Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder3, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ik sluit me bij la femme aan,....wil ook alles weten!!!! :D

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Laupa super gefeliciteerd zeg..!! WoW Jeeeeh Super Goed..!!

ST, ja je hebt gelijk dat ik op me strepen moet staan, maja ik vind het ook wel kut, maar ben ook veel aan het werk en heb wel afleiding dus probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn.. Je bent lief..!! :)

3. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

laupa gefeliciteerd een beter begin van het jaar kan je niet hebben

4. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    kaat: dito ;)
    fijn dat je wat afleiding hebt skat! en anders kom je maar lekker kletsen ;)

ik ben ook blij dat ik gewoon lekker werk! t is helaas wel erg rustig maar heb toch beetje afleiding! wordt gek van t wachten en t gevoel dat ik weer pech heb neemt steeds meer toe! en wil testen maar ben zoooo bang voor WEER een teleurstelling dat ik t ook weer niet wil! en soms denk ik weer van t kan toch nog?!!? gelukkig is het bijna zondag ;)

fijne avond allemaal!!

sabine: wanneer had jij je tp?!?! en ga je ook nog eerder thuis testen?! en hoe voel je je ?!?!

5. welcomehome

ik had 31 dec de tp denk niet dat ik eerder ga testen misschien donderdag de 13de want ik moet die vrijdag werken voel me goed alleen krampen en moe maar dat zegt nog niks we wachten rustig af ik heb die druk ook niet heel erg meer ik heb al een prachtige zoon ik merk dat ik er nu veel minder bezig mee ben dan toen ik helemaal nog geen kindje had

6. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Mogguh dames!

Nog getest Laupa?? ;)

Ik kom uit D. Sabine! Jij ook? Ik ga toch maar even bellen tussen de middag of ze mijn Utrogestan recept misschien vergeten zijn. Vanmorgen al een licht streepje op de ovutest, dus ei komt eraan!
    Goed teken dat je er nu minder mee bezig bent. Bij de 1e TP dacht ik er in de 1e week amper aan, alleen de 2e week werd pittig. Nog een weekje en dan heb jij je positieve test in handen!

Hoe gaat het met jou Kaaat? Weet je al wat meer?

Nog 3 nachtjes slapen Spannende Tijden!

En hoe is het met jou Nikita?? Weet jij al wat meer over de TP?

7. welcomehome

ja ik kom ook uit d ik heb bij een terugplaatsing met die testen ook geen bolletjes gekregen omdat het in je natuurlijke cyclus maak je zelf baarmoederslijm aan ke kan altijd bellen kijken wat ze zeggen

8. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Sabine: spannend hor!!! En ergens wel fijn dat je het zo “los” kan laten!!! Petje af ;) en ik duim heeeeeel hard voor je!!!! We gaan samen laupa volgen :D

Mv: doe je goed!!! Ff belletje! Dan heb je tenminste zekerheid meid!!!
    En idd,Â…..nog 3 nachtjes!!!!! Heb gister tegen mn man gezegd dat ik zondag ga testen en hij vroeg alleen kan dat dan?! Toen vertelde ik dat laupa t nu al weet en dat ik denk dat zh vergissing heeft gemaakt met testdatum en hij vond zondag dus ook goed! :D jeej!!! Spannend!!!! Ben blij dat het bijna zondag is!!! Kreeg trouwens net van collega vraag of ik zwanger ben! Hij komt mn kantoor binnen en zegt : hey,Â…..ben je zwanger?!?! Met big smile! En ik uhÂ…Â…geen idee hoezo?! Ohhh dat dacht ik! En toen ging ie weer! Heeeeeel vreemd!!!!!
    Nou hoop dat je snel je ei hebt meis!!!!

9. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Spannendetijden, hoop dat je collega een goed instinct heeft voor dit soort dingen...je weet hetmaar nooit.
    Spannend hoor bijna zondag.

Laupa...wanneer durf jij nog een keer te testen...en niet vergeten wat ik gevraagd heb hé...;)

Sabine, ga jij ook zondag al testen??
    Ben even in de war, het is hier echt spannend.

