
    Spannendetijden, jou forum naam is wel heel toepasselijk, nog 10 dagen voor jou. Ga je echt wachten tot dan of ga je al eerder een testje doen?

6. Laupa

Laupa Actief lid

May 28, 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    O wacht, ik lees nu dat je inderdaad niet kunt wachten tot de 14e :D

7. Laupa

Laupa Actief lid

May 28, 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    #2787 Laupa, Jan 4, 2011
    Last edited: Jan 4, 2011
    Ik heb gisterenmiddag en vanmorgen een testje gedaan en er komt wel iets van een streepje te voorschijn. Gisteren heel vaag na 5 minuten en vandaag wel al heel snel en ietsje duidelijker. Maar op de foto bijna niet te zien. In mijn fotoalbum staan meer foto's van deze testen. Maar ik heb het idee dat misschien altijd bij de kv2v5 zo'n streepje komt te staan?
    Ik heb na de tp getest om te kijken of de pregnyl er uit is en die testen waren op het laatst helemaal wit, die testen waren allen niet van de kv maar de matcare ultra.

8. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

ik heb sinds gister krampen maar dat kan alle kanten op gaan toen ik zwanger was van me zoontje had ik ook krmapen en dacht ik het is niet gelukt toch maar een test gedaan 2 dagen voor ik mocht testen en toen was hij positief was alleen thuis me man was aan het werk dus belde hem op hij dacht dat ik een grapje maakte toen savonds nog een test gedaan '

9. welcomehome

laupa hij word wel donkerder je streepje gaat de goede kant op

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,054
    944
    113
    Female
    Hee Laupa ziet er goed uit hoot.. KV geeft geen streepje als er geen HCG in zit..! :D Dus hij moet donkerder worden dan zit het helemaal goed..!:)

Sabine ja krampen heb ik ook gehad, ja je weet het niet he.. Het kan zkr alle kanten op.. Het groeien van de baarmoeder kan net zo voelen als ongiekrampjes dus ja.. Ik duim!! :)

11. Emesve

Emesve Bekend lid

Aug 26, 2009
    553
    1
    0
    Hi Ladies,

@Laupa, voor 8 dagen na TP ziet dat streepje er goed uit hoor!
    @Kaat, las in een ander topic dat je HCG gestegen was... en nu??
    @Sabine25, is las dat we in hetzelfde zkh (niet EMC maar die andere) lopen! Krijg jij Utrobolletjes na de TP? Ik heb volgende week gelijk weer een TP (als de cryotjes goed ontdooien natuurlijk) maar ik heb alleen een doos ovutesten meegekregen en dat was het!

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,054
    944
    113
    Female
    Hee MV, Ja gezeur allemaal ja.. Ja het is nu 104 best gestegen dus, ja ik moet nu afw88.. heb vorige week wel een stolsel verloren (heel groot), maar daarna geen bloed meer, dus voor mij gevoel ben ik niet leeg vanbinnen.. Dus ik moet nu afw88 of de ongie eraan komt en volgende week nog een keer prikken.. Als er donderdag nog geen ongie is ga ik wel weer bellen want dan wil ik eigenlijk wel een echo om iig te zien of het schoon is of niet.. Dus geen spanning meer of ik nou zwanger ben of niet, maar fijn is anders..

Aahhw jij mag gelijk weer, wat fijn zeg.. Vind je het zelf ook fijn of vind je een pauze lekkerder.? Is bij iedereen anders natuurlijk.. Ik vind het best fijn nu ff iets en gewoon w88 op de ongie.. geen troep in me lijf, voel me weer als mezelf.. dus ja.. Wat jij.?:)

13. welcomehome

ja ik gebuik bolletjes maar slik ook progynova ik heb ook die testen gedaan bij een andere poging maar had bijna 2 pakken van die testen nodig toen maar een keer voor een echo en moest ook pregnyl zetten dus dat wou ik dit keer niet dus hebben ze het zo gedaan aardige dokter is ze he? kom je daar ook vandaan of uit d?

14. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    Meiden, vind het ook leuk dat er hier nog wordt gekletst...
    Hoop dat jullie 3 hier positief eindigen, en als ik Laupa zie gaat het de goede kant op...

