Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder3, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Okee dan Esmeve..;) Dat dat ff duidelijk is..!!!

Sabine oow misselijkheid is niet leuk, maar jou reden zkr wel..:) Jij hebt tog nog wel een bloedtest.?? ST jij ook of niet..?

Liefss

2. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

nee bij ons krijg je geen bloedtest ik heb 7 feb een echo bij me zoontje heb ik ook geen bloed test gehad

3. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Laupa...goed gedaan meid...
    Ben benieuwd hoe het met je afloopt volgende week.
    Bij mij was er bij 4+5 weken al een piepklein stipje te zien...dus wie weet...;)

Jeetje Kaaat, jij let goed op...;)
    Had alleen door dat er een nieuwe naam aanwezig...maar nog niet dat het eigenlijk MV is...;)

Ow ja Sabina...kan me voorstellen dat je niet goed wordt van frietlucht op het moment...hopelijk wordt het niet erger...
    En wat spannend voor de 7e...

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Jeetje wat een activiteit hier ineens!!! Wat leuk!!!! :-D
    Ben er vrolijk van!!!
    Ik zat online via mn tel maar dan kan ik nie antwoorden en dat wilde ik wel!!!
    En gezien er computer storing op het werk is,…kan ik toch niet aan mn werk :-s ellende!!!!!

Emesve: ik zat ook al te kijken naar je naam! Hahaha
    Ook ik kan de picknick niet bijhouden hor! Ook mn werk enzo! Maarja,…dan mn de topics waar ik actief ben stalken hahahah nog 3nachtjes skat! Spannend hor!!!!! Ben heeel benieuwd maar ga er wel vanuit natuurlijk dat je een prachtige ontdooing hebt!!! ;)
    Rust is zeker belangrijk! Ik zat er ook al overna te denken om bij volgende poging accu te doen of gewoon yoga ofzo
    En ik heb nog niet weer getest! Heb met mijn man afgesproken dat ik wacht tot de bloedtest!! Ik wil niet meer thuis testen! Heb iig na zondag geen spanning meer en denk er niet meer overna! Das ook wel lekker maar nu t bijna morgen is vind ik het wel spannend worden ;)
    Nou meid,..ik ga heeeeeeeeeel hard voor je duimen!!! Dat je kleintjes maar super mogen ontdooien en jij zondag een top plaatsing hebt!!!

Laupa: ik moet ongeacht ik ongi ben of niet en ongeacht ik zelf negatief of positief test bloedprikken!! De dokter wil hier via bloedtest de uitslag ook ivm risico op een bbs.
    Dus ja,..ik moet morgen zowiezo prikken! Maar ik heb dus verder niet meer getest!
    Maar meid,…wat een gedoe met jou testen zeg!!!! en wat een verschrikkelijk onmenselijk personeel heeft jouw zh!!! Ben blij dat je woe naar het Catharina mag!!! Well done meis!!
    En die kleine frummel blijft lekker plakken hor ;) dikke knuf!

La femme: ik ken slopy wel,…die had idd soort gelijke situatie!!!
    Hoest met jou?!!?

Kaat: idd,…morgen ist zover!!! SPANNEND!!! Begin m toch wel te knijpen hahahaha ik geloof in wonderen!!!
    En ik ben zeeeer benieuwd naar maandag lieverd! Hou ons op de hoogte ! knuf

Sabine: wat heeeerlijk om te lezen dat je je al beroerd voelt! Hahahahahah je snapt me wel he?! ;) fijn hor!!! Ben benieuwd naar je eerste echo!! Wat zal dat bijzonder zijn!!!!!!
    Wanneer had jij ookalweer je tp?! De 31ste toch?!

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Oow Sabine het is zo 7 februari hoor.. LEUK..!!

Ja Nik ik let altijd zo goed op..;)

ST Spannend hoor, zal morgen hier de pagina in de gaten houden.. Keep my fingers crossed for you..!!

6. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

ja had 31dec me terugplaatsing vind het ook wel fijn dat ik me een beetje beroerd voel bij deacen had ik nergens last van en twijfelde ik ook elke keer toch weer erg bijzonder dat er weer een kleintje in me buik groeit

knap dat je niet meer getest heb misschien krijg je morgen toch goed nieuws duim voor jullie

7. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    thanks!!! meiden!!!!! ik laat morgen weten hoe t is gegaan! en anders zeker zaterdag! ;)

8. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    spannendetijden...TOI TOI TOI...:D

9. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Kaat: thanx!!!!!!!!! Hou ze maar goed gekruist! Hihi

Sabine: lijkt me idd een fijn gevoel als je niet lekker bent (wat klinkt dat raar!!! Haha) maar tis toch teken en das fijn!!! Ik hoorde laatst van mn mams dat ze vroeger pas na 12weken eerste controle kregen en vaak nog later!! Dus altijd erg onzeker!! En ze heeft bij ons nooit kwaaltjes of iets gehad! En wist pas zeker dat t goed zat als ze de echo eindelijk zag!! Want verder merkte ze niets! Dat lijkt mij helemaaaaal geen fijn idee!!!! Dus snap goed dat t fijn is iets te voelen!! En of dat nou leuke of minder leuke dingen zijn…tis iets! ;) geniet er maar lekker van meid!!!! En ik wil je even complimenteren met de naam van Deacen! Haha ik zei altijd als ik een zoon krijg noem ik het ….. en de 2e Deacen hahahaah ohhh en zie dat je weer jubileum dag hebt,…4wk!!! :-D

La Femme: thanx!!!!

All: Heb mn bloed vanmorgen weer afgeleverd ;) wordt tussen 3 en 4 gebeld!!!
    SPANNEND!!!! Heb toch ergens wel stiekem de zenuwen hor! En toch wel hoop op goed nieuws!!! ;) vorige keer werd ik met 12dagen al ongi dus vind t nu toch wel beetje spannender want nu nog niet!!! En ik weet dat t kan komen door de hormoonmedicatie maar toch,…. ik hoop echt dat ik vanmiddag geweldig nieuws kan komen brengen!!!! :-D

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Spannend!!! Ze zitten nog steeds gekruist en ik typ.. Hee hoe knap is dat..!!:) Ik blijf hier ronddwalen tot ik meer van je hoor..!!:)

11. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    whahahahhaha knap kaaat hahahahaha wel super dat jullie zo op me letten!

begin m nu wel te knijpen ik geloof ik de test van zondag want t was toch al dag 12na tp! maar ,...bijna week voordat ik officieel mocht bloedprikken dus,.... weet niet of t nu wel of niet te vroeg was! en ben zoooo benieuwd wat er uit mn bloed komt! hoop ZOOO op een wonder!!!!! was al aant speuren op i-net erover maar kan niets vinden door dat ik geen ei heb gehad weet ik mn nod niet! ook omdat ik pas officieel morgen mocht testen en sommige zh 15/16 dagen na cryo tp aanhouden! pfffffffffff nog 4a5uur!!! maar ga wel over 2 uur naar huis! (zit nu op mn werk)

12. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ST...ben er ook, en denk en duim voor je...en blijf ook nog een tijdje online...dus Kaaatje...we zullen elkaar nog wel een paar keer tegenkomen...;)

nog geen bloed te zien dus bij je ST...dan is alles nog mogelijk hoor...ook een wonder...wat zou dat mooi zijn...:D

13. Laupa

Laupa Actief lid

28 mei 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    #2873 Laupa, 14 jan 2011
    Laatst bewerkt: 14 jan 2011
    Vandaag was de uitslag van mijn urientest postief!
    Nu heb ik dinsdag in het andere ziekenhuis een afspraak voor een echo. Blijft spannend.....

Ik heb net nog even met mijn vriend er over gehad of ik toch niet een bloedtest via de huisarts aan moet vragen. Maar de afgelopen week is al zo vreselijk geweest, dat we proberen rustig het weekend in te gaan en de echo van dinsdag af te wachten.
    Want ook al komt er nu uit de bloedtest dan het HCG meer is geworden dan nog blijf je met onzekerheid zitten, door de uitspraken van die gyn.
    En als de HCG inderdaad niet veel meer is geworden wordt het nog enger allemaal, we gaan proberen ons er even bij neer te leggen en op naar de dinsdag.