MV, jij krijgt dus een TP in een natuurlijke cyclus,
    Fijn voor je, en lief dat je vraagt.
    Bij mij is de TP poging afgebroken, heb helemaal niet goed gereageerd op de progynova en vind het dus echt balen dat mijn lichaam niet fatsoenlijk werkt en ik altijd een gestimuleerde cyclus krijg.
    Moet nu nog 2 weken Utrogestan slikken om een bloeding tegen te houden zodat mijn lichaam niet helemaal de klus kwijt raakt.
    Want op de laatste echo voor de TP zagen de vocht in de baarmoeder, dat duidt dus op een komende bloeding, en kan je niks meer TPen.

10. welcomehome

nee ik ga zondag nog niet testen donderdag de 13de denk ik is een dag vroeger bij deacen testen ik 2 dagen tevroeg maar was toen ook al positief maar kreeg toen tehoren van het ziekenhuis dat ik echt op die dag die hun aangaven ,moest testen heb het toen maar gedaan voor hun

11. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Laupa:
    Hoe is t nu?!?!?!?! Ben benieuwd meid!!!

la femme: bedankt!!!!! ;) hoop het ook! hihi nog 2 nachtjes en we zullen het weten!

kaat: hoest met je?!?! al veranderingen?!

Sabine: ben benieuwd naar je test do/vr! wat denk je zelf?!?!

12. welcomehome

ik heb echt geen idee wacht het allemaal wel rustig af meer kan je toch niet doen

hoevoel jij je? wat denk jij?

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    knap hor!!!!! ik wou dat ik rustig kon afwachten! hihi ik ben al die tijd erg nuchter geweest tot aan de tp!!! haha. maar mn man zei gister dat ik het gewoon moet laten voor wat t is! ik moest er niet mee bezig zijn! lekker makkelijk gezegd , maar ga mn best doen! er zijn ook momenten dat ik er helemaal niet bij stil sta hor maar als ik een pieker moment heb dan is het daarover! en ik heb ook geeeeeen idee!!! ergens voel ik dat t WEER is mislukt ! ik voel me net als de afgelopen 3jr en das dus niet veel belovends maar we zullen t zien zondag! ben benieuwd!!! ik blijf iig wel hoop houden!

14. Laupa

Laupa Actief lid

28 mei 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Sabine en Spannende tijden nog eventjes en jullie kunnen ook testen, ik hoop zo voor jullie dat jullie ook positief testen!!!!

Ik heb eigenlijk geen idee of ik een bloedtest krijg, ik moet maandag wel naar het ziekenhuis. Maar ik denk dat ze gewoon een urine test doen.
    Op 27 december is er een emmy terug geplaatst, en door de zenuwen toen ben ik helemaal vergeten te vragen hoeveel cellig het was. Maar het was wel een top embryo, de andere 5 waren ook goed maar geen top.
    Ik heb een briefje gemaakt met vragen zodat ik dat maandag allemaal kan vragen.
    Gisteren wilde ik weer een keer het woordje zwanger op de test zien staan, maar tot twee keer toe kreeg ik een foutmelding op die test:x
    Dus ik heb net nog een KV2v5 gedaan en de streep is nu een heel stuk duidelijker alweer, gelukkig :)

15. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Mogguh dames,

Hoe is het op het wachtbankje ST en Sabine?! Houden jullie het
    nog vol??
    Sjezus Nikita... da's is zwaar k*t... leef je zo naar dat moment toe en dan wordt het weer afgeblazen...

Wat raar dat die digitale testen een foutmelding aangeven Laupa? Zou er mee terug naar de winkel gaan en nieuwe eisen. Die dingen zijn duur!

Ik heb inmiddels het zkh aan de bel gehad en ik krijg geen Utro omdat het in mijn eigen cylcus is idd. Vanmorgen 2e ovutest gedaan en deze was wit! Dus een foto van die van gisteren en vandaag naar de poli gemaild met de vraag wat ik hier mee aan moet. LH piek gemist of gisteren vals streepje?? Geen idee... maandag bij de echo was mijn ei 10mm. Er van uitgaande dat ie 2mm per dag groeit, zou ie nu 18mm zijn. Dan had ik toch al een positieve test moeten hebben?? Ik heb de foto van de ovu testen in mijn album gezet voor de nieuwsgierigen!