Laupa....ow kon je het niet laten...;)
    Nu maak je het alleen maar nog spannender..hoop dat ze duidelijker worden de komende dagen...het is in ieder geval een begin...:)

Kaaat...nou dan maar weer even hier een vraag stellen, zie dat je toch hier nog meeleest...;)
    Waarom krijg je niet nu al een echo??
    Zou het denk ik toch ook graag weten of het schoon is of niet.
    knuffel voor je...

15. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Laupa: jeetje meid,….je mag mijn profiel naam wel ff lenen hor ,..je maakt t zoooo spannend!!!! ;) t streepje is zeker duidelijker en ik hoop dat je vandaag weer zo;n mooie foto voor ons hebt! Maar dan NOG duidelijker! Als ik dat zo zie,…en naar je data kijk,…zou ik ook al kunnen proberen,..maar durf niet!! Hoop voor je dat t elke dag duidelijker wordt en dat t knalt met je bloedtest :D ik duim heeeeel hard voor je!!!!

Mv1977: misschien krijg je t receptje voor de utro nog!???! En als je echt zekerheid wilt hebben ,…moet je anders even met je poli bellen ;) succes meis!!!

Kaat: ik wil geen zeur zijn hor lieverd maar ik zou als ik jou was op mn strepen gaan staan en vragen om een echo!!! Die onzekerheid wil je toch niet?!!?! Ik vind altijd dat t ziekenhuis zo makkelijk doet! En “t allemaal wel weet” maar ze “weten” t pas als ze zelf de mmm meemaken! Niet uit de boeken!! Ik ben ook zoooo vaak afgescheept! En dring nu gewoon vaker mn wil op! En soms hebben ze achteraf toch gelijk maar voor mn eigen gemoedstoestand vind ik het fijn als t gaat zoals ik hoop/verwacht/wil! Als ik je dokter was geweest,…had ik t heel anders gedaan ;) vind t zooo vervelend voor je! Leef met je mee meid! Succes!!!

La femme: je bent een skat!!! Ik hoop met je mee het voor ons te hopen hahahaha :D
    En ik ben ook blij dat de meiden hier nog zijn!!! Vind t zooo spannend ! 3 uitslagen rond elkaar!!! En uiteraard duim ik voor 3x ++ !!!!!!! zou toch fantastisch zijn?!?!
    Hoest met jou!?!?!?!

16. Laupa

Laupa Actief lid

May 28, 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Lieve meiden, ik zou willen dat ik een betere schrijver ben, maar helaas :)
    Maar ik lees wel alles en leef heel erg met jullie mee (Knuf) ;)

Ik heb gisterenavond samen met mijn ventje nog een test gedaan en hij vond de test super duidelijk. Bleek dat hij dacht dat de controlelijn de streep was...hihihi
    Vanochtend heb ik weer een test van kv2v5 gedaan en hij wordt duidelijker..... :)
    Ook heb ik weer een test van matcare gedaan en daar komt nu voor het eerst iets van een streepje op te staan.
    Toen ik aan het testen was of de pregnyl uit mijn lijf was teste ik ook met die van matcare, dus vandaar dat ik die nu ook erbij heb gedaan. (Nee hoor, ben geen testverslaafde :p)
    De bovenste test is van gisterenavond en de onderste van van vanochtend.
    Die van gisteren is nog een beetje gevlekt roze, maar die van vandaag is helemaal door en door roze. Hij mag natuurlijk nog wel donkerder, maar dat er iets is is wel zeker :D

17. Laupa

Laupa Actief lid

May 28, 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Ik werd gek van die vage streepjes, dus......

Wij zijn zo blij!!!!

18. Emesve

Emesve Bekend lid

Aug 26, 2009
    553
    1
    0
    gefeliciteerd laupa!!!!!!!!!!!!!!!!!

19. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    WOW!!!!!!! laupa!!!!! wat goed!!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd!!!!! maar de streepjes logen er al niet om hor! werden steeds duidelijker!!!
    ik hoop dat ik je zondag mag volgen!!!!

20. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    Laupa...wat goed...ben helemaal blij voor je....
    Nu op naar een prachtige echo...of krijg je nog een bloedtest...
    Sorry, dat vergeet ik altijd...

9 dagen na TP zit je nu, toch??
    Hoeveel cellig was het??

Ben gewoon nieuwsgierig...

Share This Page