Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder3, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Zeehondje how are you..?
    Er zijn veel van de nov/dec meiden ook bij de picknicktafel onder algemene clubs.. Dus als je zin hebt..:D

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jeetje Sabine, die test is nog hartstikke donker.
    Wat een narigheid zeg dat je eigenlijk nog geen duidelijkheid hebt.
    Je kan volgens mij best veel bloed verliezen en gewoon nog zwanger zijn! Of geloof je daar niet (meer) in?
    Knuffel

3. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

als me test nog postief was moest ik bloed komen prikken en gaan ze kijken hcg er nog in bloed zit dus dat zal van de week wel gebeuren

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Blijft spannend dus!
    Ik hoop en duim voor je dat het toch goed zit!

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Oow wat fijn zeg dat je dan tog bloed mag prikken.. Ga voor je duimen dat je HCG gewoon torenhoog is..!!!

6. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Emesve...wow...zulke krampjes kunnen een goed teken zijn hoor...
    Bij mij ziet het er verder nog niet zo goe duit...geen ongie te bekennen, dus nog geen TP in zicht...

Sabine...jij krijgt maandag dus een bloedtest...hoop dat je snel duidelijkheid hebt, want deze test is nog wel dik positief...

*zwaait naar Kaaat en Zeehondje*
    Volgens mij zijn wij de enigste die hier nog meelezen en schrijven, niet??

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Ja volgens mij wel..:):D Rustig hier, maar wel gezellig..:)

8. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Ik ben er nog hoor! Drukke dag gehad...
    Krampen houden aan... word er erg onzeker van!! :(

9. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Emesve...ow nee...ik begrijp je onzekerheid helemaal...
    Sterkte, succes...en mijn duimen draaien...

Weet dat je er ook nog bent...;)
    Denk dat wij de enigste 5 zijn die hier nog zijn...;)

10. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Emesve: nog 3dagen tot test!!! Hoest nu?!?!?!

Sabine: meid wat is ie nog donker zeg!!!! En nu?!?!?!

La femme: ik ben dr ook nog wel hor!!! T vervelende is dat ik op mijn werk niet online kan (mag) dus doe ik t via mn mobiel en dan kan ik wel meelezen maar niets plaatsen :s rot tel! Snap er niets van!!! Maar als ik dan na 9uur werken thuis ben en dus dan gemiddeld 8uur achter de pc heb gezeten heb ik niet altijd zin om WEER online te gaan! Dus vandaar mijn weinige reacties! Maar ik houd jullie allemaal in de gaten!!

Helaas ben ik nu beetje kort met reacties maar ik moet zo de bus halen maar wou ff van me laten horen ;)
    Hier verder geen nieuws ,..zit ook in wacht maand en mag pas 1feb naar gyn dus moet ff geduld hebben met nieuw nieuws hahaha

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    ===breek even in====
    Soms lees ik hier even mee. ;)

In het UMCU kreeg mijn man voor het starten met ICSI sowieso een chromosomenonderzoek. Ons werd verteld dat het standaard is.

===breek weer uit=

12. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

ik heb net nog een test gedaan dan kan ik morgen het ziekenhuis bellen en het streepje was bijna niet meer tezien had toch nog een beetje hoop na de test van vrijdag klinkt misschien gek maar dacht misschien waren het er wel 2 en is er nog 1 blijven zitten toch wel weer moeilijk er mee

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sabine, wat zwaar balen dat het dus echt mis is. Dikke dikke knuffel!

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Nee Sabina, toch misgegaan dus. Wij gaven je misschien ook weer een beetje hoop.
    Kreeg je morgen nou een bloedtest en een echo?
    Dan hoop ik, als het echt mis is gegaan, dat alles er schoon uitziet en de natuur alles doet wat het nu helaas moet doen. En dat je geen ingreep nodig hebt ofzo.
    Dikke knuffel!!!!

15. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Sterkte sabine... Logisch dat je altijd een beetje hoop blijft houden. Hopelijk morgen snel verder!!! Ik duim voor je!

