oeeee sabine: kun je je toch niet inhouden!?!? hahahaha ik heb vanmorgen wel kv test gedaan helaas niets te zien :S aan de ene kant weet ik zeker dat t niet is gelukt maar aan de andere kant heb ik toch nog beetje hoop! ben nog niet op mn test datum ,.....al ken ik mezelf,...en weet ik ergens wel dat er geen 2e streepje zal komen :s maar toch! ga voor jou heeeeeeeeeel hard duimen!!
sp hopelijk be je tevroeg met testen je mag eigenlijk pas over 5 dagen hoeveel dagen na de terugplaatsing is het vandaag? temp je wel is die is ook hoger dan normaal
Hier nog steeds geen duidelijke streep op de ovutesten, maar ik mag maandag voor een echo! Toen ik belde bleek er nog iemand met hetzelfde probleem te zijn. Goeie testen... Moet er nog 25 euro voor betalen ook... Maar goed, maandag meer ei-nieuws! En jullie nog even volhouden met testen hoor, innestelen kan langer duren bij IVF las ik pas ergens. Fingers crossed!!!!
hoi meiden ik kon het niet laten om te testen en kijk hi is niet heel duidelijk maar je ziet het wel toch? hij is toch wel betrouwbaar ook al ben ik tevroeg?
Dit is de kv2v5 van vandaag (nadat ik in het ziekenhuis urine heb ingeleverd)... Krijg ik net van het ziekenhuis telefoon en volgens hun ben ik niet zwanger???? Ik heb om een bloedtest gevraagd maar die doen ze niet
Wat is dit nu weer Laupa?! Ben jij eindelijk zwanger, spreken ze het gewoon tegen! Ik zou de test van de huisarts even afwachten. Het zal heus niet de 1e keer zijn dat ziekenhuizen een foutje maken.. Misschien hebben ze jouw potje urine wel verwisseld met die van iemand anders!
he hoe kan dat nou die testen zijn toch gewoon betrouwbaar? anders reageren ze toch niet? wat raar dat ze dan geen bloedprikken om het zeker teweten ik hoef helemaal geen urine of bloed telaten prikken wij krijgen een echo bij ongeveer 7 weken
Sabine...ziet er goed uit bij je hoor... Maar Laupa, wat is dit nu weer voor een verhaal...en geen bloedtest??? kun je niet bij je harts vragen of hij je wil helpen?? Echt klote hoor...zou niet weten wat je nu moet doen...
Aankomende zondag tp van 1 of misschien wel 2 cryo's! Ligt eraan hoeveel er goed ontdooien! Blij blij!
Hee Lieverds.. Laupa wat onwijs raar zeg van het ziekenhuis.. Je bent gewoon zwanger hoor, he testen zien er super uit..!! Sabine ook mooie test hoor!! Gefeliciteerd!! Gaat goed zo hier.. ST nog geen 2 streepjes.. Hmmm.. Wanneer mag je officieel ook alweer..? Mv jeeeh zo snel alweer een tp.!! Beter.!! Good luck, ga voor je duimen.!! Ik moest vandaag weer bloedprikken en het is weer gestegen naar 268.. Zowieso niet zwanger hoor, maar het is wel vreemd dat het blijft stijgen en nu krijg ik volgende week een echo.. Wat ik dus echt belachelijk vind en eerder wil, dus ben best wel boos..!! Ga morgen nog maar eens bellen..!!
Sabine: ik zit nu op 13dagen na tp dus gister 12dagen! Mijn temp is nog wel hoog maar ik heb nooit van mn temp uit kunnen gaan :s helaas!! Sabine: WOW!!!! Die is super duidelijk!!!! Alvast een voorzichtig gefeliciteerd!! Laupa: ik snap t niet! Oke dat 1 test niet juist is , kan ik me helemaal in vinden maar allemaal?!?!?! En hij wordt steeds duidelijker! Ik zal toch een bloedtest vragen hor!!! Mv: wat een goed nieuws!! Spannend hor!!!!! Kaat: ik mag vrijdag bloedprikken!!! Wat ontzettend raar van je bloedwaardes!! En belachelijk dat ze je zolang laten lopen !! doe je goed hor om morgen even te bellen!! succes meid!!
Kaat je moet echt een echo eisen, stel dat het een bbz is?! Heb ik gehad, dus al je aan 1 kant pijn krijgt gelijk richting eerste hulp! Ik heb wat raars, vanmiddag met de echo een follikel van 19mmgespot, krijg ik pregnyl mee, zonder tijd! Ik spuit zo voor dat ik ga slapen maar. Hoorde dat ze als fictieve punctiedatum de 12e aanhoudt. Dus daar zit ik redelijk op met 36 uur sprong na pregnyl toch? Fijn dat ik hier zelf ook zo handig in word! ST gebruik je nog utro bolletjes nu?
ST spannend hoor bij jou.!! MV ja volgend mij heb je gelijk, maar vind het wel raar dat ze je niet gewoon een tijd meegeven.!! Echt fijn dat je zo snel weer een tp hebt..!! Ja idd ik heb helemaal geen pijn hoor maar ben daar wel een beetje bang voor, voor een bbz dus.. Ach ja bellen maar weer.. Ze houden me lkkr bezig.!! Slaap lkkr allemaal.!!
mv: ja nogsteeds!! smorgens smiddags en savonds 2! en ook nog progynova 2x4mg kaat: ik zou niet over me heen laten lopen hor!!! tis jouw lichaam!!!! en jouw gevoelens!!!! hier idd wel spannend maar sinds mn enkele streepje van zondag ben ik er eigenlijk niet meer mee bezig en wacht ik met smart op vrijdag! mn geloof dat het eventueel nog kan is er nie mee :-s op naar nieuwe ronde!!! hopelijk houdt de utro mn menstruatie tegen en wordt ik maandag ofzo ongi! HOOP dat ik dan di weer echo kan krijgen en di weer kan beginnen met t slikken van de progy en dan 10dagen later weer meten!!! :-D nieuwe jaar nieuwe ronde nieuwe kansen!
MV...wow...super nieuws hoor... had je nu een natuurlijk of een gestimuleerd cyclus?? Laupa...is je avator van een nieuwe test...die zegt idd. hartstikke zwanger hoor... Kaaat...moet eerlijk zeggen dat ik vanochtend ook opeens aan een BBZ dacht bij jouw. Wilde nu hetzelfde schrijven als MV schreef...goed in de gaten houden hoor... Spannendetijden...wat spannend nog voor je...nog een paar dagen wachten en dan weet je het zeker... Hoop nog wel voor je hoor... Mocht je HCG echt op 0 zijn gebleven, kun je meteen door...was tenminste bij mij wel zo...