Ik had net wel toen ik naar het toilet ging een mini vlekje bruine afscheiding. Normaal zou ik me hier niet druk om maken, omdat ik weet dat dit altijd kan. Maar nu denk je meteen, zou die muts dan toch gelijk gaan krijgen????

Nee, we gaan het weekend in en morgen even een dagje niets, zondag moet ik werken (heb ik even afleiding) en dan is het al bijna dinsdag.
    Ik houdt jullie op de hoogte hoe het dinsdag is gegaan.

14. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Hee Laupa, ja snap je helemaal hoor meid.. Ik zou denk ik ook niet weer een bloedtest willen.. Geniet van wat je nu hebt en het is tog afw88 en een echo is hardstikke goed.. Kunnen ze vast wel iets op zien en dan sturen ze je weer naar huis met afw88.. Ja dat hou je tog, mijn zus is nu zwanger van de tweede en we hadden het er laatst over, zo leuk is het niet om zwanger te zijn, je moet altijd afw88 of het goed gaat.. Heb er alle vertrouwen in bij jou hoor, want je waardes waren echt geweldig, wat dat stomme ziekenhuis ook zegt, maar snap dat je er heel onzeker van wordt.. Denk dat MMM dames nog onzekerder zijn als alle andere zwangere dames.. Maar ik geloof dat jij over 8 maanden een wolk van een beeb in je armen hebt echt hoor..!!!

Nik.. Joehoe... Zwaai zwaai!!.:D:D

15. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    ST, nog steeds mijn fingers crossed hoor.. Moet er eigenlijk een foto van maken.. Best sneu voor mijn vingers zo in de knop..;)

16. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    haha Kaaat...heb je nog geen krampen in je vingers ofzp??;)

ST...kwam ook even piepen naar een berichtje van je...

Laupa...een hele goede beslissing van je hoor.
    Je bent gewoon nu nog hartstikke zwanger...of het goed blijft zitten weet je jammer genoeg nooit.
    Maar we duimen-hopen-bidden en doen alles voor je zodat het helemaal goed komt...en idd. op naar dinsdag.
    Geniet maar van je vrije dag morgen...en zondag lekker een beetje werken is ook idd. niet zo erg nu, gaat de tijd lekker sneller...
    Sterke ermee hoor...Xje..

tot later lieverds...

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Vingers zijn een beetje beurs das alles..;)

ST, al nieuws.. Niet ons tot morgen laten w88 he..:D

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    hey lieverds
    hier even een snel berichtje van mij! ben lekker met man aant ontspannen bank hangen! en kom morgen ff uitgebreid terug!!!

half 5 belde eindelijk de gyn terwijl ik lekker onder de douche stond! helaas,...er zit geen HCG in mn bloed! de 2 kanjers hebben mama verlaten :(
    ik moet nu stoppen met alle medicatie en wachten op ongi!
    zodra ik ongi ben maken we afspraken om nieuw schema te bespreken en als ik dan WEER ongi ben mogen we weer op dag 2 aan de progy en dan weer op naar nieuwe tp!!!! :D
    ik ben benieuwd hoelang t duurt voor de ongi komt! en dan maand later gaan we er weer tegen aan!!
    t was wel even een teleurstelling omdat ik toch hoopte op een wonder maar ergens wist ik het natuurlijk al en kwam de klap gelukkig niet mega hard aan! mn lief en ik treuren niet maar kijken uit naar de nieuwe ronde ;)
    fijne avond allemaal en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt voor jullie geduim en lieve berichten de afgelopen dagen ;)
    xxx

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Wat naar Lief.!! Snap dat je het al niet 100% verwachtte maja leuk is anders..!!:) Maar super fijn dat je zo positief naar de toekomst kijken.!! Goed zo..!! Fijne Avond..!!

20. Laupa

Laupa Actief lid

28 mei 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Och SP wat ontzettend balen :(
    Ik vind het knap hoe je er mee om gaat en hoop voor je dat je snel ongesteld wordt zodat je een nieuwe terugplaatsing kan krijgen.
    Dikke knuffel!

Deel Deze Pagina