Hier weinig nieuws, krampjes, voel helemaal niets wat met zwanger zijn te maken kan hebben, dus ben bang dat deze cryo poging mislukt is. Met een beetje geluk kunnen wij nog 1 Tp ronde mee voordat het EMC lab dichtgaat.

Heb jij al nieuws Kaaat??

En hoe is het met onze altijd opgewekte ST?! Klaar voor de volgende ronde??

Nikita, ben je al ongie of heb ik dat gemist?
    Lees zo rottig terug op m'n iPhone...

Toedels ladies!!

16. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    @ timon: ik krijg het idee dat in elk ziekenhuis het protocol anders is, en in ons ziekenhuis waren ze m'n man vergeten toen ik een jaar geleden het onderzoek heb gehad... Dus ja, wij zijn geen ideaal vergelijkingsmateriaal!

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    sabine: lieverd wat een tegenvaller!! hele hele hele dikke knuffel voor jou skat!!!

emesve: met mij gaat t super hor!!! ben helemaal klaar voor de nieuwe ronde en kan niet wachten tot ik ongi wordt!!! manlief en ik zijn er helemaal klaar voor!!!! hoop dat mn laatste pendel gelijk heeft!!!! ergens heb ik er goede hoop over ;) maar,....heb voor mezelf besloten er niet zo mee bezig te zijn als anders!! ik ga proberen t gewoon te laten gebeuren en dan van alles te doen behalve met t miss wel raak zijn bezig te zijn! en dan gewoon wachten tot bloedtest! eens kijken of t gaat lukken en of t werkt ;) haha maar ik ben dr klaar voor!!
    en ben heeeel happy sinds vanmorgen want ik ben alle overtollige kilo's die ik had opgelopen de afgelopen maanden (hormonen ed) eindelijk kwijt!! nog halve kilo!!! dan alleen nog mn kilotjes van t stoppen met roken en ben weer helemaal de oude :D ook wel eens leuk!!! hihi

hoest hier verder?!?!?

18. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Ja irritant hè, die hormonenkilo's... Ik was 4 kilo aangekomen erdoor, inmiddels weer 2 kwijt.

Ik had me ook helemaal voorgenomen om er minder mee bezig te zijn. De eerste week ging goed, totdat die krampen kwamen. Dan gaan die molentjes in m'n hoofd toch weer draaien. Zwaar irritant!!!

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds,

Sabine wat vervelend zeg.. Ja achteraf d8 ik ook nog miss is er wel 1 blijven zitten want je test was echt errug mooi.. En nu dus bijna wit..:( das kl*te en das zachtjes uitgedrukt.!! Dikke knuffel voor jou..

Esmeve wat naar zeg die krampjes.. Ja daar wordt je idd helemaal onzeker van.. Hoop dat je snel een mooie test in je handen hebt.. Ga je netjes tot je testdatum w88.?

ST wachtmaand dus.. Das balen, maar geeft ook wel rust denk ik.. Als mij HCG niet uit me bloed is morgen moet ik ook w88 tot eind maart, want ga de eerste 3 weken van maart op vakantie, dus dan is het ook w88.. Maar heb er ook wel vrede mee, ik zie wel hoe het loopt..

Timon, ja bij ons was het chromosomenonderzoek ook 1 van de standaard onderzoeken voordat we begonnen..

Fijne avond allemaal..!!

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    emesve,...4!! das niets!!! hahaha ik woog altijd 57kilo tot ik stopte met roken (en heel ander leven kreeg) toen ging t omhoog naar 63 maar toen ik eenmaal aant spuiten was woog ik uit eindelijk bij de eerste tp 73 kilo!! ik wist niet wat me overkwam!!!!! gelukkig neemt alles nu af en ik moet ook zeggen,...de laatste maand ben ik vaak niet lekker geweest dus weinig eetlust gehad en heeel veel/vaak diaree (sorry) maar weeg inmiddels alweer 64.4 :D maar,...wie weet wat me te wachten staat :D ;)

Deel Deze Pagina