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds.. Ben er druk geweest met werk..

Sabine wat fijn dat je het zo los kan laten, je kan natuurlijk ook niet veel doen en dit is voor jezelf ws het relaxte..!!

ST bijns woehhh..!! Spannend..!!

Bij mij nog steeds geen ongie erg irritant dus.. maandag weer bloedprikken en als ik dan nog niet ongie ben eis ik een echo.. Dus w8 maar weer af..:) Tot straks lieverdss

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    laupa: ik hoop dat je gelijk hebt lieverd!!!
    ik heb t gevoel dat ik ongi ga worden dus ben bang van niet!
    sterker nog ik heb t gevoel dat ik ongi ben maar zonder afscheiding/bloedingen :s heeeeel frustrerend!!! miss morgen al testje doen!
    wat goed dat je een briefje voor jezelf hebt gemaakt!! erg verstandig! en ik persoonlijk denk wel dat ze zullen prikken hor meid maar misschien doet jouw ziekenhuis het toch wel anders!! en gek van je digitest! zou klacht indienen! maar daarin tegen wel erg fijn dat je kv test weer lekker positief is!!!

mv: ik had in eigen cyclus toen wel utro maar ieder ziekenhuis is anders!!! je weet nu iig waarom je t niet hebt! ;) wat vervelend van je test meid!! erg verwarrend dus?!?! maaruh,...bij 18 hoeft ie nog nie positief te zijn hor! 18 is minimale rijping dus kan best dat ie pas morgen of zondag positief is en misschien is ie niet 2mm per dag gegroeid en hangt ie nog op 17!! alles kan!!,.. SUCCES iig!!!!!

kaat: wat ontzettend k.t zeg!!!! daar wordt je toch niet goed van?!?!?! maar wel fijn dat je maandag iig meer weet!!!! eindelijk je verwachtte echo!!! ben benieuwd lieverd! x

all: hier dus echt ongi gevoel! hooooop pukkels allemaal heeeeeeele kleintjes!!! op mn kin borst 'en rug!!!! heeeel irri!!! ben beetje saggo/kort lontje, heb last van mn onderrug en beetje krampen in mn buik! en voel ook mn boobs (al vanaf tp) :( ben zoooo sip,...ik voel me ongi zonder ongi! en ben dus bijna wel zeker dat t niet is gelukt :-s again!!!!!! enige waarom ik nog zou kunnen denken dat t WEL is gelukt is omdat ik niet ongi ben (maar komt vast door de pillen ed.) 'en omdat ik heeeeel moe ben! ohh en omdat collega vroeg of ik miss zwanger ben! haha miss ga ik morgen al testen! ben t wachten zat! al is t wel vroeg :s pffffffffffffffffff nou tot straks dames!!!!!

18. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Sabine en Spannende tijden...bijna bijna bijna is het zover eindelijk...
    ST wat jij schrijft kunnen ook allemaal tekenen van een zwangerschap zijn hoor...hoop het zo voor je-jullie

hihi Laupa...kan me voorstellen dat je vergeten was van alles te vragen.
    Heb ook altijd een lijstje klaarliggen...
    Zou wel net als MV zegt terug gaan met die dure testen hoor.
    Ben benieuwd wat je maandag te horen krijgt...

MV, heb je al antwoord van de poli??
    Zou zo ook niet weten wat je ermee moet doen...verwarrend zeg...
    Het klinkt wel logisch wat ST schrijft...hoop dat het klopt.

Kaaat...wat vervelend zeg...

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    la femme: ik hoop het , ik hoop het , ik hoop het!!!!!! hahahaha we zullen het zien!!!! ;) tis idd bijna zover!!!! :D

20. welcomehome

sp hoe is het met je? heb je al een test gedaan?

mv1977 heb je al een postieve test gehad of heb je je ei al gehad?

ik begin nu toch wel erg nieuwschierig teworden mag van mij wel snel donderdag zij of misschien test ik dinsdag wel bij me zoontje had ik ook 2 dagen tervroeg getest

Deel Deze Pagina